Bezplatný software pro live chatbohatý na funkce.

Využijte zobrazení psaní v reálném čase, proaktivní chaty a sledování návštěvníků.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Ahoj, já jsem Jan, jak Vám mohu pomoci?

Rád bych zkontroloval stav své objednávky.

Žádný problém, prosím, napiště mi své ID objednávky.

ID mé objednávky je GQ34566



Potřebujete bezplatný software pro live chat?

Věděli jste, že více než polovina zákazníků dává přednost chatu s někým v reálném čase a online, než aby volali na podporu? Využití bezplatného softwaru pro live chat má mnoho výhod jak pro vaše zákazníky, tak pro vaše agenty. Zvýšíte spokojenost zákazníků, zlepšíte dobu odezvy, zvýšíte produktivitu agentů a návratnost investic. Podle společnosti CrazyEgg 38 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u společnosti, pokud nabízí podporu na chatu.

Vyzkoušejte si naše bezplatné řešení live chatu ještě dnes. Naše bezplatná aplikace pro live chat se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu, který je plně přizpůsobitelný a také jazykově přizpůsobitelný.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Výhody bezplatného řešení live chatu

Implementujte i ve své firmě bezplatný software pro live chat na webových stránkách a získejte tyto výhody:

Rychlejší čas odpovědi

Bezplatné funkce ticketingu vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.

Jednotné kontaktní místo

Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.

Vyšší produktivita vašich agentů

Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.

Nejrychlejší bezplatný software live chatu

Bezplatný software LiveAgent pro live chat se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s konkurenčními widgety, zjistíte, že LiveAgent je nejrychlejší. Widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, zatímco widgety chatu konkurence potřebují k zobrazení 3,3 – 9,4 sekundy.

Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle zprávy společnosti eMarketer uskutečnilo o 35 % více lidí online nákup po použití chatu.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Funkce bezplatného softwaru pro live chat

Náš bezplatný nástroj pro live chat je plně přizpůsobitelný a lze jej přizpůsobit i jazykově. Kromě toho můžete pomocí našeho bezplatného softwaru pro živý chat využívat náš bezplatný ticketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a bázi znalostí/zákaznický portál.

Náš bezplatný software pro live chat nabízí vyhledávání v historii tiketů po dobu 7 dnů a jednu integraci (jedno tlačítko live chatu, e-mailová adresa, kontaktní formulář, telefonní číslo.) Pokud chcete více, například neomezenou historii vyhledávání, integraci se sociálními médii a funkce automatizace, podívejte se na naše placené plány.

 

Hladká integrace na webové stránky

LiveAgent byl vytvořen tak, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá integrace (zkopírovat & vložit) vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent přesměruje nové příchozí chaty na správné členy vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu podle toho, jak se vaši agenti během směny přihlašují a odhlašují.

Bezplatný software pro live chat odstraňuje neúspěchy v zákaznickém servisu

Pomalá doba odezvy

12 % Američanů označuje za hlavní důvod své nespokojenosti se zákaznickými službami “nedostatečnou rychlost”. Statista

Velké nejasnosti napříč médii

72 % spotřebitelů považuje za nutnost vysvětlit a sdílet svůj problém se špatným zákaznickým servisem s více lidmi. Dimensional Research

Nedostatečná transparentnost

72 % spotřebitelů tvrdí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent “bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích kontaktech”. Microsoft

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes

LiveAgent je a nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Začněte s naším bezplatným řešením live chatu a kdykoli přejděte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii ticketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek live chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Bezplatný software pro live chat
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ

Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Získejte více informací o náhledu vytáčení. Porozumějte mu do hloubky díky vysvětlením od profesionálů.

Náhled vytáčení

Zákaznický portál LiveAgent nabízí řešení komunikace s klienty, šablony e-mailů a funkcionalitu pro snížení nákladů a zvýšení efektivity práce agentů.

Klient chatu je chat v reálném čase, který je umístěn v počítači uživatele. Jedná se o software, který umožňuje komunikovat s ostatními lidmi s nainstalovaným programem.

Klient chatu

The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.

Koncoví uživatelé jsou lidé zodpovědní za vytváření zákaznických požadavků z jakéhokoliv zdroje, například help-centra, Facebooku, e-mailu atd.

Koncový uživatel

Koncový uživatel je osoba, která používá nebo plánuje používat zakoupené produkty a služby. Mají za úkol najít chyby a přispět k vylepšení produktů a služeb. Live Agent umožňuje identifikovat koncové uživatele.

Poskytněte svým zákazníkům osobnější kontakt pomocí Videohovorů. Funguje to stejně jako klasický software pro videokonference. Začněte chatovat a volat se svými zákazníky ještě dnes.

Videohovor

Společnost nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a telefonní systémy VoIP. Mají také partnerský program a odbornosti ve svém blogu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo