Co jsou to makra?
Mohou existovat určité činnosti, které váš tým podpory neustále opakuje. Abyste ušetřili jejich čas, můžete vytvořit připravené odpovědi nebo akce a nechat svůj tým, aby je použil, místo aby musel pokaždé procházet celým procesem.
Makra (neboli předdefinované odpovědi) jsou rychlým způsobem, jak odpovědět na potřeby zákazníků. Pomáhají také dosáhnout konzistence odpovědí různých členů týmu podpory.
Přečtěte si více o předdefinovaných zprávách ve službě LiveAgent
Frequently Asked Questions
Co jsou to makra?
Makro je šablona zprávy, která se odešle, když zákazník obdrží odpovídající lístek podpory. Díky makrům můžete svou práci automatizovat, protože umožňují poskytovat opakované odpovědi. Agent nemusí pokaždé vytvářet novou zprávu.
Vyplatí se makra používat?
Použití maker je nezbytné. Rozhodně usnadňují práci a šetří čas. Umožňují zautomatizovat práci, protože nemusíte psát stejnou zprávu mnohokrát, pokaždé, když přijde zákazník se stejným dotazem. díky nim dostane zákazník téměř okamžitou odpověď na svůj dotaz.
Poskytuje LiveAgent makra?
LiveAgent poskytuje makra. Předpřipravené zprávy umožňují rychle reagovat na běžné požadavky pomocí standardní odpovědi.Místo psaní odpovědi použije připravenou zprávu, která klientovi sdělí, jak problém vyřešit.
12 rychlých tipů na etiketu live chatu pro nejlepší zákaznickou podporu
Etiketa pro zákaznickou podporu na live chatu je soubor pravidel pro zdvořilé chování během online konverzací. Důraz je kladen na přípravu, pozdravy, použití přednastavených odpovědí, řešení obtížných konverzací, jazyk a strukturu chatu, pauzy a přesměrování zákazníka, následnou komunikaci a ukončení chatu. Výběr vhodných zaměstnanců pro komunikaci je zásadní. Dodržování pravidel etikety je klíčové pro udržení pozitivní zážitku zákazníka.
Zvyšujte spokojenost zákazníků a úspěšnost webových stránek s dobrými komunikačními dovednostmi. LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje bezpečně spravovat dotazy zákazníků z různých kanálů v jednom rozhraní. S funkcemi jako je blokování IP adres, dvoufázové ověření a HTTPS šifrování, poskytuje LiveAgent vysoký stupeň zabezpečení helpdesku.