Komunikační kanály
Zákaznický portál
Nastavení zákaznického portálu se znalostní databází, fórem a často kladenými dotazy. Funkce zákaznického portálu |
Y | Y | Y | Y | Y |
Kontaktní formuláře – tlačítka Kontaktujte nás
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat je prostřednictvím kontaktního formuláře, který je umístěn přímo na vašich webových stránkách.Funkce kontaktního formuláře |
3 | 10 | 20 | 1 | 200 |
Kontaktní formuláře – Na stránce
Dejte svým zákazníkům možnost kontaktovat je prostřednictvím kontaktního formuláře, který je umístěn přímo na vašich webových stránkách.Funkce kontaktního formuláře |
3 | 10 | 20 | 1 | 200 |
Oznámení ze služby Slack
Dostávejte oznámení na Slack pokaždé, když v LiveAgent obdržíte nový ticket nebo odpověď na ticket. Funkce oznámení Slack |
Y | Y | Y | Y | Y |
Fórum zákazníků
Vytvořte online komunitní fórum pro své uživatele. Umožněte jim klást otázky, poskytovat odpovědi a vést diskuse. Funkce zákaznického fóra |
Y | Y | Y | Y | Y |
Odesílání e-mailových tiketů – Příchozí e-mailové účty
Inteligentní e-mailové tikety zajišťují, že se žádné e-maily neztratí nebo nezůstanou bez odpovědi. Náš systém ticketingu také zabraňuje duplicitním odpovědím díky funkci detekce kolizí agentů. Funkce ticketingu |
1 | 10 | 40 | 1 | 100 |
Odesílání e-mailových tiketů – Odchozí e-mailové účty
Inteligentní e-mailové tikety zajišťují, že se žádné e-maily neztratí nebo nezůstanou bez odpovědi. Náš systém ticketingu také zabraňuje duplicitním odpovědím díky funkci detekce kolizí agentů. Funkce ticketingu |
1 | 10 | 40 | 1 | 100 |
Tlačítko live chatu
Získejte si důvěru zákazníků a zvyšte prodej pomocí personalizované podpory v reálném čase na chatu. Funkce živého chatu |
1 | 3 | 10 | 1 | 50 |
Proaktivní pozvánky na chat
Zapojte návštěvníky svých webových stránek tím, že je pozvete do chatu se svými agenty. Funkce proaktivních pozvánek na chat |
0 | Y | Y | 0 | Y |
Tlačítka zpětné vazby Povzbuďte zákazníky, aby vám posílali nové nápady a zpětnou vazbu pro budoucí vývoj. Funkce zpětné vazby a návrhů |
Y | Y | 0 | Y | |
Viber
Odpovídejte na zprávy Viber přímo z ovládacího panelu LiveAgent. Funkce Viber |
1 účet | 2 účty | Y | 0 | Y |
Twitter Sledujte jedinečná klíčová slova a reagujte na tweety, které vyžadují akci. Všechny odpovědi z LiveAgent jsou odesílány jako Tweety. Funkce Twitteru |
1 účet | 2 účty | Y | 0 | Y |
Facebook a Instagram
Reagujte na zprávy, příspěvky, komentáře nebo zmínky na Facebooku přímo z LiveAgent. Funkce Facebooku |
1 účet | 2 účty | Y | 0 | Y |
0 | 0 | 1 účet | 0 | Y | |
Podpora call centra / videohovor Zvyšte odchozí prodej a zlepšete spokojenost zákazníků pomocí funkce videohovoru. Buďte osobní a nezapomeňte se usmívat! Funkce videohovoru |
— | Y | Y | — | Y |
Podpora call centra / hlasové volání
Vyberte si poskytovatele VoIP ze seznamu našich partnerů, nastavte neomezený počet zařízení pracovníků (agentů) a začněte přijímat telefonní hovory přímo z prohlížeče. Podpora call centra |
— | Y | Y | — | Y |