Co je to zástupný text?
Alternativní text používaný v návrzích e-mailů, který bude upravován na základě kontextu e-mailu, se nazývá “zástupné symboly”. Pokud například zaměstnanec použije návrh e-mailu, který má zástupný text “ahoj”, bude zástupný text automaticky nahrazen datem odpovědi nebo jménem zaměstnance.
Zástupný text se používají především pro e-mailová oznámení a předem určené odpovědi, protože díky nim e-maily vypadají jedinečněji.
Frequently Asked Questions
Co je to zástupný text?
Zástupný text či je alternativní text používaný v návrzích e-mailů. Upravuje se na základě kontextu zprávy. Používá se především pro e-mailová oznámení a automatické zprávy.
Jaké jsou výhody používání zástupného textu?
Zástupný text vám pomůže lépe se spojit s publikem díky zasílání personalizovaných zpráv pomocí polí, jako je křestní jméno, e-mailová adresa a výběr vlastních polí. Umožňuje vytvářet hromadné zprávy, které automatizují vaši práci.
Je možné v LiveAgent používat zástupný text?
V aplikaci LiveAgent můžete používat zástupné symboly. Díky jejich použití je možné personalizovat zprávy a také podpořit a usnadnit práci agentů.
Expert note
Zástupný text je alternativní text používaný v návrzích e-mailů, který se upravuje na základě kontextu zprávy a pomáhá personalizovat zprávy a zlepšit práci agentů ve zpracování e-mailových zpráv.

Jak přidat Agenty ve službě LiveAgent
Funkce umožňuje přidávat a odebírat agenty, definovat typy služeb a personalizovat zákaznickou podporu. Je také snadné vytvářet oddělení a interagovat se správnou osobou.
Předdefinované zprávy (makra) v LiveAgent
Používání předpřipravených zpráv ve službě LiveAgent je efektivní způsob, jak urychlit a zlepšit zákaznickou podporu. Agenti nemusí trávit čas vypisováním stejných odpovědí.