Dovednosti v oblasti služeb zákazníkům

Co jsou to dovednosti v oblasti služeb zákazníkům?

Zákaznická podpora může být někdy pro společnost komparativní výhodou. Proto je velmi důležité poskytovat co nejlepší podporu. Každý zástupce zákaznické podpory by měl být dobře kvalifikovaný a mít velké znalosti o produktech nebo službách.

Zástupci zákazníků by měli pečlivě naslouchat tomu, na co se zákazník ptá, a měli by poskytovat individuální odpovědi. Měli by být také přesvědčivými řečníky. Je velmi důležité zůstat trpělivý, když je zákazník rozzlobený. Když se něco nepovede, měli by za problém převzít odpovědnost.

Zástupci zákazníků by měli mít mnoho dalších dovedností, jako je dobrá komunikace, asertivita, empatie, přátelskost, flexibilita, sebeovládání, řízení času a mnoho dalších.

Frequently asked questions

Jaká je definice dovedností v oblasti služeb zákazníkům?

Dovednosti v oblasti zákaznického servisu jsou souborem chování, na které by se měli členové týmu zákaznického servisu spoléhat při interakci se zákazníky. Bez těchto dovedností nebude tým zákaznického servisu fungovat dobře. Mezi tyto dovednosti patří: komunikační dovednosti, empatie, trpělivost a odborné a technické znalosti.

Jaké jsou nejužitečnější dovednosti v oblasti služeb zákazníkům?

Komunikace je jednou z nejužitečnějších dovedností v oblasti služeb zákazníkům. Díky jasné komunikaci můžeme snadno komunikovat s klientem a objasnit řešení problémů. Další dovedností je empatie, která umožňuje vcítit se do kůže klienta a umožňuje lépe porozumět jeho potřebám. Třetí dovedností jsou odborné znalosti, které jsou potřebné jednak k přesnému vysvětlení způsobu řešení problému, specifikace produktů a služeb nabízených společností, ale také k efektivnímu ovládání nástrojů).

Jak trénovat dovednosti v oblasti služeb zákazníkům?

Školení dovedností v oblasti služeb zákazníkům je nesmírně důležitý proces. Prvním zdrojem, z něhož můžeme čerpat znalosti o tomto tématu, jsou informace poskytnuté klienty, spolupracovníky a naším přímým nadřízeným. To vám dává možnost všimnout si věcí, které si možná neuvědomujete a které si neuvědomujete. Dalším zdrojem jsou zprávy o zpětné vazbě od zákazníků. Je to obrovský zdroj poznatků, který vám ukáže, čemu věnovat pozornost. Kromě toho byste si měli procvičovat dovednosti, jako je laskavost a trpělivost, a také komunikační jazyk.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo