Co jsou kontaktní body?
Kontaktní bod je doba, kdy je zákazník před nákupem nebo po něm z různých důvodů v kontaktu s vaší společností.
Období před nákupem produktu, kdy zákazník hledá a vyhledává různé produkty vaší společnosti, se nazývá kontaktní bod.
Období po zakoupení produktu od vaší společnosti, kdy zákazník zavolá kvůli opravě nebo jakémukoli dotazu týkajícímu se produktu, se také nazývá kontaktní bod.
Společnosti musí propagovat své výrobky tak, aby se jich dotýkalo co nejvíce lidí. Čím vyšší počet kontaktních bodů společnost má, tím lépe pro ni.
Frequently asked questions
Co jsou kontaktní body?
Kontaktní body jsou okamžiky, kdy zákazník kontaktuje vaši společnost před nebo po zakoupení daného produktu nebo služby z různých důvodů, např. aby se dozvěděl více o konkrétním produktu nebo podal stížnost.
Jaké jsou nejtypičtější kontaktní body?
Nejtypičtějšími kontaktními body jsou komunikace se zákaznickým servisem prostřednictvím různých kanálů, komentáře na sociálních sítích, zanechávání hodnocení a recenzí na webu.
Je možné zpřístupnit si všechny kontaktní body v LiveAgent?
V LiveAgent můžete vyhodnotit všechny body kontaktu, které souvisejí s komunikačními kanály, díky nimž mohou zákazníci a potenciální zákazníci kontaktovat vaši značku.
LiveAgent nabízí kontaktní formuláře pro získání důležitých obchodních informací a snadnou integraci kódem HTML. Nemusíte zveřejňovat e-mailovou adresu, aby se zabránilo spamu. Existuje také průvodce pro vysvětlení nákladů na kontakt a formulář tiketu, což umožňuje kontaktovat vaše zákazníky přes vložený nebo vyskakovací widget. Funkce kliknutím odeslat e-mail usnadňuje zákaznickou podporu a zlepšuje zkušenosti zákazníků s webovými stránkami.
Tento článek se zabývá důležitostí šablon e-mailů pro získání pracovní nabídky, zasílání e-mailů s poděkováním za objednávku a šablonami omluvných e-mailů pro udržení dobrých vztahů se zákazníky. Je důležité být organizovaní a zvládnout formalitu e-mailu. Při psaní e-mailů je nutné být personalizovaný a efektivně napsaný. Nabídněte plán nápravy a kompenzaci při nevyhovujících situacích.
Software pro kontakt se zákazníky
Software pro kontakt se zákazníky je systém, který zlepšuje kvalitu služeb zákazníkům a efektivitu kontaktního centra. Je možné obsluhovat více kanálů z jednoho místa na webu a vytvářet pravidla a spravovat kontakty. Existuje 6 typů softwaru zákaznické podpory, včetně sdílené schránky, service desku, systému pro zasílání zpráv a chatu, nástroje telefonické podpory, CRM a software znalostní databáze. LiveAgent nabízí efektivní software pro odchozí hovory, který umožňuje snadný přístup k informacím o zákaznících a více než 180 funkcí včetně zajištění kvality centra, prediktivního vytáčení, přizpůsobitelného ovládacího panelu a pokročilé analytiky.
Co je to komunikace se zákazníky?
Software pro správu komunikace se zákazníky nabízí bezplatnou zkušební verzi a zákaznický servis je k dispozici celodenně. Cílem úspěšného marketingového kanálu je porozumění všem stadiím od uvědomění až po nákup, zlepšení konverzního poměru může být dosaženo například zvýšením organické návštěvnosti či prací na CTA a formulářích. Důležitou součástí zákaznické zkušenosti je personalizace, upřímnost, splnění očekávání, zodpovědnost, zjednodušení a empatie, a k vylepšení CX mohou pomoci funkce zpětné vazby a návrhy prostřednictvím snadno použitelného fóra a tlačítek na webových stránkách. Skvělý software pro správu komunikace se zákazníky by měl obsahovat výkonné nástroje pro tvorbu a analýzu zapojení zákazníků, a analytiku dat. Interakce se zákazníky hraje klíčovou roli při určování pozice značky na trhu a využití vícekanálové komunikace umožňuje personalizaci zážitku a rychlejší odpovědi, což zvyšuje spokojenost zákazníků a buduje smysluplné vztahy s nimi.