Research archive illustration

Srovnávacíreportzákaznického servisu

Kvalita výrobků a cenová konkurenceschopnost již nejsou nejdůležitějšími faktory, které spotřebitelé při nákupu zvažují. Ve skutečnosti jsou dobré služby zákazníkům a nezapomenutelné zážitky největšími faktory, které ovlivňují rozhodnutí zákazníků zůstat.

Pokud chtějí podniky přežít a vyniknout na dnešním přehlceném trhu, musí splnit očekávání spotřebitelů. Moderní zákazníci očekávají bezproblémové nakupování a kvalitní a rychlé služby. Pokud tato očekávání nejsou splněna, jsou spotřebitelé ochotni churn odcházet od značek, kterým byli věrní po celá léta.

Chcete-li splnit požadavky a očekávání zákazníků, musíte ve všech aspektech svého podnikání uplatňovat přístup zaměřený na zákazníka. Nejlepším způsobem, jak toho dosáhnout, je měření metrik zákaznických služeb, školení agentů, jasné poslání společnosti a zavádění nových technologií, jako jsou služby zákazníkům a systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Několik studií totiž ukázalo, že organizovaný a dobře informovaný tým zákaznické podpory může významně ovlivnit pověst podniku, loajalitu zákazníků a tok příjmů.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo