Ahoj, já jsem Jan, jak Vám mohu pomoci?
Rád bych zkontroloval stav své objednávky.
Žádný problém, prosím, napiště mi své ID objednávky.
ID mé objednávky je GQ34566
•
•
•
Věděli jste, že více než polovina zákazníků dává přednost chatu s někým v reálném čase a online, než aby volali na podporu? Využití bezplatného softwaru pro live chat má mnoho výhod jak pro vaše zákazníky, tak pro vaše agenty. Zvýšíte spokojenost zákazníků, zlepšíte dobu odezvy, zvýšíte produktivitu agentů a návratnost investic. Podle společnosti CrazyEgg 38 % spotřebitelů s větší pravděpodobností nakoupí u společnosti, pokud nabízí podporu na chatu.
Vyzkoušejte si naše bezplatné řešení live chatu ještě dnes. Naše bezplatná aplikace pro live chat se může pochlubit nejrychlejším widgetem chatu na trhu, který je plně přizpůsobitelný a také jazykově přizpůsobitelný.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Implementujte i ve své firmě bezplatný software pro live chat na webových stránkách a získejte tyto výhody:
Bezplatné funkce ticketingu vám pomohou minimalizovat celkový čas strávený řešením problému zákazníka.
Váš tým podpory může vyřizovat všechny požadavky zákazníků z různých kanálů na jednom místě.
Díky správě všech kanálů podpory na jednom místě stráví vaši agenti méně času řešením problémů.
Bezplatný software LiveAgent pro live chat se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s konkurenčními widgety, zjistíte, že LiveAgent je nejrychlejší. Widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, zatímco widgety chatu konkurence potřebují k zobrazení 3,3 – 9,4 sekundy.
Pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka, je rychlý chatovací widget tou správnou volbou. Podle zprávy společnosti eMarketer uskutečnilo o 35 % více lidí online nákup po použití chatu.
Náš bezplatný nástroj pro live chat je plně přizpůsobitelný a lze jej přizpůsobit i jazykově. Kromě toho můžete pomocí našeho bezplatného softwaru pro živý chat využívat náš bezplatný ticketovací systém s univerzální schránkou, call centrum a bázi znalostí/zákaznický portál.
Náš bezplatný software pro live chat nabízí vyhledávání v historii tiketů po dobu 7 dnů a jednu integraci (jedno tlačítko live chatu, e-mailová adresa, kontaktní formulář, telefonní číslo.) Pokud chcete více, například neomezenou historii vyhledávání, integraci se sociálními médii a funkce automatizace, podívejte se na naše placené plány.
LiveAgent byl vytvořen tak, aby šetřil váš drahocenný čas. Jednoduchá integrace (zkopírovat & vložit) vás spojí s vašimi zákazníky během několika sekund. LiveAgent přesměruje nové příchozí chaty na správné členy vašeho týmu a dynamicky přizpůsobuje dostupnost chatu podle toho, jak se vaši agenti během směny přihlašují a odhlašují.
12 % Američanů označuje za hlavní důvod své nespokojenosti se zákaznickými službami “nedostatečnou rychlost”. Statista
72 % spotřebitelů považuje za nutnost vysvětlit a sdílet svůj problém se špatným zákaznickým servisem s více lidmi. Dimensional Research
72 % spotřebitelů tvrdí, že při kontaktu se zákaznickým servisem očekávají, že agent “bude vědět, kdo jsou, co si koupili, a bude mít přehled o jejich předchozích kontaktech”. Microsoft
LiveAgent je a nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Začněte s naším bezplatným řešením live chatu a kdykoli přejděte na placenou verzi, abyste získali neomezenou historii ticketů, více funkcí a žádné omezení počtu tlačítek live chatu, e-mailových adres, telefonních čísel a kontaktních formulářů.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team