Pokud hledáte jednoduchou, cenově dostupnou a funkčně bohatou alternativu k Zendesku, LiveAgent by pro vás mohl být tou správnou volbou.
Migrujte ze Zendesku na LiveAgent během několika minut. Nabízíme asistovanou Migraci ze Zendesku, která naimportuje všechna vaše data ze Zendesku do LiveAgentu. Je to zdarma a zabere to jen 5 minut.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od dalších alternativ
Řešení zákaznické podpory společnosti LiveAgent pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníků & zlepšovat míru konverze.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků.
S více než 175 help desk funkcemi, poskytování podpory bude hračka.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zendesk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí tiketing v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí Live Chat v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí Call centrum v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí samoobsluhu v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk nabízí integraci Facebooku v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk nabízí integraci Twitteru v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu v tarifu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v tarifu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zendesk nabízí integraci služby Viber v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí znalostní databázi v plánu za 121 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí zákaznické fórum v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí funkce API v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí funkce IVR v plánu za 152 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Zendesk nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezenou historii v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zendesk nabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
|
Zvýšíte svou zákaznickou podporu a přilákáte nové zákazníky. Využijte potenciál 175+ dostupných funkcí helpdesku, včetně výkonného tiketovacího systému s automatizací, live chatu, sociálních sítí, call centra a zákaznického portálu.
Proč platit za 3 různé produkty, když můžete mít vše v jednom za 39 USD/měsíc?
Pokud hledáte alternativu k Zendesku a rychlost je pro vás důležitým ukazatelem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Rychlý chatovací widget je tou správnou volbou, pokud chcete návštěvníka webu efektivně přeměnit na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer o 35 % více lidí nakoupilo na internetu poté, co použili živý chat. Je to proto, že zákazníci mohou před nákupem okamžitě získat odpovědi na své otázky.
Náš software pro zákazníky je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici v 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyku. Nedovolte, aby cizí jazyky vytvářely bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
Univerzální schránka zajistí, že všechny dotazy vašich zákazníků budou na jedné platformě. Všechny vaše živé chaty, e-maily, hovory, sociální média, znalostní databáze, zpětná vazba od zákazníků se tak ve sdílené schránce promění v tzv. helpdeskové tikety. LiveAgent nabízí robustní funkce pro správu tiketů, jako jsou například konzervované odpovědi a soukromé poznámky.
Váš tým pro úspěch zákazníků může používat konzervované odpovědi k zodpovídání opakujících se dotazů/zákaznických problémů a interní poznámky k soukromé komunikaci v rámci tiketů (zákaznických dotazů). Výsledkem je rychlá a efektivní interakce se zákazníky.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Alternativa Zendesk je software pro help desk s podobnými vlastnostmi a funkcemi. Alternativa se však může mírně lišit cenou, designem a přizpůsobením. Různé společnosti mají navíc různé preference, proto mohou některé podniky využívat jiné alternativy.
V současné době je na trhu mnoho alternativ softwaru pro help desk. Liší se cenou, designem, přizpůsobením, funkcemi a snadností používání. Chcete-li si vybrat tu správnou, doporučujeme vyzkoušet bezplatné demoverze. Pomůže vám určit, který z nich nejlépe vyhovuje potřebám vaší společnosti.
LiveAgent je spolehlivý, snadno použitelný, cenově dostupný a s více než 180 funkcemi, které zlepšují každodenní práci vašich agentů.
Hledáte alternativu Zoho Desk?
LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Je to skvělá alternativa ke službě Zoho Desk, která šetří čas a peníze a umožňuje se soustředit na budování vztahů se zákazníky. Na webu Capterra je LiveAgent srovnáván se službou Zoho Desk podle hodnocení zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilou úroveň automatizace.
LiveAgent je perfektní službou pro call centra s mnoha funkcemi jako kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi v jednom. Je stabilní na mobilních platformách a není vyžadována kreditní karta při vyzkoušení zdarma. LiveAgent porovnává s mnoha jinými softwaremi pro call centra na svých srovnávacích stránkách.
Lp - Hubspot Service Hub Alternative 2
Tento text nabízí tipy, jak podpořit zdravé soutěžení v rámci oddělení služeb zákazníkům. Navrhuje vytváření individuálních a týmových žebříčků, podporování získávání odznaků a úrovní. Dále představuje nejrychlejší widget chatu na trhu od firmy LiveAgent, který je možné využít pro efektivní přeměnu návštěvníka webu na zákazníka. Podle studie společnosti eMarketer dokázala chatovací služba přimět ke koupi až 35 % návštěvníků webových stránek.
Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?
LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.
Hledáte lepšíhelpdesk software?
LiveAgent je software pro podporu zákazníků, který shromažďuje dotazy na jednom místě. Nabízí více kanálů komunikace a integraci s Facebookem, Twitterem, Instagramem a Viberem. Je alternativou k Olark, Lucep, Novocall a Frontu. Nabízí také bezplatný software pro správu zákazníků a pomáhá v účetnictví a právu. Je klíčový pro zlepšení CX a retenci zákazníků v různých průmyslových odvětvích.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech