Co je to záznamník kontrol?
Sledujte účet a změny provedené uživateli a zástupci vašich zákazníků. Záznamník kontrol je skvělá funkce, která vám to umožní. Jedná se o chronologický soubor záznamů. Tento doklad o činnostech automaticky sleduje akce, jako jsou např.: přihlášení uživatele, zobrazení tiketu uživatelem, změna tagů, opuštění tiketu uživatelem, pořadí tiketu, hlasová zpráva tiketu, přenos tiketu a mnoho dalších. Ve vašem LiveAgent můžete použít vlastní filtr záznamníku kontrol, který zobrazí pouze určité činnosti nebo vybraného zástupce zákazníka.
Přečtěte si více o Záznamníku kontrol v LiveAgent.

FAQ
Co je to záznamník kontrol?
Záznamník kontrol, známý také jako záznam auditu, je záznam událostí a změn. Obvykle se jedná o události související se sekvencí akcí či konkrétních činností. Umožňuje sledovat změny, které agenti provedli v daném tiketu.
Kdo může vystavovat záznamy o auditu?
Záznamy o auditu může vystavovat kterýkoli agent, který se stará o klienty. To umožňuje sledovat konkrétní akce nebo úkony provedené ve vztahu k zákazníkovi.
Jak zkontrolovat záznamník kontrol / záznamy o auditu v hlavním panelu LiveAgent?
Chcete-li zkontrolovat záznamy o auditu v panelu LiveAgent, klikněte na “Konfigurace”, přejděte na kartu “Nástroje” a vyberte “Záznam o auditu”.