Kontaktní bod

Co jsou kontaktní body?

Kontaktní bod je doba, kdy je zákazník před nákupem nebo po něm z různých důvodů v kontaktu s vaší společností.

Období před nákupem produktu, kdy zákazník hledá a vyhledává různé produkty vaší společnosti, se nazývá kontaktní bod.

Období po zakoupení produktu od vaší společnosti, kdy zákazník zavolá kvůli opravě nebo jakémukoli dotazu týkajícímu se produktu, se také nazývá kontaktní bod.

Společnosti musí propagovat své výrobky tak, aby se jich dotýkalo co nejvíce lidí. Čím vyšší počet kontaktních bodů společnost má, tím lépe pro ni.

Frequently asked questions

Co jsou kontaktní body?

Kontaktní body jsou okamžiky, kdy zákazník kontaktuje vaši společnost před nebo po zakoupení daného produktu nebo služby z různých důvodů, např. aby se dozvěděl více o konkrétním produktu nebo podal stížnost.

 

Jaké jsou nejtypičtější kontaktní body?

Nejtypičtějšími kontaktními body jsou komunikace se zákaznickým servisem prostřednictvím různých kanálů, komentáře na sociálních sítích, zanechávání hodnocení a recenzí na webu.

 

Je možné zpřístupnit si všechny kontaktní body v LiveAgent?

V LiveAgent můžete vyhodnotit všechny body kontaktu, které souvisejí s komunikačními kanály, díky nimž mohou zákazníci a potenciální zákazníci kontaktovat vaši značku.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo