Viber

Viber je bezplatná aplikace určená pro mnoho platforem, která slouží pro volání a zasílání zpráv a je k dispozici pro systémy Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je podobný jiným aplikacím pro zasílání zpráv, jako jsou WhatsApp, Signal nebo Telegram. Její hlavní funkce spočívá v okamžitém zasílání zpráv, volání, videohovorech a odesílání zpráv ostatním uživatelům.

Viber
Foto s laskavým svolením společnosti Viber

Proč je zákaznická podpora pro Viber důležitá?

Zákazníci dnešní doby mají vysoká očekávání. Očekávají bezproblémovou podporu a chtějí využívat různé platformy pro komunikaci s podniky, včetně sociálních médií a aplikací pro textové zprávy, jako je Viber. Proč?

Pro mnoho zákazníků je značně jednodušší kontaktovat firmy prostřednictvím zprávy ve srovnání s vyhledáváním kontaktních informací na Googlu nebo jiném řešení na jejich stránkách. Každý zákazník má jiná očekávání a potřeby, a proto by se společnosti měly snažit vyhovět každému zákazníkovi.

Šťastní zákazníci jsou ti nejlepší zákazníci

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Odznaky

Jak můžete poskytovat pohotový zákaznický servis pomocí služby Viber?

Poskytování rychlé, personalizované a kompetentní zákaznické podpory ve službě Viber může být se správnými nástroji velmi snadné. LiveAgent je jedním z mála helpdesků, který je v současné době integrován se službou Viber.

Díky naší integraci budete upozorněni pokaždé, když obdržíte novou textovou zprávu přes Viber. Kromě toho, integrace vždy automaticky převede každou zprávu na helpdeskový tiket. Pokud máte tento typ technologie ve svém arzenálu, zbavíte se neustálého sledování zařízení a zajistíte, že všechny zprávy z Viberu budou přehledně uspořádány a přístupné komukoli z vašich pracovníků (agentů) podpory.

Viber
Zprávy z Viberu ve službě LiveAgent

Co vše je možné dělat pomocí integrace?

Sestavili jsme pro vás seznam klíčových funkcí této integrace, abychom vám přiblížili, jak může využití služby Viber pro zákaznický servis zlepšit produktivitu vašeho týmu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Integrace aplikace Viber helpdesk služby LiveAgent bude schopna:

  • Přijímat textové zprávy aplikace Viber a převede je na tikety. Díky tomu nemusíte sledovat, zda se ve vašem telefonu či aplikaci objevily nové zprávy.
  • Odpovídat na textové zprávy z Viberu prostřednictvím ovládacího panelu LiveAgent. Jak jsme již zmínili výše, není třeba mít po ruce žádné další zařízení. Na dotaz zákazníka můžete odpovědět prostřednictvím ovládacího panelu LiveAgent a váš zákazník odpověď obdrží ve své aplikaci Viber. Je to opravdu jednoduché!
  • Archivovat a uspořádat předchozí tikety z Viberu. Díky službě LiveAgent můžete snadno nahlížet do historie konverzací a přiřazovat jim štítky (tagy), místo toho, abyste museli bezradně pátrat v mobilu.

Jak to vypadá a funguje v praxi?

Pokud si kladete otázku, zda vaši zákazníci poznají, že k odpovídání na zprávy, které jsou z Viberu používáte externí nástroj, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, a to v následujícím videu s podrobným návodem.

Jak lze integrovat Viber se službou LiveAgent

1. Především je důležité vytvořit aktivního bota. Přejděte na následující webovou stránku a zadejte své telefonní číslo, které je propojeno s vaším účtem na Viberu.

2. Krátce poté obdržíte textovou zprávu od Viberu s číselným kódem. Zadejte tento kód na webové stránce a přihlaste se.

Viber

3. Klikněte na Vytvořit účet bota

Viber

4. Otevře se nové vyskakovací okno. Zadejte všechny vyžadované informace a klikněte na tlačítko uložit. Po kliknutí na tlačítko uložit systém automaticky vygeneruje token.

Viber

5. Zkopírujte token přihlaste se do služby LiveAgent.

6. Přejděte na Konfigurace

7. Klikněte na Systém

8. Klikněte na Plugin

9. Najděte Viber a povolte plugin pomocí stisknutí tlačítka (musí se přeměnit na zelené)

Viber

Po aktivaci Viber pluginu, přejděte zpět do části Konfigurace.

10. Klikněte na Účty Viber

11. Klikněte na tlačítko Připojit. Otevře se nové vyskakovací okno.

Viber

13. Vložte token do kolonky s názvem ”Token”.

14. Vyberte oddělení, do kterého chcete přesměrovat všechny příchozí zprávy z aplikace Viber.

15. Klikněte na Připojit a je hotovo! Váš účet Viber by měl být připraven.

Viber

BONUS: Pokud chcete svým zákazníkům usnadnit navázání kontaktu s vámi přes Viber, umístěte na své webové stránky QR kód, který naleznete v účtu aktivního bota Viberu (Viber Active Bot). Pokud se chcete dozvědět více o tom, jak zákazníci mohou využít QR kód k tomu, aby se s vámi spojili, přečtěte poslední stránky integrační příručky.

Jak může integrace prospět vaší společnosti?

  • Integrace Viberu ve službě LiveAgent vám ušetří čas i peníze, jelikož vaši agenti stráví méně času sledováním svých zařízení.
  • Může vám pomoci s poskytováním nejrychlejší podpory prostřednictvím vyspělých nástrojů, jako jsou například předem stanovených odpovědí.
  • Díky integrovanému systému CRM, můžete poskytovat více personalizované odpovědi na zprávy z Viberu, a to kdykoli pomocí služby LiveAgent.
  • Může zlepšit vaši zákaznickou podporu a také spokojenost zákazníků tím, že poskytnete aktuální informace o datech. Pokud například chcete vědět, kolik dotazů z aplikace Viber bylo vyřešeno při prvním styku za poslední měsíc, jednoduše si můžete vygenerovat report. Pomocí funkce reportování od LiveAgent, můžete snadno segmentovat data podle výkonnosti v daném časovém úseku, dle agentů, oddělení či kanálů.
  • Odpovídání na zprávy z aplikace Viber prostřednictvím LiveAgent je bezpečnější. Zajímá vás proč? Tikety z Viberu jsou uloženy ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že se nemusíte obávat následujícího:
    • Sdílení vašich přihlašovacích údajů k Viberu s několika zaměstnanci
    • Nezůstanete přihlášeni na veřejných zařízeních
    • Ztráty zařízení, které jsou přihlášeny k účtu Viber

Jste připraveni vyzkoušet naši integraci?

Nechte nás postarat se o tu těžkou práci a logistiku, abyste se mohli plně soustředit na poskytování bezproblémové a spolehlivé podpory všem vašim zákazníkům. Začněte svou bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co je to Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber je bezplatná aplikace na mnoho platforem, která slouží pro volání a zasílání zpráv a je k dispozici pro systémy Android, iOS, Microsoft Windows, macOS a Linux. Viber je podobný jiným aplikacím pro zasílání zpráv, jako jsou WhatsApp, Signal nebo Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak můžete poskytovat rychlou zákaznickou podporu ve službě Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Poskytování rychlé zákaznické podpory na Viberu je záležitostí nástrojů ve vašem arzenálu. Používáním helpdesk nástrojů, jako je LiveAgent, zajistí, že budete informováni o každé nové zprávě. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak může integrace Viberu prospět mé společnosti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Může zlepšit efektivitu agentů, ušetřit čas, snížit náklady, zvýšit spokojenost zákazníků a zajistit lepší zabezpečení dat. ” } }] }

Learn from real data insights

Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo