Co je to hodnocení úsilí zákazníků?
Jsou vaši zákazníci spokojeni? Jsou spokojeni s vašimi službami a výrobky? Můžete to změřit pomocí skóre zákaznického úsilí – CES. Jedná se o metriku, která ukazuje, jaký mají vaši klienti pocit z úsilí, které museli vynaložit na to, aby komunikovali s vaším týmem zákaznické podpory a získali řešení svého problému.
Vyberte vhodnou otázku a zeptejte se svých zákazníků. Poté na základě odpovědí zákazníků vypočítejte procento skóre zákaznického úsilí. Existuje mnoho způsobů měření, např. prostřednictvím e-mailů nebo dotazníků.
Frequently Asked Questions
Co je to hodnocení úsilí zákazníka (CES)?
Hodnocení úsilí zákazníků (CES) je metrika, která ukazuje, jak zákazníci vaší společnosti vnímají úsilí, které musí vynaložit při komunikaci s týmem zákaznického servisu a při hledání řešení svého problému. Díky tomu můžete testovat efektivitu svého zákaznického servisu.
Jak vypočítat skóre úsilí zákazníka (CES)?
Chcete-li vypočítat skóre úsilí zákazníka (CES), vyberte příslušnou otázku a oslovte s ní své zákazníky. To lze provést např. na základě dotazníku. Nejjednodušší je, když zákazníci odpovídají na stupnici od 1 do 10. Pak vydělíte součet jejich odpovědí počtem dotazovaných zákazníků a získáte tento poměr.
Jak zlepšit hodnocení úsilí zákazníků (CES)?
Chcete-li zvýšit míru úsilí o zákazníka (CES), shromážděte své zákazníky ve vyhrazeném online prostoru. Díky němu se budou moci snadno spojit se zákaznickým servisem i s ostatními zákazníky a odborníky. Druhým nápadem je vytvoření znalostní databáze, která vám pomůže rychle a snadno vyřešit problémy zákazníků. Třetím (a nejdůležitějším) způsobem je efektivní zákaznický servis, který je možný díky vhodnému softwaru.
Funkce integrace umožňuje prohlédnout informace o kontaktu před telefonováním pro lepší výsledky a silnější vztahy se zákazníky. Chatboti mohou zlepšit služby zákazníkům. Číselníky call centra a náhled vytáčení také přináší výhody pro zvyšení efektivity a výkonu agentů. LiveAgent nabízí funkce integrace, podporu zákazníkům a další.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.
The importance of providing suitable communication options to customers for high-quality customer care is highlighted. Popular tools for customer service include online communities, forums, live chat, and social media. LiveAgent offers a comprehensive package of tools for customer service, including live chat, video chat, phone calls, emails, and forum creation. Its tools can be integrated with social media for marketing and sales campaigns. Intuitive mobile applications also play a crucial role in facilitating customer care and improving their experience.