Co je ITIL?
ITIL, anglicky Information Technology Infrastructure Library, je soubor návodů a osvědčených postupů pro plánování a poskytování managementu IT služeb (ITSM). Zahrnuje procesy, úlohy a informace, které lze použít k vytvoření integrace s firemní strategií a poskytování vysoké hodnoty. Pomáhá firmám a společnostem pomáhá řídit rizika, budovat silné vztahy se zákazníky, zvyšovat efektivitu a výhodu před konkurencí, jakož i snižovat náklady a mnohem více. Rovněž se jím měří zlepšení.
Frequently asked questions
Co znamená ITIL?
ITIL, anglicky Information Technology Infrastructure Library, je soubor detailních postupů řízení IT služeb, který se zaměřuje na snoubení IT služeb s potřebami firmy. ITIL popisuje procesy a procedury, které pro danou organizaci nebo technologii nejsou specifické, ale mohou být organizací použity k implementaci strategie, poskytování hodnoty a udržování minimální úrovně kompetencí.
Co znamená 5 etap ITILu?
ITIL má 5 etap, a sice strategii služeb, design služeb, změnu služeb, vykonávání služeb a neustálé zlepšování služeb. Strategie si klade za cíl rozhodovat o strategii zákaznických služeb. Projekt pak cílí na design nových IT služeb. Změna je vytváření a implementace IT služeb. Provádění je o účinném a efektivním vykonávání IT služeb. Oproti tomu neustálé zlepšování služeb je v podstatě využívání metod managementu kvality, aby se firma poučila z předešlých úspěchů i nezdarů.
K čemu se ITIL používá?
ITIL ocení jakákoliv organizace, která uživatelům poskytuje IT služby či produkty. Využívají ho především nejrůznější firmy, autority, univerzity a nevládní organizace. ITIL není normou, nýbrž souborem osvědčených postupů, který může pomoci se snížením nákladů, a to pomocí optimalizace používaných zdrojů, efektivnějším poskytováním služeb a spokojeností zákazníků. Rovněž i větším souladem mezi IT a obchodními skupinami.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí integraci s různými platformami a službami ke zlepšení pracovních postupů a řízení vztahů se zákazníky. Mezi tyto služby patří integrační služba Integrately a recenze chatbota Intercom. LiveAgent také nabízí funkce jako portál zákaznické podpory, migrace dat a řízení stížností. Je dostupný v bezplatné zkušební verzi s možností vytvoření až 200 úkolů.
Text popisuje důležitost zlepšování zákaznické zkušenosti a správu zákaznických dat. Dále se zaměřuje na konverzní kanál a metody zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. Integrace různých typů stránek, aplikací a nástrojů umožňuje efektivnější práci a zlepšuje chod digitálních řešení. LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory.
LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus a opakující se provize. Šablony omluvných e-mailů a různé typy číselníků jsou k dispozici pro automatizaci procesu vytáčení čísel v call centrech. Výkonné IVR a prediktivní a výkonné číselníky jsou funkce, které pomáhají doručovat zprávy potenciálním zákazníkům.
LiveAgent is a customer support software company that offers various features such as VoIP phone systems, call center software, and helpdesk software for startups. They also provide a partner program and resources such as blogs, webinars, and templates. The company values customer satisfaction and offers sales contacts and a newsletter subscription for updates and discounts. Additionally, LiveAgent is currently in the process of creating a users' dashboard.