Andrej Saxon customer success

VIP zákaznická linka pro Andreje Saxona

Spojte se přímo s Andrejem prostřednictvím tlačítka níže.

Andrejův pracovní rozvrh (středoevropského času, vídeňského času)

Pondělí: 11:00 – 19:00
Úterý: 7:00 – 15:00
Středa: 11:00 – 19:00
Čtvrtek: 7:00 – 15:00
Pátek: 7:00 – 15:00

Related Articles to Andrej
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu

LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!

Následující článek rozebírá nejčastější role v zákaznickém servisu a některé faktory, které je třeba zvážit při výběru správných názvů pracovních míst.

Role zákaznického servisu

Objevte různé role v zákaznickém servisu, jejich povinnosti a klíčové vlastnosti. Zjistěte více o důležitých komunikačních kanálech.

Zjistěte, jak fungují tagy hovorů. Porozumějte konceptu zákaznické podpory díky jednoduchému vysvětlení od profesionálů.

Tagy hovorů

Objevte, jak tagy hovorů mohou zlepšit efektivitu vašeho call centra. Naučte se organizovat zákaznické dotazy, snižovat počet zmeškaných hovorů a zvyšovat míru konverze s pokročilými funkcemi LiveAgent. Vyzkoušejte zdarma, bez závazků!

Poskytování kvalitních služeb zákazníkům je klíčovým prvkem pro udržení dlouhodobé ziskovosti na dnešním rozmanitém a vysoce konkurenčním trhu.

Co dělá zákaznický servis skvělým?

Objevte tajemství skvělého zákaznického servisu na naší stránce! Naučíte se klíčové vlastnosti a získáte inspiraci z příkladů od Ritz-Carlton, Amazon či Zappos. Zjistěte, proč je kvalita služeb nezbytná pro dlouhodobou úspěšnost a jak ji dosáhnout. Vyzkoušejte platformu LiveAgent zdarma a získejte náskok před konkurencí!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start a Free Trial x