Otevřený helpdesk?
Open source help desk, nebo-li otevřený helpdesk je software, který nabízí systém správy tiketů. Tento software poskytuje předkonfigurovanou verzi a lze jej přizpůsobit. Software help desk s otevřeným zdrojovým kódem může obsahovat mnoho funkcí, které najdete v jeho placených verzích. Mezi nejoblíbenější patří nástroje, jako jsou ovládací panely agentury, CRM, integrace se sociálními médii a živý chat.
Nemá žádná omezení a je zcela funkční pro všechny uživatele. Některé z těchto typů softwaru jsou zdarma. Za některé z nich je však třeba při stahování zaplatit.
Otevřený helpdesk je vytvořen pro poskytování podpory, takže směruje problémy a dotazy zákazníků zaslané e-mailem, kontaktními formuláři nebo živým chatem do platformy. Nabízí také různé funkce a vlastnosti helpdesku, které umožňují rychle reagovat na dotazy.
Frequently Asked Questions
Co je to otevřený helpdesk?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený helpdesk je software založený výhradně na open source a nabízející systém správy ticketů. Umožňuje poskytovat zákaznickou podporu a směruje požadavky z různých komunikačních kanálů do platformy (e-mail, kontaktní formuláře, live chat), díky čemuž může agent spravovat vše na jednom místě.
Jaké jsou nejdůležitější funkce otevřeného helpdesku?
Nejdůležitějšími vlastnostmi jednotného helpdesku jsou možnost komunikace prostřednictvím různých kontaktních kanálů, dále správa jednotlivých tiketů a možnost analýzy na základě shromážděných dat a reportů. A to vše je možné na jednom místě, což rozhodně usnadňuje a zefektivňuje práci.
Je LiveAgent otevřený helpdesk?
LiveAgent je otevřený helpdesk. Nabízí všechny funkce potřebné pro zákaznický servis a technickou podporu.
Expert’s note
Otevřený helpdesk je software s otevřeným zdrojovým kódem, který nabízí systém správy tiketů a mnoho funkcí jako ovládací panely agentury, CRM, integrace se sociálními médii a živý chat.
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací pro zákaznickou podporu. Společnost také poskytuje technickou podporu a software pro správu služeb, jako je e-mailový marketing a call centrum. Helpdesk podpora je důležitou součástí zajištění spokojenosti zákazníků a může být rozdělena do čtyř úrovní podpory. Pro společnosti, které se zaměřují na vysokou úroveň zákaznických služeb, je důležité mít zavedenou helpdesk podporu.
LiveAgent je vhodný pro nadnárodní společnosti, když poskytují zákaznický servis v různých jazycích. LiveAgent podporuje 43 jazyků a zákaznický servis lze poskytovat ve preferovaném jazyce. Kromě toho má LiveAgent vícejazyčné funkce, jako jsou přizpůsobitelné widgety. Existuje možnost vlastního nastavení preferovaného jazyka pro konkrétní oddělení, díky čemuž se LiveAgent hodí také pro trhy s různými jazyky. Pokud chybí váš jazyk, v LiveAgentu lze navrhnout nový jazyk ke kterému obdržíte slevu, a to v cenové nabídce od $0 za 7 denní historii tiketů až po $49 za měsíc.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Moderní zákaznická podpora a komunikace s potenciálními studenty a dárci pomocí live chatu. Zjednodušení komunikace se investory a rychlé odpovědi na jejich otázky. Výhody implementace LiveAgent pro vzdělávací a neziskové organizace. Vytvoření jednoduchého a cenného zákaznického portálu s často kladenými dotazy.