Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénáře je proces striktně vázaný na provádění Pravidel na základě určitých podmínek. Spuštěním pravidla můžete automatizovat určité scénáře, např. když přijde tiket, který obsahuje klíčové slovo “faktura”, můžete jej na základě scénáře pravidla automaticky označit tagem “Faktura” a předat fakturačnímu oddělení. (Existují statisíce možných variant.)
Frequently Asked Questions
Co je automatizace scénářů?
Automatizace scénářů umožňuje provést více aktualizací tiketů jedním kliknutím. Podporuje činnosti související s vyřizováním opakujících se scénářů.
Jak můžete používat automatizaci scénářů?
Automatizace scénářů usnadňuje provádění opakujících se úkolů. Výrazně automatizuje práci agentů. Agent může vybrat všechny tikety, které lze přiřadit k určitému scénáři, a provést je hromadnými akcemi.
Je funkce automatizace scénářů dostupná v LiveAgent?
Funkce automatizace scénářů je k dispozici v LiveAgent a umožňuje výrazně automatizovat práci týmu zákaznického servisu.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.