Co je to API?
API je zkratka pro Application Programming Interface (rozhraní pro programování aplikací). Jedná se o kombinaci různých definic a protokolů, které umožňují vytvářet aplikační software a komunikovat s ním. Zjednodušeně řečeno, rozhraní API umožňuje aplikacím vzájemně komunikovat. O rozhraní API se někdy uvažuje jako o smlouvách s podmínkami mezi dvěma stranami: Pokud jedna strana odešle vzdálený požadavek s určitou strukturou, software druhé strany odpoví.
Rozhraní API se používají především pro softwarové inženýrství – vývoj aplikací nebo integraci nových komponent do stávající struktury. Rozhraní API přinášejí inovativní služby, protože jediná nová aplikace může změnit trh a ovlivnit celé odvětví.
K zajištění bezpečnosti používá funkce API bránu API – softwarovou komponentu mezi klientskou aplikací a backendovými službami. Zabezpečení je nezbytné, pokud používáte architekturu aplikací mikroslužeb, pokud jste přidali monitorovací a analytické nástroje nebo pokud máte zpeněžené rozhraní API.
Existují tři zásady uvolňování rozhraní API:
Soukromé – pouze pro interní použití
Veřejné – veřejně dostupné
Partner – partnerství s konkrétními podniky
LiveAgent využívá rozhraní API služeb k propojení s jinými softwarovými prvky a k integraci s jinými systémy. Podívejte se na kompletní odkaz na rozhraní API aplikace LiveAgent.
Take your help desk service to next level
LiveAgent offers multiple API actions. Try them out today!
Frequently Asked Questions
Co znamená API?
API služeb neboli rozhraní pro programování aplikací je soubor pravidel, který přesně popisuje, jak spolu programy komunikují.
Sdílí LiveAgent své API?
LiveAgent poskytuje veškeré informace o své funkci API.
Jaké akce jsou k dispozici prostřednictvím rozhraní API služby LiveAgent?
Mezi dostupné akce rozhraní API LiveAgent patří: Stáhnout seznam společností. Odstranit konverzace. Vytvořit nové konverzace. Registrace nových zákazníků. Stáhnout seznam oddělení. Odstranění záznamů ze znalostní databáze. Přehledy oddělení.
Text informuje o způsobech kontaktování zákaznického servisu společnosti Marvel a Prezi. Marvel zákaznickou podporu poskytuje přes call centra, sociální sítě a webové stránky, ale nezahrnuje emailovou podporu nebo chat. Prezi lze kontaktovat přes live chat, call centra, bázi znalostí a fóra, ale také nenabízí emailovou podporu. Oba texty také poskytují informace o právních kontaktech souvisejících se společnostmi. Na konci textu se nacházejí odkazy na další marketingové materiály.
API rate limit (API requests limit)
The API rate limit for LiveAgent is set at 180 requests per minute for each API key, ensuring smooth server operation.
LiveAgent nabízí nástroje pro zákaznickou podporu, včetně vícekanálového helpdesku a bezplatné zkušební verze. Referral marketing je pro B2B společnosti klíčový, protože doporučení generuje více prodeje než placená reklama. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily a LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory. Univerzální schránka je pro firmy důležitý nástroj, který umožňuje přístup ke všem zprávám z jednoho místa. LiveAgent nabízí více než 180 funkcí a 195 integrací pro efektivní správu komunikačních kanálů a zvyšování výnosů a spokojenosti zákazníků.