TeleCube integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to TeleCube?
TeleCube je platforma VoIP, která nabízí pokrytí ve více než 50 zemích. Lze ji zařadit mezi globálně působící poskytovatele VoIP. Podle společnosti TeleCube je jejím cílem poskytovat telefonní služby, které jsou snadno spravovatelné a zároveň finančně nenáročné pro každou firmu.
LiveAgent a TeleCube jsou partnery VoIP. Díky tomu můžete v LiveAgent využívat TeleCube a v konečném důsledku zlepšit podporu svého call centra i zákaznickou zkušenost.
Jak můžete TeleCube využít?
Využijte službu VoIP pro své call centrum od společnosti TeleCube. LiveAgent vám pomůže vyřídit všechny potřeby vašeho call centra, jako je ukládání historie hovorů či konverzací se zákazníky, stromy interaktivní hlasové odezvy a mnoho dalšího. Podívejte se na video níže, kde uvidíte všechny možnosti call centra LiveAgent, nebo si přečtěte naši stránku s funkcemi call centra.
Kolik stojí integrace TeleCube se službou LiveAgent?
Společnost LiveAgent vám nebude účtovat žádné další poplatky za používání služby TeleCube jako poskytovatele VoIP. K využívání jejich služeb však budete potřebovat aktivní předplatné TeleCube. Další informace o cenách naleznete na webových stránkách společnosti TeleCube.
Jaké jsou výhody používání TeleCube?
- Bezplatná integrace VoIP TeleCube ve službě LiveAgent
- Široká škála aplikací a funkcí
- Podporuje polská i celosvětová čísla
- Předplacené plány nebo plány založené na předplatném
- Nízkonákladové ceny
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Jak se TeleCube integruje se službou LiveAgent?
Integrace služby TeleCube se službou LiveAgent je snadná. Postupujte podle tohoto průvodce nastavením a zjistěte, jak nastavit TeleCube, nebo se podívejte na níže uvedeného videoprůvodce.
- Vytvořte si účet TeleCube – je to zdarma. Pokud jej již máte, přihlaste se ke svému účtu.
- Po vstupu do účtu TeleCube přejděte na hlavní panel. Klikněte na Rychlý přístup > Tradiční čísla > Správa čísel.
- V dolní části stránky klikněte na položku Zakoupené číslo. Upravte část Přesměrovat na a vyberte svůj účet SIP.
- Znovu přejděte na hlavní panel a přejděte na Rychlý přístup > Účty SIP (rozšíření). Otevřete Moje účty SIP a klikněte na ozubené kolečko, poté přejděte na Nastavení SIP. Měli byste se ocitnout na obrazovce, kde máte své přihlašovací jméno (Auth ID) a heslo.
- Otevřete svůj účet LiveAgent, přejděte do části Konfigurace > Volání > Čísla volání a kliknutím na oranžové tlačítko vytvořte nové číslo. Ze seznamu poskytovatelů VoIP vyberte TeleCube. Poté zadejte své přihlašovací jméno, heslo a číslo (v mezinárodním režimu +48). Můžete také vybrat oddělení, kam budou hovory směrovány, a možnost nahrávání hovorů. Klepněte na tlačítko Přidat a je hotovo.
Zajímá vás, co dalšího umí LiveAgent? Podívejte se na video níže nebo se podívejte na naši stránku s funkcemi, kde najdete vše.
Frequently Asked Questions
Co je to VoIP?
VoIP je zkratka pro Voice over Internet Protocol. To znamená, že můžete uskutečňovat a přijímat hovory přes internet a vytvořit virtuální call centrum pouze pomocí svého notebooku nebo telefonu.
Co je to TeleCube?
TeleCube je telekomunikační společnost, která svým zákazníkům poskytuje čísla VoIP. Poskytuje pokrytí ve více než 50 zemích a pomáhá mnoha call centrům vytvářet spojení pro poskytování podpory zákazníkům.
Kolik stojí integrace TeleCube ve službě LiveAgent?
Za integraci VoIP se ve službě LiveAgent neplatí žádný poplatek. Společnost TeleCube však své služby zpoplatňuje samostatně.
The text discusses a software called LiveAgent that offers a range of customer support tools such as call center management, complaints tracking, and email management. The software is designed for startups and offers a free trial. The company provides support and data migration services, and has won awards and certifications. Sales contacts and social media links are provided for interested customers. Quality Unit, LLC owns and operates LiveAgent, and also provides GDPR-compliant security policies and privacy policies.
Call centra jsou důležitá pro zvýšení spokojenosti zákazníků a nabízení dokonalého help desk systému. Integrace služby VoIP.ms s LiveAgentem je zdarma, přičemž LiveAgent nabízí 14-denní bezplatné zkušební období. Pro propojení je potřeba pouze vytvořit nové číslo pro telefonní centrum a jako poskytovatele vybrat VoIP.ms. VoIP.cz přináší několik výhod, jako například možnost volat a přijímat hovory pomocí připojení k internetu.
LiveAgent je řídící panel pro zpracování zákaznických dotazů s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Tento software je nejvhodnější pro zákaznickou podporu, pomoc s e-maily a stížnosti. LiveAgent může pomoci společnostem zvýšit příjmy a spokojenost zákazníků díky bleskurychlým reakcím a zlepšené hodnotě zákazníka.
LiveAgent nabízí software pro live chat a sjednocenou schránku pro zákaznickou komunikaci s bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Slovník pojmů zákaznické podpory pomáhá v oblasti vybavení helpdesku. Outsourcování týmů zákaznických služeb se stává stále častějším standardem kvůli řízení času a rozpočtu. preferovanými komunikačními kanály jsou e-maily a online chat. Kontaktovat společnost Twilio lze na sociálních sítích, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.