Co jsou to makra?
Mohou existovat určité činnosti, které váš tým podpory neustále opakuje. Abyste ušetřili jejich čas, můžete vytvořit připravené odpovědi nebo akce a nechat svůj tým, aby je použil, místo aby musel pokaždé procházet celým procesem.
Makra (neboli předdefinované odpovědi) jsou rychlým způsobem, jak odpovědět na potřeby zákazníků. Pomáhají také dosáhnout konzistence odpovědí různých členů týmu podpory.
Přečtěte si více o předdefinovaných zprávách ve službě LiveAgent
Frequently Asked Questions
Co jsou to makra?
Makro je šablona zprávy, která se odešle, když zákazník obdrží odpovídající lístek podpory. Díky makrům můžete svou práci automatizovat, protože umožňují poskytovat opakované odpovědi. Agent nemusí pokaždé vytvářet novou zprávu.
Vyplatí se makra používat?
Použití maker je nezbytné. Rozhodně usnadňují práci a šetří čas. Umožňují zautomatizovat práci, protože nemusíte psát stejnou zprávu mnohokrát, pokaždé, když přijde zákazník se stejným dotazem. díky nim dostane zákazník téměř okamžitou odpověď na svůj dotaz.
Poskytuje LiveAgent makra?
LiveAgent poskytuje makra. Předpřipravené zprávy umožňují rychle reagovat na běžné požadavky pomocí standardní odpovědi.Místo psaní odpovědi použije připravenou zprávu, která klientovi sdělí, jak problém vyřešit.
Expert note
Makra jsou předdefinované odpovědi umožňující automatizaci práce a zrychlení odpovědí na běžné požadavky zákazníků.

Předdefinované zprávy (makra) v LiveAgent
Používání předpřipravených zpráv ve službě LiveAgent je efektivní způsob, jak urychlit a zlepšit zákaznickou podporu. Agenti nemusí trávit čas vypisováním stejných odpovědí.
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.