Co je to záznamník kontrol?
Sledujte účet a změny provedené uživateli a zástupci vašich zákazníků. Záznamník kontrol je skvělá funkce, která vám to umožní. Jedná se o chronologický soubor záznamů. Tento doklad o činnostech automaticky sleduje akce, jako jsou např.: přihlášení uživatele, zobrazení tiketu uživatelem, změna tagů, opuštění tiketu uživatelem, pořadí tiketu, hlasová zpráva tiketu, přenos tiketu a mnoho dalších. Ve vašem LiveAgent můžete použít vlastní filtr záznamníku kontrol, který zobrazí pouze určité činnosti nebo vybraného zástupce zákazníka.
Spolu s protokoly aktivit poskytuje ucelenější pohled na každodenní aktivity vašeho agenta.
Ve svém LiveAgentu můžete použít vlastní filtr protokolu auditu, který zobrazuje pouze určité aktivity nebo vybrané zástupce zákazníků.
Přečtěte si více o Záznamníku kontrol v LiveAgent.

Expert note
Záznamník kontrol je klíčový pro zajištění kvalitního a účinného vedení hovorů s klienty. Jeho použití může vést k výraznému zlepšení zákaznického servisu a zvýšení spokojenosti zákazníků.

Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.