Office Maker

Co je to Office Maker?

Office Maker je místní provozovatel digitálních služeb pro hlas/internet/cloud.

Díky řešením a inovativním technologiím, které poskytujeme, splňujeme jedno z hlavních očekávání organizací, které chtějí mít jedno kontaktní místo pro správu témat telefonie, internetu, cloudu a počítačové bezpečnosti.

Uskutečňujte a přijímejte hovory v LiveAgentu s naší jednoduchou a ekonomickou nabídkou SIP Trunk, která je plně ovladatelná online ze zákaznického rozhraní.

Aktivujte si telefonní linky a vyberte si čísla několika kliknutími prostřednictvím našeho online nástroje a mějte telefonování pod kontrolou.

SPRÁVA TELEFONNÍCH ČÍSEL

  • Přidělování geografických nebo negeografických čísel (08 a 09)
  • Přenositelnost vašich telefonních čísel ke všem operátorům
  • Přidělování mezinárodních čísel
  • Registrace v adresářích Zlatých stránek
  • Správa tísňových čísel (150, 155, 158, 112 atd.)

OVLÁDÁNÍ PRSTY

  • Přizpůsobení prezentace čísel
  • Nastavení bezpodmínečného a nouzového přesměrování hovorů
  • Filtrování nežádoucích volajících
  • Omezení odchozích hovorů podle uživatele

Jednoduché, nízké náklady a sazby bez závazků:

Kmen SIP je předplacen podle počtu požadovaných odchozích hovorů. Za každý předplacený odchozí hovor vám Office Maker nabídne příchozí hovor.

Příklad: Pokud máte 15 SIP trunků (kmenů), můžete uskutečnit až 15 odchozích hovorů současně (pokud není více než 15 příchozích hovorů současně) a přijmout až 30 příchozích hovorů současně (pokud nejsou žádné odchozí hovory současně).

  • Kmen SIP à la carte: 3€HT/měsíc/kanál
  • Kmen SIP neomezený fix: 13€HT/měsíc/kanál
  • Kmen SIP neomezený fix a telefon: 19,99€HT/měsíc/kanál

Objednejte si svou řadu přímo zde: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/

Jak to můžete používat?

Pokud hledáte poskytovatele VoIP pro spojení s call centrem LiveAgent, je Office Maker skvělou volbou. Call centrum společnosti LiveAgent bude vyřizovat vaše hovory a tikety, zatímco Office Maker zajistí zbytek. Mikrofony a reproduktory pro notebook nebo chytrý telefon jsou vším, co potřebujete k vytvoření startovacího call centra. Pokud budete chtít později zlepšit kvalitu hovorů, můžete potřebovat další hardware.

Jak můžete využít výhod call centra LiveAgent?

Přestože někteří lidé dávají přednost digitálním zákaznickým zkušenostem, jiní touží po hlubším osobním kontaktu se značkami, s nimiž přicházejí do styku. Call centra jsou skvělým způsobem, jak zlepšit vztahy se zákazníky, prodávat produkty, získávat nové zákazníky a uživatele služeb nebo poskytovat obecné služby zákazníkům.

S úpadkem tradičních call center a vzestupem softwaru pro call centra, jako je LiveAgent, je snadné poskytovat zákazníkům tyto typy služeb, aniž by to stálo peníze. Call centra jsou nyní dostupná pro všechny typy firem, ať už jsou velké nebo malé.

Jak funguje call centrum LiveAgent?

LiveAgent díky svým pokročilým funkcím usnadňuje správu a provoz call centra. Můžete například vytvářet vlastní stromy IVR (Interactive Voice Response), které automaticky přesměrují zákazníky na správná oddělení a agenty.

A to nejlepší? Funkce IVR od LiveAgent udělá všechnu práci za vás a vytvoří pro vaše zákazníky bezproblémový zážitek. Stačí, když si poslechnou nabídku IVR a stisknou příslušnou klávesu číselníku (např. stisknou 1 pro prodej), aby byli spojeni se správnou osobou pro danou práci.

Call centrum s IVR

Připojil se váš zákazník omylem na špatné oddělení? Řešení je jednoduché, použijte přepojení hovoru a přesměrujte zákazníka na některého z vašich kolegů, čímž ušetříte jeho čas.

Máte problém zapamatovat si, co vaši zákazníci říkali? Žádné obavy, LiveAgent zaznamenává všechny příchozí a odchozí hovory a ukládá je v systému. Pokud si potřebujete osvěžit paměť, jednoduše vyhledejte lístek a poslechněte si celý záznam hovoru. Záznam hovorů lze také využít při školení nových agentů a ukázat jim správné reakce na hovory zákazníků. 

Chcete získat více informací o funkcích našeho call centra? Podívejte se na stránku s funkcemi našeho call centra, kde najdete všechny informace o možnostech call centra LiveAgent.

Jak lze integrovat Office Maker se službou LiveAgent?

Pokud chcete vytvořit call centrum LiveAgent s Office Maker jako poskytovatelem VoIP, postupujte podle tohoto jednoduchého návodu.

  • Otevřete aplikaci LiveAgent a přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Čísla. Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části.
  • Ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte Office Maker.
Office Maker
Office Maker
  • Pojmenujte číslo, vyberte oddělení, zadejte přihlašovací údaje a vyberte číslo předvolby pro vytáčení. Můžete také zaškrtnout nebo zrušit zaškrtnutí možnosti zaznamenávat všechny telefonní hovory přijaté a uskutečněné z tohoto čísla. Po dokončení klepněte na tlačítko Přidat v dolní části.
Office Maker
Konfigurace telefonního čísla aplikace Office Maker

Telefonní číslo je v aplikaci LiveAgent připraveno k použití. Pokud chcete, můžete přidat další telefonní čísla Office Maker nebo přidat čísla od jiných poskytovatelů VoIP.

Office Maker
Přidání telefonu Office Maker

Získejte více informací o softwaru LiveAgent Call Center

Hledáte další informace o založení a provozu call centra? Pokud vás to zajímá, podívejte se do akademie LiveAgent, kde najdete více informací o call centrech a dalších tématech ze světa zákaznické podpory.

Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na níže uvedené video a prohlédněte si celou prohlídku našeho softwaru pro zákaznickou podporu.

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo