Co je znalostní báze?
Znalostní báze je součástí Centra pomoci, které nabízí samoobslužný obsah. Poskytuje zákazníkům dokumentaci k produktům firmy.
Znalostní báze může být užitečná jak pro zákazníky, tak agenty. Zákazníci zde totiž najdou řešení svých problémů, aniž by museli kontaktovat zákaznickou podporu. Agenti tak obdrží méně tiketů a uvidí je přímo ve Znalostní bázi.
Zjistěte víc o Znalostní bázi v LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Co je znalostní báze?
Znalostní báze je online samoobslužná knihovna, která obsahuje informace o produktech a službách, specifických problémech a dalších tématech týkajících se dané značky. Tyto informace nepomáhají jen klientům, ale také zaměstnancům, a umožňují získat potřebné znalosti o daném tématu a zároveň i najít odpovědi na konkrétní problém.
Co znalostní báze zahrnuje?
Co všechno znalostní báze obsahuje, závisí zejména na jejím účelu. Je-li určena pro interní použití firmy, pak obvykle obsahuje informace o individuálních procesech HR či právního oddělení, vysvětluje, jak přesně určitý produkt funguje a jak řešit problémy zákazníků. Může však být i pro externí použití, v tom případě bude obsahovat informace o produktech a službách, které mohou být pro zákazníky užitečné.
Jak funguje znalostní báze v LiveAgentu?
Znalostní báze v LiveAgentu umožňuje v zákaznickém portálu vytvářet kategorie v závislosti na vašich produktech a službách, ale také na typu zákazníka. Zákazníci mají přístup k obsahu (v podobě článků, videí, návodů atd.), který jim pomáhá řešit problémy spojené s používáním produktů či služeb dané firmy. Obsah můžete upravit podle dostupných šablon, případně ho přizpůsobit svým potřebám.
Expert’s note
Znalostní báze umožňuje firmám nabídnout samoobslužné řešení zákaznických problémů. Zákazníci najdou řešení svých dotazů a agenti ušetří čas.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.