Co je ITIL?
ITIL, anglicky Information Technology Infrastructure Library, je soubor návodů a osvědčených postupů pro plánování a poskytování managementu IT služeb (ITSM). Zahrnuje procesy, úlohy a informace, které lze použít k vytvoření integrace s firemní strategií a poskytování vysoké hodnoty. Pomáhá firmám a společnostem pomáhá řídit rizika, budovat silné vztahy se zákazníky, zvyšovat efektivitu a výhodu před konkurencí, jakož i snižovat náklady a mnohem více. Rovněž se jím měří zlepšení.
Frequently Asked Questions
Co znamená ITIL?
ITIL, anglicky Information Technology Infrastructure Library, je soubor detailních postupů řízení IT služeb, který se zaměřuje na snoubení IT služeb s potřebami firmy. ITIL popisuje procesy a procedury, které pro danou organizaci nebo technologii nejsou specifické, ale mohou být organizací použity k implementaci strategie, poskytování hodnoty a udržování minimální úrovně kompetencí.
Co znamená 5 etap ITILu?
ITIL má 5 etap, a sice strategii služeb, design služeb, změnu služeb, vykonávání služeb a neustálé zlepšování služeb. Strategie si klade za cíl rozhodovat o strategii zákaznických služeb. Projekt pak cílí na design nových IT služeb. Změna je vytváření a implementace IT služeb. Provádění je o účinném a efektivním vykonávání IT služeb. Oproti tomu neustálé zlepšování služeb je v podstatě využívání metod managementu kvality, aby se firma poučila z předešlých úspěchů i nezdarů.
K čemu se ITIL používá?
ITIL ocení jakákoliv organizace, která uživatelům poskytuje IT služby či produkty. Využívají ho především nejrůznější firmy, autority, univerzity a nevládní organizace. ITIL není normou, nýbrž souborem osvědčených postupů, který může pomoci se snížením nákladů, a to pomocí optimalizace používaných zdrojů, efektivnějším poskytováním služeb a spokojeností zákazníků. Rovněž i větším souladem mezi IT a obchodními skupinami.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.
Jak používat ChatGPT pro zákaznický servis
ChatGPT vylepšuje zákaznickou zkušenost generováním přesných a relevantních odpovědí. Udržuje konzistentní tón a poskytuje jednotnou podporu pro více agentů, což zvyšuje kvalitu zákaznického servisu.