Bezplatný software pro live chatbohatý na funkce.

Využijte zobrazení psaní v reálném čase, proaktivní chaty a sledování návštěvníků.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Ahoj, já jsem Jan, jak Vám mohu pomoci?

Rád bych zkontroloval stav své objednávky.

Žádný problém, prosím, napiště mi své ID objednávky.

ID mé objednávky je GQ34566



Potřebujete bezplatný software pro live chat?

Věděli jste, že více než polovina zákazníků dává přednost chatu s někým v reálném čase a online, než aby volali na podporu? Využití bezplatného softwaru pro live chat má mnoho výhod jak pro vaše zákazníky, tak pro vaše agenty. Zvýšíte spokojenost zákazníků, zlepšíte dobu odezvy, zvýšíte produktivitu agentů a návratnost investic. Podle společnosti CrazyEgg 38 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u společnosti, pokud nabízí podporu na chatu.

Vyzkoušejte si naše bezplatné řešení live chatu ještě dnes. Naše bezplatná aplikace pro live chat se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu, který je plně přizpůsobitelný a také jazykově přizpůsobitelný.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Výhody bezplatného řešení live chatu

Implementujte i ve své firmě bezplatný software pro live chat na webových stránkách a získejte tyto výhody:

Rychlejší čas odpovědi

Bezplatné funkce ticketingu vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.

Nejrychlejší bezplatný software live chatu

Bezplatný software LiveAgent pro live chat se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s konkurenčními widgety, zjistíte, že LiveAgent je nejrychlejší. Widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, zatímco widgety chatu konkurence potřebují k zobrazení 3,3 – 9,4 sekundy.

Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle zprávy společnosti eMarketer uskutečnilo o 35 % více lidí online nákup po použití chatu.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funkce bezplatného softwaru pro live chat

Náš bezplatný nástroj pro live chat je plně přizpůsobitelný a lze jej přizpůsobit i jazykově. Kromě toho můžete pomocí našeho bezplatného softwaru pro živý chat využívat náš bezplatný ticketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a bázi znalostí/zákaznický portál.

Náš bezplatný software pro live chat nabízí vyhledávání v historii tiketů po dobu 7 dnů a jednu integraci (jedno tlačítko live chatu, e-mailová adresa, kontaktní formulář, telefonní číslo.) Pokud chcete více, například neomezenou historii vyhledávání, integraci se sociálními médii a funkce automatizace, podívejte se na naše placené plány.

 

Hladká integrace na webové stránky

LiveAgent byl vytvořen tak, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá integrace (zkopírovat & vložit) vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent přesměruje nové příchozí chaty na správné členy vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu podle toho, jak se vaši agenti během směny přihlašují a odhlašují.

Bezplatný software pro live chat odstraňuje neúspěchy v zákaznickém servisu

Pomalá doba odezvy

12 % Američanů označuje za hlavní důvod své nespokojenosti se zákaznickými službami “nedostatečnou rychlost”. Statista

Velké nejasnosti napříč médii

72 % spotřebitelů považuje za nutnost vysvětlit a sdílet svůj problém se špatným zákaznickým servisem s více lidmi. Dimensional Research

Nedostatečná transparentnost

72 % spotřebitelů tvrdí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent “bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích kontaktech”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes

LiveAgent je a nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Začněte s naším bezplatným řešením live chatu a kdykoli přejděte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii ticketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek live chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Related Articles to Bezplatný software pro live chat
Nastartujte řízení projektů pomocí funkcí řízení projektů a integrací aplikace LiveAgent. Plánujte úkoly a spravujte agenty a oddělení.

Řízení projektu

Vyzkoušejte LiveAgent pro řízení projektů a zákaznickou podporu. Nabízí špičkový software, integrace a možnost bezplatného vyzkoušení. Související články a vzdělávací videa jsou k dispozici.

Widget zpětné vazby je nástroj, který se používá na webové stránce či v aplikaci a v němž zanecháte zpětnou vazbu o vaší zkušenosti.

Widget zpětné vazby

Integrace LCRcom s LiveAgentem zvyšuje efektivitu komunikace se zákazníky a sledování hovorů, což vede k lepší kvalitě služeb a zvýšení produktivity. Widget zpětné vazby je užitečným nástrojem pro získání zpětné vazby od zákazníků a zlepšení webových stránek.

Uvažujete o migraci ze SolarWinds na jinou platformu? Vyzkoušejte zdarma LiveAgent a přejděte na nový helpdesk software.

Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.

Zabezpečení dat je jednou z našich hlavních priorit a chceme vědět o našich slepých místech. Pokud jste výzkumný pracovník, oceníme a odměníme vaši pomoc.

LiveAgent Bug Bounty program

Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.

Finanční stabilita téměř každé společnosti dnes do značné míry závisí na spokojenosti zákazníků. Přečtěte si více o dárcích pro zákazníky.

Dárky pro zákazníky

Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.

Konference o službách zákazníkům jsou akce, na kterých se setkávají odborníci z oblasti služeb zákazníkům. Přečtěte si více a zjistěte, jak souvisejí se vzděláváním.

Konference o službách zákazníkům a jejich dopad na vzdělávání

Konference o službách zákazníkům jsou klíčové pro sdílení znalostí a novinek v oblasti CX. Tyto akce ovlivňují vzdělávání tím, že nabízejí možnost rozšíření znalostí, navazování kontaktů a inspiraci. Zúčastnění se mohou dozvědět o nejnovějších trendech a produktech v oboru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x