Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami.
Hlášení o spokojenosti neovlivňuje pouze finanční stránka věci, ale také kvalita produktů a poprodejní servis. Mnohdy, když něco koupíme, zjistíme u daného produktu nějaký problém či chybu, kterou následně konzultujeme se zákaznickou službou. A právě zkušenost se systémem zákaznické podpory je jednou z věcí, která rovněž ovlivňuje výsledný report.
Čím lepší hlášení o spokojenosti, tím se většinou daná společnost lépe stará o zákazníky.
Frequently Asked Questions
Co je hlášení o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti je report vytvořený společností, který ukazuje, jak jsou zákazníci spokojení s jejich produkty a službami. Obvykle ho vytváří společnost, které se daný report týká. Hlášení však nebere v úvahu pouze produkty a služby jako takové, nýbrž i míru spokojenosti se zákaznickou péčí.
Proč se zabývat hlášením o spokojenosti?
Hlášení o spokojenosti by se mělo zpřístupnit zaměstnancům firmy, kterých se týká. Díky němu zjistí, kde jsou jejich silné stránky a kde by na sobě měli zapracovat. Je-li hlášení veřejné, stojí za to přečíst si i to od svých konkurentů. Tímto způsobem se můžete inspirovat novými nápady a zjistit, čemu se raději vyhnout. Zákazníci, kteří plánují zakoupit určitý produkt či službu, si také mohou hlášení přečíst.
Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Helpdesk software & live chat LiveAgent
LiveAgent je komplexní software helpdesku nabízející podporu pro správu zákazníků. Pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Skupiny Kontaktu V Aplikaci Liveagent
Zákaznický servis založený na AI
Zákaznický servis založený na AI. LiveAgent nabízí komunikační nástroje, integrace a recenze chatu, VoIP a podpory pro zákazníky.