Co je aplikace call centra?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Aplikace call centra je typem aplikace zákaznického servisu a poskytuje zákazníkům přístup k podpoře prostřednictvím telefonického hovoru z call centra. Zvyšuje efektivitu týmu zákaznických služeb a spokojenost zákazníků.
Cena špatné zákaznické podpory
Zákazníci často odcházejí bez varování, pokud nejsou se značkou spokojeni, a to představuje pro společnosti ztrátu zákazníků a příjmů. Americké společnosti přijdou ročně o více než 62 miliard dolarů kvůli špatnému zákaznickému servisu. Negativní zkušenosti se zákaznickým servisem vedou k opuštění košíku a negativním ústním projevům. Proto je nutné věnovat pozornost tomuto aspektu podnikání a udržovat spokojenost zákazníků.