Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” aplikace LiveAgent.


Vaši zákazníci mohou poskytnout zpětnou vazbu o svých zkušenostech s podporou tím, že ohodnotí svou komunikaci se zástupcem zákaznické podpory. Umožněte klientům hodnotit odpovědi agentů na chatu a e-mailu přímo prostřednictvím softwaru pro systém zákaznické podpory.
Přehled hodnocení agentů
LiveAgent a software ticketingu nabízí přehled odměněných a odmítnutých agentů s komentáři zákazníků. Zprávu můžete exportovat do souboru CSV.

Když se o svých agentech dozvíte více, můžete odměnit své nejlepší agenty a podpořit ty, kterým se v současné době nedaří. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Přehledy o zákaznickém servisu
Objevte důležitost a výhody reportů o zákaznickém servisu. Naučte se, jak využít data ke sledování trendů, zlepšení služeb a efektivnímu plánování s LiveAgent. Posuňte svůj zákaznický servis na vyšší úroveň s klíčovými statistikami a metrikami, které pomáhají splnit očekávání zákazníků a zefektivnit servisní oddělení. Vyzkoušejte zdarma!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
Objevte nejlepší software pro zákaznickou podporu! Přečtěte si recenze na e-mailové, chatové a ticketingové nástroje. Vyberte to pravé pro vás!




