Hlášení o spokojenosti

Co je hlášení o spokojenosti?

Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami.

Hlášení o spokojenosti neovlivňuje pouze finanční stránka věci, ale také kvalita produktů a poprodejní servis. Mnohdy, když něco koupíme, zjistíme u daného produktu nějaký problém či chybu, kterou následně konzultujeme se zákaznickou službou. A právě zkušenost se systémem zákaznické podpory je jednou z věcí, která rovněž ovlivňuje výsledný report.

Čím lepší hlášení o spokojenosti, tím se většinou daná společnost lépe stará o zákazníky.

Frequently asked questions

Co je hlášení o spokojenosti?

Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami. Obvykle ho vytváří společnost, které se daný report týká. Hlášení však nebere v úvahu pouze produkty a služby jako takové, nýbrž i míru spokojenosti se zákaznickou péčí.

Proč se zabývat hlášením o spokojenosti?

Hlášení o spokojenosti by se mělo zpřístupnit zaměstnancům firmy, kterých se týká. Díky němu zjistí, kde jsou jejich silné stránky a kde by na sobě měli zapracovat. Je-li hlášení veřejné, stojí za to přečíst si i to od svých konkurentů. Tímto způsobem se můžete inspirovat novými nápady a zjistit, čemu se raději vyhnout. Zákazníci, kteří plánují zakoupit určitý produkt či službu, si také mohou hlášení přečíst.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo