Co je značka?
Branding neboli značka je obchodní a marketingový termín. Odkazuje na postup, který pomáhá cílové skupině okamžitě rozpoznat firmu, jednotlivce nebo produkt. Značky utvářejí představy potenciálních zákazníků o společnosti a vytvářejí rozpoznatelnou identitu na trhu.
Mezi součásti brandingu patří vizuální identita společnosti, jako je logo, design, barvy, firemní kultura, sdělení a mnoho dalšího.
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/c5759a30dd2011b255942d13010aec9a/logo-la-2-1.png)
Pro velké společnosti má firemní branding tendenci být rozšířenou operací napříč mnoha marketingovými odděleními, týmy a mnoha komunikačními kanály. I malé podniky však mohou vybudovat rozpoznatelnou značku s nápadnou vizuální identitou. Používání různých moderních úspěšných taktik budování značky a využívání komunikačních kanálů, jako jsou sociální média, jsou skvělé nástroje k použití díky jejich dostupnosti a nízké náklady.
![Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/25cf8701c304c0b5d2c5a4b307f0b21b/hqdefault.jpg)
Výhody silné značky
Budování značky není vždy nejsnazší úkol, ale může být velmi obohacující.
- Uznání – Díky silné značce jste mezi spotřebiteli snadno rozpoznatelní, což vám může poskytnout konkurenční výhodu na trhu.
- Věrnost zákazníků – Když klienti znají vaši značku a jsou s ní spojeni, je pravděpodobnější, že se stanou věrným publikem. Často neváhají opakovat nákupy i za vyšší náklady, když firmě důvěřují.
- Větší důvěryhodnost – Chcete-li získat důvěryhodnost ve svém oboru, potřebujete dvě věci: silnou značku a úžasné služby zákazníkům.
- Zapojení zákazníků – Vaše publikum se s větší pravděpodobností zapojí do firmy, která má odlišnou vizuální identitu a hodnoty, se kterými jsou v souladu a ke kterým se vztahují. Přestanou vás vnímat pouze jako „dodavatele“ a komunikují s vámi na různých komunikačních kanálech, jako jsou sociální média, jako na subjekt, kterému mohou důvěřovat.
- Přiláká nové talenty – Mnoho talentovaných zaměstnanců se rozhodne ucházet o práci na základě firemních hodnot, kultury a značky.
- Důvěra – Úspěšné budování značky umožňuje nejen sebevědomým zákazníkům, ale také zaměstnancům, obchodním partnerům a vlastníkům. Být si jist společností dělá cesty zákazníků a nákupy, investice a celkový provoz mnohem jednodušší a příjemnější.
Make you brand more visible
LiveAgent gives you plenty of customer service tools, making your communication with clients faster and more efficient than your competitors'
Odhalení tajemství efektivního brandingu
V tomto informativním videu si ujasněte význam slov „značka“ a „značka“. Pochopte, že značka přesahuje loga nebo produkty a zahrnuje příběh společnosti, příslib, základní hodnoty, identitu, chování a osobnost. Zjistěte, jak branding zahrnuje důsledné řízení vnímání a zkušeností publika. Naučte se, jak vybudovat silnější značku pro sebe, svou společnost nebo svůj produkt. Podívejte se na video a odemkněte sílu účinných strategií budování značky.
![Youtube video: Branding: What is a brand?](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/4b80023f5485e5cdd85b9ea17bee53eb/hqdefault.jpg)
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.
The importance of providing suitable communication options to customers for high-quality customer care is highlighted. Popular tools for customer service include online communities, forums, live chat, and social media. LiveAgent offers a comprehensive package of tools for customer service, including live chat, video chat, phone calls, emails, and forum creation. Its tools can be integrated with social media for marketing and sales campaigns. Intuitive mobile applications also play a crucial role in facilitating customer care and improving their experience.
CRM je management zaměřený na zákazníka, který aktivně vytváří a pěstuje dlouhodobé vztahy se zákazníky. Řízení zákaznické podpory je někdy považováno za databázovou technologii, která umožňuje shromažďování, zpracovávání a využívání informací o firemních zákaznících. Tento proces lze automatizovat a zlepšit pomocí software, a dále vyvíjejí zákaznickou podporu řízením eskalací a nasloucháním agentům a zákazníkům. Existuje několik typů CRM, jako například operační, analytický, strategický a pro řízení kampaní, a nabízejí je společnosti jako Hubspot, Keap a Freshworks. Služby CRM jsou důležité pro rozvoj vztahů se zákazníky a zvýšení tržeb a zisku.