• Šablony
  • Šablony e-mailů o doplnění

Šablony e-mailů o doplnění

Použití šablon e-mailů o doplnění k prodeji stávajícím zákazníkům je jedním z nejefektivnějších a nejjednodušších způsobů, jak zvýšit příjmy a ziskovost firem B2C. Proč? Protože pravděpodobnost prodeje stávajícímu zákazníkovi je o 60-70 % vyšší než pravděpodobnost prodeje novému zájemci, která je 5-20 %. Proto je používání šablon e-mailů o doplnění skvělým doplňkem vaší prodejní strategie. Tyto e-maily jsou včasné, vysoce relevantní, mimořádně efektivní – a přitom jsou jedním z nejčastěji přehlížených nástrojů, které vlastníci e-shopů využít k podpoře opakovaných nákupů a zlepšení prodejů.

Co je e-mail o doplňování?

E-mail o doplnění je e-mail rozesílaný zákazníkům, aby jim připomněl, že je třeba doplnit zásoby určitého produktu, když se blíží jeho vyprodání. Jedná se o techniku e-mailového marketingu, kterou většinou využívají společnosti prodávající spotřební zboží, které lze doplnit (například produkty osobní péče a kosmetiky, potraviny a nápoje, vitamíny a doplňky stravy, recepty, domácí úklidové prostředky, krmivo pro domácí zvířata atd.).

E-maily o doplnění jsou automaticky spouštěny a odesílány, když je čas na opětovný nákup zboží, které si zákazníci již dříve zakoupili (na základě prediktivní datové vědy). Tyto typy e-mailů mohou úspěšně využívat také značky prodávající nekonzumovatelné produkty, které se časem mohou opotřebovat (např. oblečení a obuv), a také podniky SaaS založené na předplatném.

Sephora šablona e-mailu o doplnění
Sephora šablona e-mailu o doplnění

Proč posílat e-maily o doplnění?

Listrack studie zjistila, že kampaně na doplnění zboží mají nejvyšší míru kliknutí na otevření (53,6 %) ze všech typů marketingových e-mailů v rámci životního cyklu. Kromě toho podle Ometria, e-maily o doplnění zboží mají průměrnou míru otevření 50-60 %, průměrnou míru kliknutí 40-50 % a průměrnou míru konverze 10-15 %. To znamená, že e-maily o doplnění zboží jsou pro značky skvělou příležitostí, jak generovat opakující se příjmy tím, že se zaměří na zákazníky, u nichž je největší pravděpodobnost, že si jejich produkty koupí znovu. 

Jak co nejlépe využít e-mailové kampaně pro doplňování

  • Určete správné načasování e-mailových kampaní o doplňování zboží s ohledem na kritické faktory, jako je například to, kdo produkt používá, jak často ho používá, za jak dlouho obvykle dojde, nákupní zvyklosti zákazníka atd. Zvažte průzkum mezi zákazníky, abyste získali co nejvíce informací a zajistili správné načasování.
  • Doporučuje se odeslat alespoň dva e-maily o doplnění. První upomínka by měla přijít přibližně 10 dní před plánovaným vyčerpáním produktu, zatímco druhá by měla být odeslána den před nebo v den, kdy se domníváte, že produkt skutečně dojde. Zákazníky, kteří si zboží nedoplní, pak můžete dále zapojit do procesu kampaně e-mailů na jejich získání zpět.
  • Zajistěte, aby byl proces doplňování co nejjednodušší a bezproblémový. Propojte se přímo s nákupním košíkem zákazníka s již přidaným produktem a nabídněte automatické doplnění, pokud je k dispozici. Čím méně kliknutí musí zákazník při doplňování provést, tím lépe. 
  • Pokud existují relevantní příležitosti k upsellingu nebo cross-sellingu, zvažte zařazení personalizovaných doporučení produktů, které odpovídají zájmům nebo potřebám vašich zákazníků na základě údajů z předchozích nákupů. Tímto způsobem můžete zlepšit vaši zákaznickou zkušenost a zároveň zvýšit hodnotu jejich objednávky. 
Jak co nejlépe využít e-mailové kampaně pro doplňování  - App - Uploads - 2021 - 01 - Clinique Replenishment Email Template.jpg
E-mailová šablona pro doplnění zásob společnosti Clinique vyzývá zákazníky, aby si koupili dvě lahvičky krému na holení.

Předmětové řádky e-mailů o doplnění

  • Čas doplnit zásoby/ znovu objednat
  • Je čas doplnit zásoby?
  • Je čas se zásobit [produkty]?
  • Je čas doplnit zásoby!
  • Potřebujete doplnit zásoby?
  • Ahoj, [jméno]! Myslíme si, že potřebujete doplnit zásoby
  • Připraveni doplnit, [jméno]?
  • Jste na poslední kapce?
  • Objednejte si [produkt] dříve, než vám dojde
  • Hodina doobjednání – je čas si znovu objednat [produkt]
  • [jméno], Dochází vám [produkt]?
  • Oblíbené produkty už nikdy nedojdou
  • Dochází vám zásoby? Objednejte si své oblíbené produkty dříve, než vám dojdou
  • Nic netrvá věčně
  • Vaše zásoby jsou téměř vyčerpány
  • Už vám téměř došly [produkty]!
  • Došly vám zásoby, [jméno]?
  • Dochází vám zásoby? Doplňte zásoby na [Značka]
  • Objednejte si nyní dopravu zdarma / 15% sleva / bonusový dárek
  • Získejte doručení zdarma / 10% slevu, pokud doplníte nyní

7 e-mailových šablon o doplnění

Šablona oznámení programu automatického doplňování zásob


[Name],

Your life just got easier with Auto-Replenishment!

You’ve got a lot of things on your mind, but remembering to re-order your [products] shouldn’t be one of them.

We’re excited to introduce our Auto-Replenishment program – the easier, automatic way to reorder your [products], inspired by your feedback. Once you enroll in Auto-Replenishment, we’ll automatically deliver a new supply of [products] straight to your door before you’re scheduled to run out, at no extra charge.

AUTO-REPLENISH NOW

You’ll never have to manually reorder [products] after enrolling, and you can update your preferences at any time. We’re hoping that this service is just another way we’re making your experience with [Brand name] more convenient and personalized for you.

If you have any questions, please contact our live chat support or check out our FAQ page.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Šablona e-mailu o doplnění produktů osobní péče


Nothing Lasts Forever.
(Fortunately, it’s easy to re-order).

Hi [Name], we’re just checking in to make sure you don’t run out of the products you love. It may be just about time to stock up.

Last time you ordered:

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]

REORDER NOW

You might want to grab our other best selling products as well!

[Recommended product 1]
[Recommended product 2]
[Recommended product 3]

Need help? Just contact us at [email], [live chat] or [number].
[YOUR SIGNATURE]

Šablona e-mailu pro doplňování kosmetických a make-up produktů


Restock Your Stash!

[Name],

The secret to a successful beauty routine: never run out. If you’ve been taking your daily dose of [product], your one-month supply should be running dangerously low! Freshen up your beauty bag with a brand new [product]. Simply click, stock up, and keep glowing!

RESTOCK NOW

Never run out of your favorites again. Auto-replenish is a quick and easy way of receiving your favorite [Brand] products regularly, without having to go online or re-enter your order. You can easily opt-in to Auto-replenish via your [Brand] account.

Šablona e-mailu pro doplňování zásob potravin


Hello [Name],

We hope you enjoyed your last order at [website.com]. Here are some items that you have purchased that other customers have bought repeatedly. We thought that you might be interested in buying them again.

[Product 1]
[Product 2]
[Product 3]
[Product 4]

GET SHOPPING

Here at [Brand name], we’re always on the lookout for the tastiest [products]. You might also enjoy these new arrivals:

[New product 1]
[New product 2]
[New product 3]
[New product 4]

Šablona e-mailu pro doplnění nápojů


Hi [Name],

If your drinks cabinet is starting to look a bit bare, we’ve got one of your recent orders lined up for you to top up easily. Add something new to your order, or stick to your favorites.

[Product 1] – Buy now
[Product 2] – Buy now
[Product 3] – Buy now

Want the whole order again? Save yourself a few steps by logging in to your [Brand] account and heading straight to My Purchases. Select the past order you want and click Reorder. You can easily remove any unwanted items from your cart before you checkout.

Go to my account

Need help? Get in touch by email at [email address] or by phone on [phone number] (Monday – Friday **am – **pm.)

Šablona e-mailu o doplnění doplňků stravy


Hi [Name],

Running low? Keep it up! Consistency is the key to good health!

We wanted to get in touch with you to make sure you have plenty of time to order [Product name] before your last bottle is empty.

[Product name] helps recharge and rebuild your body’s natural energy source. Reorder today and save 10% when you enter [discount code] at the checkout.

REORDER NOW

Let us know if you have any questions, we’re here to help.
[YOUR SIGNATURE]

Šablona e-mailu o doplnění produktů pro domácí zvířata


Subject: Is [Pet name]’s bag almost empty?

Hey [Name],

Is [Pet name] enjoying the personalized blend you’ve created? We hope so! In fact, it may be time to place your next order, so [Pet name] continues to enjoy the blend that meets your [pet’s] nutritional needs.

[Number] days until the bowl is empty. Don’t let [Pet name] go hungry!

REORDER [PET NAME]’ SPECIAL FOOD BLEND

Order in the next 24 hours and shipping is on us.

[YOUR SIGNATURE]

E-maily o doplnění – Nejčastější dotazy

Jak dlouhý by měl být e-mail o doplnění?

Doplňovací e-maily by měly být krátké a výstižné. První dojem je důležitý. Proto je zásadní, aby předmět e-mailu byl chytlavý a krátký, aby upoutal pozornost zákazníka.

Jaké jsou výhody zasílání e-mailů o doplňování zboží zákazníkům?

Zasílání e-mailů o doplnění zboží je účinný způsob, jak informovat zákazníky o zbývajících produktech. To pomáhá zvýšit návštěvnost webových stránek, udržet si zákazníky a zvýšit povědomí o značce.

Kdy mám posílat e-maily o doplnění?

Načasování může být pro každý výrobek/službu i osobu jiné. Můžete ji však přibližně určit na základě předchozích nákupů nebo produktu. Kromě toho se ujistěte, že e-mail odesíláte v určitou denní dobu. Naším doporučením je posílat e-maily o doplnění zboží uprostřed týdne, konkrétně v poledne. Výhodné je cokoli od 10 do 15 hodin.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak dlouhý by měl být e-mail o doplnění?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Doplňovací e-maily by měly být krátké a výstižné. První dojem je důležitý. Proto je zásadní, aby předmět e-mailu byl chytlavý a krátký, aby upoutal pozornost zákazníka.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaké jsou výhody zasílání e-mailů o doplnění zákazníkovi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Zasílání e-mailů o doplnění zboží je účinný způsob, jak informovat zákazníky o zbývajících produktech. To pomáhá zvýšit návštěvnost webových stránek, udržet si zákazníky a zvýšit povědomí o značce.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Kdy mám odeslat e-mail o doplnění?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Načasování je u každého produktu i člověka jiné. Můžete ji však přibližně určit na základě předchozích nákupů nebo výrobku. Kromě toho se ujistěte, že e-mail odesíláte v určitou denní dobu. Naším doporučením je posílat e-maily o doplnění zboží uprostřed týdne, konkrétně v poledne. Výhodné je cokoli od 10 do 15 hodin.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.