Zákaznické reference jsou klíčové pro budování důvěry a zvyšování prodeje. Stránka nabízí tipy a šablony pro efektivní žádání o reference, které pomohou zlepšit online pověst a důvěryhodnost značky.
Žádost o reference
Vzhledem k tomu, že dnešní spotřebitelé mají menší sklon důvěřovat tradičnímu marketingu a reklamě, nebylo shromažďování zákaznických referencí a recenzí nikdy tak důležité. Svědectví zákazníků mohou mít skutečně velký vliv na ovlivnění potenciálních zákazníků, aby s vámi uzavřeli obchod, a pomohou vám zlepšit vaši online pověst, vybudovat důvěryhodnost a zvýšit prodej. Přimět spokojené zákazníky, aby se podělili o své pozitivní zkušenosti s vaší značkou, však může být náročné, protože mnoho firem jednoduše neví, jak o posudky požádat.
Co je to reference?
Reference jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti. Svědectví zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie totiž naznačují, že reference mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Jak požádat o reference: osvědčené postupy
Zde je několik obecných tipů a osvědčených postupů, jak si vyžádat reference od zákazníků.
12 otázek, které můžete položit svým zákazníkům
Dobrá reference je, když se zákazníci podělí o konkrétní detaily svých zkušeností s firmou, produktem nebo službou. Když jsou však požádáni, většina z nich bude jen stěží vědět, co říci hned zkraje. Níže jsou uvedeny některé ze základních otázek pro svědectví klientů, které lze přizpůsobit v souladu s vaší firmou.
5 šablon dopisů s žádostí o reference
Většina vašich věrných zákazníků – bez ohledu na to, jak jsou s vašimi produkty nebo službami spokojeni – pravděpodobně nebude sdílet reference, pokud nebudou požádáni. Jak přesně byste ale měli zákazníka oslovit, aby vám poskytl svědectví? Zde je několik osvědčených šablon e-mailů, které můžete použít při žádosti o svědectví od svých klientů.
Formální žádost
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Neformální žádost
Požadavek v odvětví služeb
Motivační nabídka
Aktualizace webových stránek
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Reference neboli posudky jsou doporučení spokojených zákazníků, která potvrzují kvalitu, výkon nebo hodnotu výrobku nebo služby – jsou poskytována buď dobrovolně, nebo na žádost společnosti.
Různé typy referencí zákazníků mohou zahrnovat citace svědectví, video reference, reference vlivných osob, recenze spotřebitelů, případové studie a svědectví ze sociálních médií.
Reference zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů. Studie naznačují, že posudky mají nejvyšší hodnocení účinnosti (89 %) než jakýkoli jiný typ obsahového marketingu.
Šablony zásad zákaznického servisu
Vytvoření zásad pro zákaznický servis se může zdát zdlouhavé, ale pro poskytování té nejlepší podpory je to klíčové. Podívejte se na tyto šablony zásad zákaznického servisu, které šetří čas!
Objevte efektivní šablony obchodních e-mailů pro úspěšný e-mailový marketing! Od transakčních a relačních až po propagační e-maily, naše šablony vám ušetří čas a zdroje. Přizpůsobte si je dle svých potřeb a zlepšete komunikaci se zákazníky. Navštivte naši stránku a začněte optimalizovat své e-mailové kampaně ještě dnes!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.