Co je znalostní báze?
Znalostní báze je součástí Centra pomoci, které nabízí samoobslužný obsah. Poskytuje zákazníkům dokumentaci k produktům firmy.
Znalostní báze může být užitečná jak pro zákazníky, tak agenty. Zákazníci zde totiž najdou řešení svých problémů, aniž by museli kontaktovat zákaznickou podporu. Agenti tak obdrží méně tiketů a uvidí je přímo ve Znalostní bázi.
Zjistěte víc o Znalostní bázi v LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Co je znalostní báze?
Znalostní báze je online samoobslužná knihovna, která obsahuje informace o produktech a službách, specifických problémech a dalších tématech týkajících se dané značky. Tyto informace nepomáhají jen klientům, ale také zaměstnancům, a umožňují získat potřebné znalosti o daném tématu a zároveň i najít odpovědi na konkrétní problém.
Co znalostní báze zahrnuje?
Co všechno znalostní báze obsahuje, závisí zejména na jejím účelu. Je-li určena pro interní použití firmy, pak obvykle obsahuje informace o individuálních procesech HR či právního oddělení, vysvětluje, jak přesně určitý produkt funguje a jak řešit problémy zákazníků. Může však být i pro externí použití, v tom případě bude obsahovat informace o produktech a službách, které mohou být pro zákazníky užitečné.
Jak funguje znalostní báze v LiveAgentu?
Znalostní báze v LiveAgentu umožňuje v zákaznickém portálu vytvářet kategorie v závislosti na vašich produktech a službách, ale také na typu zákazníka. Zákazníci mají přístup k obsahu (v podobě článků, videí, návodů atd.), který jim pomáhá řešit problémy spojené s používáním produktů či služeb dané firmy. Obsah můžete upravit podle dostupných šablon, případně ho přizpůsobit svým potřebám.
Expert note
<p>Znalostní báze umožňuje firmám nabídnout samoobslužné řešení zákaznických problémů. Zákazníci najdou řešení svých dotazů a agenti ušetří čas.</p>

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.
Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent
LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.