Co jsou to společnosti poskytující služby zákazníkům?
Pokud vaši zákazničtí zástupci nemohou zvládnout rostoucí počet příchozích zákaznických problémů a dotazů, existuje pro vás řešení. Společnosti poskytující služby zákazníkům jsou outsourcingové společnosti, které poskytují kompletní zákaznickou podporu. Jejich tým zákaznického servisu je vyškolen tak, aby rychle zodpověděl všechny tikety a vyřešil problémy, záležitosti nebo stížnosti.
Společnosti poskytující služby zákazníkům mohou poskytovat služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nabízejí různé reporty, KPI (Key Performance Indicators), takže máte skvělý přehled o poskytované podpoře. Mohou se také připojit k vašemu vlastnímu softwaru helpdesku a řídit se stávajícími procesy.
Frequently Asked Questions
Co jsou to společnosti poskytující služby zákazníkům?
Společnosti poskytující služby zákazníkům jsou společnosti, které se zabývají službami zákazníkům. Obvykle poskytují služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky tomu mohou podpořit chod vaší společnosti a vy můžete být slušní, protože o vaše klienty je postaráno nepřetržitě.
Jaké jsou nejznámější společnosti poskytující služby zákazníkům?
Existuje mnoho společností, které se zabývají a specializují pouze na služby zákazníkům. Mezi nejoblíbenější společnosti poskytující zákaznické služby patří Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue a Wistia.
Kolik je společností poskytujících služby zákazníkům?
Na celém světě existují statisíce společností poskytujících služby zákazníkům. Než se rozhodnete, se kterou ze společností chcete spolupracovat, určete si svůj rozpočet, svá očekávání vůči společnosti, zjistěte si nabídky společností, které vás zajímají, a vyberte si tu nejlepší.
Pokud chcete zlepšit své zákaznické služby, doporučujeme si přečíst článek o osvědčených postupech pro helpdesk. Tento článek vám poskytne 15 praktických tipů, jak efektivně řídit helpdesk a zlepšit zákaznickou zkušenost.
Další užitečný zdroj je článek o zákaznickém formuláři, který vysvětluje, jak formuláře mohou zjednodušit komunikaci se zákazníky. Naučíte se, jak správně navrhnout formuláře, aby byly pro zákazníky co nejpřijatelnější.
Možná vás také zaujme článek o seznamech zákazníků, kde se dozvíte, jak efektivně spravovat a využívat seznamy zákazníků ke zlepšení služeb. Správná správa těchto seznamů může významně přispět k lepší zákaznické zkušenosti.
Nakonec, pokud se zajímáte o nástroje, které vám mohou pomoci, přečtěte si článek o nástrojích zákaznické služby. Tento článek vám nabídne přehled užitečných nástrojů pro efektivní řízení zákaznických služeb.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!