Co jsou CRM služby?
Řízení vztahů se zákazníky se zabývá řešením všech vztahů, které souvisejí s komunikací společnosti se zákazníkem. Pro implementaci CRM se používají informační systémy, které zachycují celý proces prodeje od prvního kontaktu se zákazníkem až po fakturaci zboží a služeb.

Cílem CRM bylo především zvýšit spokojenost zákazníků. Věnuje se především přeplněným trhům, kde je spokojenost zákazníků na prvním místě.
Frequently Asked Questions
Co jsou CRM služby?
Služba CRM je technologie, která podporuje řízení vztahů a interakcí mezi společností a klienty a potenciálními klienty. Jejím cílem je podporovat obchodní vztahy tak, aby se obchod rozvíjel. CRM není jen systém, který pomáhá při správě kontaktů, ale také všechny nástroje, které mají vliv na zákazníka.
Proč jsou CRM služby důležité?
CRM je důležité, protože podporuje společnosti v rozvoji vztahů se zákazníky. Díky tomu má značka větší šanci udržet si zákazníka a zvýšit tržby a zisk. Na CRM je třeba pohlížet jako na strategii řízení.
Potřebuje každá společnost CRM služby?
Bez ohledu na velikost společnosti - ať už se jedná o velkou korporaci nebo malou firmu - jsou služby CRM velmi užitečné. Mít zákaznická a obchodní data na jednom místě výrazně usnadňuje chod celé společnosti, dynamizuje práci jednotlivých týmů, což se promítá do jejich efektivity a zisku.
Expert note
CRM služby umožňují řízení vztahů se zákazníky a interakce mezi společností a klienty. Zlepšují účinnost a zisk firmy a usnadňují práci týmů.

Agentům často chybí kontext před hovorem, což znamená, že nemohou vést personalizované rozhovory. Efektivním řešením je použití výkonného IVR a poklesů hlasu. Při výběru číselníku je důležité zvážit požadavky call centra a velikost týmu. Prediktivní číselníky jsou produktivnější, ale výkonné číselníky zajišťují lepší zákaznickou zkušenost.
Umístěním tlačítka s okamžitým voláním na své stránky zlepšíte podporu klientům a zvýšíte prodej. Agenti call centra musí mít komunikační dovednosti a kvalitní vybavení je nezbytné pro kvalitní hovory. SLA mohou být přizpůsobeny pro jakékoli centrum a LiveAgent nabízí řadu funkcí pro zlepšení zákaznického servisu.
Přehled tiketů/zákazníků (CRM)
Personalizovaná marketingová a prodejní sdělení a znalost zákazníků jsou klíčem k zvýšení ziskovosti a efektivity. Software LiveAgent nabízí více než 40 integrací třetích stran a pomocí něj můžete získat cenné informace o zákaznících.
Software pro zákaznický servis
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. Investujte do zákaznického servisu a vytvořte dlouhodobé vztahy.