Otevřený helpdesk?
Open source help desk, nebo-li otevřený helpdesk je software, který nabízí systém správy tiketů. Tento software poskytuje předkonfigurovanou verzi a lze jej přizpůsobit. Software help desk s otevřeným zdrojovým kódem může obsahovat mnoho funkcí, které najdete v jeho placených verzích. Mezi nejoblíbenější patří nástroje, jako jsou ovládací panely agentury, CRM, integrace se sociálními médii a živý chat.
Nemá žádná omezení a je zcela funkční pro všechny uživatele. Některé z těchto typů softwaru jsou zdarma. Za některé z nich je však třeba při stahování zaplatit.
Otevřený helpdesk je vytvořen pro poskytování podpory, takže směruje problémy a dotazy zákazníků zaslané e-mailem, kontaktními formuláři nebo živým chatem do platformy. Nabízí také různé funkce a vlastnosti helpdesku, které umožňují rychle reagovat na dotazy.
Frequently Asked Questions
Co je to otevřený helpdesk?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený helpdesk je software založený výhradně na open source a nabízející systém správy ticketů. Umožňuje poskytovat zákaznickou podporu a směruje požadavky z různých komunikačních kanálů do platformy (e-mail, kontaktní formuláře, live chat), díky čemuž může agent spravovat vše na jednom místě.
Jaké jsou nejdůležitější funkce otevřeného helpdesku?
Nejdůležitějšími vlastnostmi jednotného helpdesku jsou možnost komunikace prostřednictvím různých kontaktních kanálů, dále správa jednotlivých tiketů a možnost analýzy na základě shromážděných dat a reportů. A to vše je možné na jednom místě, což rozhodně usnadňuje a zefektivňuje práci.
Je LiveAgent otevřený helpdesk?
LiveAgent je otevřený helpdesk. Nabízí všechny funkce potřebné pro zákaznický servis a technickou podporu.
Expert note
Otevřený helpdesk je software s otevřeným zdrojovým kódem, který nabízí systém správy tiketů a mnoho funkcí jako ovládací panely agentury, CRM, integrace se sociálními médii a živý chat.

Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Jak přidat live chat do obchodu Volusion
Přidání živého chatu na webové stránky obchodu Volusion výrazně zlepšuje spokojenost zákazníků a produktivitu práce zákaznické podpory. Je to jednoduchý proces.
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
LiveAgent has helped FrëschKëscht improve its internal organizational structures and provide faster email responses, leading to increased sales. Users have reported improved customer satisfaction and sales thanks to fast and accurate support from agents, who can also chat with clients. LiveAgent also assists with ticket sorting and customer needs analysis. Many users recommend LiveAgent as a better alternative to other products on the market. Users have praised LiveAgent for its advanced automation, social media integration, live chat, ease of use, and well-integrated modules. It also offers email alias generation for easy connection. Users have highlighted its great value for money and 24/7 support team availability.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.