Co to je spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníků je intenzita nebo stupeň spokojenosti s produkty, službami nebo péčí o zákazníky. Je to situace, kdy je zákazník s firmou spokojen. Spokojenost zákazníka odráží, zda byla splněna jeho očekávání, či nikoli.
Když společnost zvýší spokojenost zákazníků, může snížit náklady a zvýšit tržby. Spokojený zákazník často doporučí firmu svým přátelům, rodině nebo kolegům a přivede nové potenciální zákazníky. Společnost může zvýšit spokojenost poskytováním kvalitních výrobků, služeb a zákaznické podpory, cenami nebo dobrou atmosférou prodejny. Existuje však i mnoho dalších způsobů.

Frequently Asked Questions
Co je spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníka je míra jeho spokojenosti s produktem nebo službou, kterou si zakoupil, nebo se zákaznickou podporou. odráží, zda byla splněna očekávání zákazníka a zda byly uspokojeny jeho potřeby.
Jak měřit spokojenost zákazníků?
Spokojenost zákazníků lze měřit několika způsoby. Může to být výsledek spokojenosti zákazníků, díky kterému získáme odpověď na otázku, zda jsou zákazníci se službami spokojeni, či nikoliv. Lze také zkoumat výsledek zákaznického úsilí, který ukazuje, kolik úsilí musel zákazník vynaložit na proces soupisu a kontakt se zákaznickým servisem. Další možností jsou průzkumy s podrobnými dotazy, které jsou zákazníkům zasílány prostřednictvím aplikace, po dokončení služby, e-mailem nebo prostřednictvím chatu.
Jak zvýšit spokojenost zákazníků?
Chcete-li zvýšit spokojenost zákazníků, snažte se, aby zákaznický servis byl na co nejvyšší úrovni - aby zákazník cítil, že je pro vaši značku důležitý. Snažte se také porozumět zákazníkovi a jeho rozhodnutím a reagovat na jeho potřeby. Měli byste také dbát na UX, aby váš zákazník mohl projít nákupním procesem co nejjednodušším a intuitivním způsobem.
Expert note
Spokojenost zákazníků je klíčová pro úspěch každého podnikání a měla by být prioritou všech firem, které chtějí získat a udržet své zákazníky.

Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.