Partner
Co je Zoiper?
Zoiper je aplikace softwarového telefonu, která může být skvělou univerzální aplikací pro volání. Sada funkcí se liší v každém dostupném tarifu. Bezplatná verze nabízí základní, ale skvělé funkce. Placený plán nabízí další možnosti, například volání v HD rozlišení a šifrování. Třetí možností je vlastní řešení, kde si uživatel může vybrat design a dostupnou sadu funkcí.
Jak můžete používat Zoiper?
Zoiper je spolehlivá aplikace softwarového telefonu, kterou lze použít k vyřizování hovorů zákazníků. A co víc, díky snadné implementaci a integraci s aplikací LiveAgent ji můžete používat jako hlavní aplikaci softwarového telefonu a spolupracovat s funkcemi call centra LiveAgent. Perfektně spolupracuje s call centrem LiveAgent a můžete ji využívat s funkcemi, jako je IVR, neomezené nahrávání hovorů, interní hovory a další.
Jaké jsou výhody služby Zoiper?
- Rychlá implementace
- Snadná integrace
- Perfektní funkčnost
- Snadné používání a navigace
Jak mohu integrovat Zoiper se službou LiveAgent?
Je to snadné. Jediné, co potřebujete, abyste mohli začít, je stáhnout si Zoiper a mít číslo služby VoIP již připojené k LiveAgentu. Jakmile začnete s nastavením aplikace Zoiper, musíte v aplikaci LiveAgent vytvořit nové zařízení s vaším číslem VoIP.
Přejděte do nabídky Konfigurace > Volání > Zařízení a vytvořte nový telefon SIP. Uveďte číslo, které jste získali od služby VoIP, a pojmenujte telefon, jak chcete. Po uložení tohoto zařízení se zobrazí obrazovka s přihlašovacími údaji.

- Během nastavení aplikace Zoiper máte nyní možnost připojit svůj účet VoIP. Použijte přihlašovací údaje z předchozího kroku. Zadejte přihlašovací údaje v tomto formátu user@host a poté zadejte heslo.

- To je vše, softwarový telefon Zoiper jste úspěšně propojili s aplikací LiveAgent. Nyní můžete začít přijímat a vyřizovat hovory zákazníků v call centru LiveAgent.

Handle customer queries over phone with LiveAgent
LiveAgent offers a variety of useful call center features that can help you handle any incoming calls and keep them stored in the system. Give it a try with our free trial today!
Frequently asked questions
Co je Zoiper?
Zoiper je aplikace softwarového telefonu, která je k dispozici v bezplatné verzi se základními funkcemi a v placené verzi s dalšími funkcemi. Bez ohledu na zvolený tarif je Zoiper snadné nainstalovat, implementovat a používat pro každého. Nabízí skvělé a snadno použitelné rozhraní a spolehlivé funkce pro volání.
Jak můžete používat Zoiper?
Zoiper lze použít jako specializovanou aplikaci softwarového telefonu pro provoz call centra LiveAgent. Dobře spolupracuje se sadou funkcí call centra LiveAgent a poskytuje dobrou kvalitu, která agentům umožňuje snadno vyřizovat příchozí hovory od zákazníků.
Jaké jsou výhody užívání služby Zoiper?
Zoiper se velmi snadno instaluje a implementuje, což z něj činí jeden z nejrychleji implementovatelných softwarových telefonů. Snadno se také používá díky krásnému rozhraní a skvělým konfiguračním nastavením, která umožňují vyladit kvalitu hovoru.
Jak můžete integrovat Zoiper se službou LiveAgent?
Pokud máte své číslo VoIP, můžete v aplikaci LiveAgent jednoduše vytvořit nové zařízení, které bude toto číslo používat. Poté stačí s poskytnutými údaji zadat údaje jako nový účet v aplikaci Zoiper a dokončit integraci.
Angličtina pro call centra | Školení pro pracovníky zákaznických služeb: Vyřizování dotazů zákazníků
Efektivní komunikace je klíčová pro poskytování dobré zákaznické podpory v call centrech. Pozorné naslouchání a odpovídání na dotazy zákazníků jsou nezbytné. Neposkytování dobrého servisu může mít negativní důsledky.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
PipeDrive je CRM software prodeje integrace s LiveAgent. Pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní kanály a zefektivnit prodejní operace a zákaznickou podporu.
Jak správně nastavit a používat integraci PipeDrive
Integrace PipeDrive ve službě LiveAgent umožňuje firmám efektivní správu prodejních kanálů, zvyšuje jejich výkon a podporu zákazníků.
10 pravidel zákaznického servisu pro webové profesionály
Deset pravidel pro webové profesionály: Odpovězte na e-maily do 24 hodin, informujte o aktuálním stavu, specifikujte další kroky, méně je více, neodpovídejte, když nejste ve správné náladě, nereagujte na naštvané e-maily, nabídněte trvalou podporu, umožněte telefonický hovor.