Co jsou to společnosti poskytující služby zákazníkům?
Pokud vaši zákazničtí zástupci nemohou zvládnout rostoucí počet příchozích zákaznických problémů a dotazů, existuje pro vás řešení. Společnosti poskytující služby zákazníkům jsou outsourcingové společnosti, které poskytují kompletní zákaznickou podporu. Jejich tým zákaznického servisu je vyškolen tak, aby rychle zodpověděl všechny tikety a vyřešil problémy, záležitosti nebo stížnosti.
Společnosti poskytující služby zákazníkům mohou poskytovat služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nabízejí různé reporty, KPI (Key Performance Indicators), takže máte skvělý přehled o poskytované podpoře. Mohou se také připojit k vašemu vlastnímu softwaru helpdesku a řídit se stávajícími procesy.
Frequently Asked Questions
Co jsou to společnosti poskytující služby zákazníkům?
Společnosti poskytující služby zákazníkům jsou společnosti, které se zabývají službami zákazníkům. Obvykle poskytují služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Díky tomu mohou podpořit chod vaší společnosti a vy můžete být slušní, protože o vaše klienty je postaráno nepřetržitě.
Jaké jsou nejznámější společnosti poskytující služby zákazníkům?
Existuje mnoho společností, které se zabývají a specializují pouze na služby zákazníkům. Mezi nejoblíbenější společnosti poskytující zákaznické služby patří Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue a Wistia.
Kolik je společností poskytujících služby zákazníkům?
Na celém světě existují statisíce společností poskytujících služby zákazníkům. Než se rozhodnete, se kterou ze společností chcete spolupracovat, určete si svůj rozpočet, svá očekávání vůči společnosti, zjistěte si nabídky společností, které vás zajímají, a vyberte si tu nejlepší.
Expert’s note
Společnosti poskytující služby zákazníkům jsou outsourcingové firmy, které nabízejí kompletní zákaznickou podporu včetně rychlého řešení problémů a odpovědí na dotazy 24/7.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.