Co je bílé schéma?
Bílé schéma je název pro jeden z motivů v panelu LiveAgent. Jeho předchůdcem je původní šedé téma, které bylo použito k vývoji nové, bílé alternativy. Design bílého motivu je čistší, ale někteří zákazníci stále dávají přednost použití šedého motivu. V současné době jsou všechny nové účty LiveAgent ve výchozím nastavení nastaveny na bílé schéma, ale výchozí motiv můžete kdykoliv změnit v Konfiguracích.
Agenti si mohou nastavit motiv, který jim vyhovuje.
Frequently Asked Questions
Jak mohu změnit motiv v aplikaci LiveAgent?
Motiv panelu LiveAgent lze změnit v nástroji Konfigurace. Všechny zcela nové účty mají ve výchozím nastavení bílé téma, ale můžete ho snadno změnit.
Jaké jsou rozdíly mezi tématy ve službě LiveAgent?
Můžete si vybrat ze tří předdefinovaných motivů: klasický, minimalistický a montana. Můžete si přidat vlastní logo, nadpisy, sledovací kódy, záhlaví a zápatí, stejně jako přizpůsobit tlačítka a barvy.
LiveAgent je softwarový nástroj pro zákaznickou podporu, který nabízí personalizovatelné pozvánky k chatu a designové možnosti. Pomáhá zlepšovat zákaznické zkušenosti a prodeje. Nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi a kontakty na společnost. Pro zákaznické služby speciálně pro módní průmysl, je doporučeno integrované CRM, které může zvýšit prodeje a získat důvěru zákazníků. Cena za agenta měsíčně se pohybuje v rozmezí od 19 do 85 USD. LiveChat je jedna z alternativ s různými funkcemi a cenovými nabídkami.
Tlačítko chatu je ikona na webu, která umožňuje zákazníkům kontaktovat zákaznickou podporu v reálném čase a zlepšuje spokojenost zákazníků i agentů. Tlačítko lze přizpůsobit dle brandingových potřeb a v LiveAgentu lze nastavit animaci tlačítka. Software pro zákaznickou podporu LiveAgent nabízí další funkce ke zlepšení služeb, např. help desk software, live chat místnost a online live chat.