Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami.
Hlášení o spokojenosti neovlivňuje pouze finanční stránka věci, ale také kvalita produktů a poprodejní servis. Mnohdy, když něco koupíme, zjistíme u daného produktu nějaký problém či chybu, kterou následně konzultujeme se zákaznickou službou. A právě zkušenost se systémem zákaznické podpory je jednou z věcí, která rovněž ovlivňuje výsledný report.
Čím lepší hlášení o spokojenosti, tím se většinou daná společnost lépe stará o zákazníky.
Frequently Asked Questions
Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami. Obvykle ho vytváří společnost, které se daný report týká. Hlášení však nebere v úvahu pouze produkty a služby jako takové, nýbrž i míru spokojenosti se zákaznickou péčí.
Proč se zabývat hlášením o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti by se mělo zpřístupnit zaměstnancům firmy, kterých se týká. Díky němu zjistí, kde jsou jejich silné stránky a kde by na sobě měli zapracovat. Je-li hlášení veřejné, stojí za to přečíst si i to od svých konkurentů. Tímto způsobem se můžete inspirovat novými nápady a zjistit, čemu se raději vyhnout. Zákazníci, kteří plánují zakoupit určitý produkt či službu, si také mohou hlášení přečíst.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.