Co jsou to šablony oznámení?
Pokud opakovaně posíláte stejný druh oznámení, jsou pro vás šablony oznámení to pravé. Umožňují vám připravit šablony, které můžete později použít, místo abyste museli pokaždé procházet celým procesem vytváření oznámení. Vy i členové vašeho týmu tak ušetříte spoustu časové energie a můžete se soustředit na jiné úkoly.
Frequently Asked Questions
Co znamenají šablony oznámení?
Šablony oznámení jsou šablony, které se používají k opakovanému odesílání stejného typu oznámení. Nemusíte tak pokaždé vytvářet oznámení od začátku.
Potřebuje vaše společnost šablony oznámení?
Šablony oznámení usnadňují práci týmu zákaznického servisu, proto je dobré, aby je vaše společnost používala. Umožňují automatizovat práci a ušetřit čas, takže se tým může soustředit na úkoly, které jsou méně automatické.
Poskytuje LiveAgent šablony oznámení?
LiveAgent poskytuje šablony oznámení. Můžete si je vytvořit a přizpůsobit podle potřeb svého týmu. Najdete je na panelu LiveAgent v části nastavení oznámení.
Pokud jste se právě ponořili do světa šablon oznámení, doporučujeme vám prohlédnout si i šablony e-mailů nutných k přečtení. Tento článek vám poskytne užitečné tipy na to, jak efektivně komunikovat s vašimi zákazníky prostřednictvím e-mailů. Dalším krokem může být prozkoumání šablon e-mailů pro opětovné zapojení. Naučíte se, jak přilákat zpět zákazníky, kteří se od vaší služby nebo produktu vzdálili. Pokud chcete zlepšit svou připomínací komunikaci, určitě se podívejte na šablony upomínacích e-mailů. Tento článek vám nabídne různé šablony pro situace, kdy potřebujete připomenout zákazníkům důležité informace. A nakonec, pokud vás zajímají šablony služeb zákazníkům na sociálních médiích, navštivte bezplatné šablony pro zákaznický servis na sociálních sítích. Naučíte se, jak efektivně využívat sociální média pro zlepšení zákaznické podpory.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"