Co je aplikace call centra?
Aplikace zákaznického servisu přináší všechny formy komunikace, jako jsou e-maily, zprávy chatu, do řídicího centra. Tato aplikace pomáhá týmu zákaznické podpory zůstat organizovaný a řízený. Umožňuje uživatelům třídit tikety nebo přiřadit tiket určitému agentovi. Existují různé funkce, které aplikace zákaznického servisu nabízejí – fórum, znalostní databáze, živý chat nebo mobilní podpora. Do mobilní aplikace můžete umístit tlačítko nápovědy a zákazníci mohou získat řešení také prostřednictvím mobilní podpory.
Aplikace call centra je typem aplikace zákaznického servisu a poskytuje zákazníkům přístup k podpoře prostřednictvím telefonického hovoru z call centra. Zvyšuje efektivitu týmu zákaznických služeb a spokojenost zákazníků.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co je aplikace call centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Aplikace call centra je jedním z typů aplikací podporujících služby zákazníkům. Díky ní se zvyšuje efektivita týmu zákaznického servisu, a tím i jeho spokojenost. Všechny procesy spojení jsou automatizovány.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jaké funkce musí mít aplikace call centra?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Aplikace call centra má několik nezbytných funkcí. Patří mezi ně nahrávání hovorů – díky této funkci máte možnost archivovat požadavky a vrátit se k nim, až to bude nutné. K dispozici máte také funkce interaktivní hlasové odezvy, kde můžete nastavit některé stromy a nabídky IVR pro lepší obsluhu zákazníků po telefonu. Užitečné je také přesměrování (routing) hovorů, zejména pokud potřebujete vyřídit solidní objem hovorů, protože klienty lze správně přiřadit k agentům. Co je tedy třeba ještě vyžadovat? Vyhledávaná je také automatická distribuce hovorů, která zkracuje dobu čekání klienta a přesměrovává hovory na správného agenta, nepřetržité sledování hovorů a živé přesměrování hovorů, externí integrace (např. se systémem CRM pro zvýšení prodeje a jeho sledování) a podrobná analýza v podobě reportů. ” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Jak mohu propojit aplikaci call centra s podporou helpdesku v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “LiveAgent má zabudované call centrum. Díky této kombinaci je konfigurace i používání snadné. Pokud jste si již vytvořili účet, najdete možnost nastavení na ovládacím panelu. Připojte svá zařízení, přidejte telefonní čísla a také přidejte tlačítko call centra na své webové stránky. Zabere vám to několik minut.” } }] }Nejčastější dotazy
Co je aplikace call centra?
Aplikace call centra je jedním z typů aplikací podporujících služby zákazníkům. Díky ní se zvyšuje efektivita týmu zákaznického servisu, a tím i jeho spokojenost. Všechny procesy spojení jsou automatizovány.
Jaké funkce musí mít aplikace call centra?
Aplikace call centra má několik nezbytných funkcí. Patří mezi ně nahrávání hovorů – díky této funkci máte možnost archivovat požadavky a vrátit se k nim, až to bude nutné. K dispozici máte také funkce interaktivní hlasové odezvy, kde můžete nastavit některé stromy a nabídky IVR pro lepší obsluhu zákazníků po telefonu. Užitečné je také přesměrování (routing) hovorů, zejména pokud potřebujete vyřídit solidní objem hovorů, protože klienty lze správně přiřadit k agentům. Co je tedy třeba ještě vyžadovat? Vyhledávaná je také automatická distribuce hovorů, která zkracuje dobu čekání klienta a přesměrovává hovory na správného agenta, nepřetržité sledování hovorů a živé přesměrování hovorů, externí integrace (např. se systémem CRM pro zvýšení prodeje a jeho sledování) a podrobná analýza v podobě reportů.
Jak propojit aplikaci call centra s helpdesk centrem v LiveAgent?
LiveAgent má zabudované call centrum. Díky této kombinaci je konfigurace i používání snadné. Pokud jste si již vytvořili účet, najdete možnost nastavení na ovládacím panelu. Připojte svá zařízení, přidejte telefonní čísla a také přidejte tlačítko call centra na své webové stránky. Zabere vám to několik minut.