Co jsou nevyřízené tikety?
Nevyřízené tikety je výraz, který manažeři zákaznické podpory používají pro označení nevyřízených tiketů v určitém časovém období. Tikety mohou být nevyřešené z mnoha důvodů – může se jednat o vysoký objem tiketů, nízkou výkonnost agentů nebo jen o neočekávanou jednorázovou špičku.
Je nezbytné sledovat počet nevyřízených tiketů, abyste zjistili, zda je potřeba přijmout nové zaměstnance nebo zda je třeba provést další školení zástupců zákaznického servisu. Poskytne vám celkové informace o výkonnosti vašeho týmu podpory a o tom, kdy je potřeba další pracovní síly.
Pokud je v seznamu nevyřízených tiketů příliš mnoho položek, může to vést k nespokojenosti zákazníků.
Frequently Asked Questions
Co znamenají nevyřízené tikety?
Nevyřízené tikety je termín, který označuje nevyřešená podání ve stanoveném období. Důvodů může být mnoho, včetně omezeného výkonu agenta, počtu požadavků a závislostí. Počet nevyřízených tiketů je také skvělou metrikou, kterou je třeba sledovat, abyste zjistili, jak efektivní je váš proces podpory. Pomáhá také posoudit úroveň spokojenosti zákazníků.
Jaká jsou rizika spojená s nevyřízenými tikety?
Rizika spojená s nevyřízenými tikety jsou především příliš pomalé vyřizování příchozích požadavků, což může frustrovat zákazníky, a nízká efektivita agentů, která může být důsledkem nejen přepracovanosti, ale také špatného stanovení priorit. Jedná se sice o občasnou situaci, která může v určitých obdobích znamenat zvýšení zájmu zákazníků, ale pokud je pravidelná, může mít dopad na spokojenost zákazníků a image značky.
Jak se vyhnout množství nevyřízených tiketů?
Abyste se vyhnuli hromadění nevyřízených tiketů, můžete jim stanovit priority. To by vám rozhodně mělo usnadnit a zefektivnit práci. Nechte svůj tým spolupracovat a vzájemně si pomáhat při řešení tiketů. Efektivní čištění tiketů podporuje také udržování vhodného pracovního rytmu.
Expert note
Sledování počtu nevyřízených tiketů poskytuje informace o výkonnosti zákaznického servisu a potřebě dalších pracovních sil.

Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.