Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénáře je proces striktně vázaný na provádění Pravidel na základě určitých podmínek. Spuštěním pravidla můžete automatizovat určité scénáře, např. když přijde tiket, který obsahuje klíčové slovo “faktura”, můžete jej na základě scénáře pravidla automaticky označit tagem “Faktura” a předat fakturačnímu oddělení. (Existují statisíce možných variant.)
Frequently Asked Questions
Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénářů umožňuje provést více aktualizací tiketů jedním kliknutím. Podporuje činnosti související s vyřizováním opakujících se scénářů.
Jak můžete používat automatizaci scénářů?
Automatizace scénářů usnadňuje provádění opakujících se úkolů. Výrazně automatizuje práci agentů. Agent může vybrat všechny tikety, které lze přiřadit k určitému scénáři, a provést je hromadnými akcemi.
Je funkce automatizace scénářů dostupná v LiveAgent?
Funkce automatizace scénářů je k dispozici v LiveAgent a umožňuje výrazně automatizovat práci týmu zákaznického servisu.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.