Maskování hovorů

Co je to maskování hovorů?

Maskování hovorů, známé také jako maskování čísel, je funkce VoIP (Voice over Internet Protocol), která skrývá identitu během telefonních hovorů.

Při použití tohoto řešení se vytvoří dočasné telefonní číslo pro jednu nebo obě strany. Umožňuje vám používat vaše soukromé telefonní číslo nebo virtuální telefonní číslo bez obav z narušení soukromí identity. Pomocí maskovaného telefonního čísla můžete skrýt své skutečné telefonní číslo a jedním dechem poskytnout bezpečný hovor jak svým agentům, tak zákazníkům.

Při diskusi o maskování hovorů je na prvním místě zvýšená ochrana soukromí uživatelů. Tuto funkci můžete použít v call centru, abyste udrželi identitu volajícího v anonymitě a zajistili soukromí zákazníků.

Podívejme se na některé výhody, které maskování hovorů může přinést vaší firmě.

  • Zvýšená odezva na volání – mnoho lidí nedůvěřuje podezřelým identifikačním číslům volajících. Díky funkci maskování hovorů zákazníci přijímají příchozí hovory s místními čísly, která jsou jim lépe známá. To je uklidňuje a zvyšuje šanci, že hovor zvednou a vyslechnou si, co jim vaši zástupci chtějí říci.

  • Zvýšená ochrana soukromí zákazníků – klienti i firmy si oprávněně uvědomují únik dat. Maskování hovorů pomáhá udržet soukromou komunikaci v bezpečí a chráněnou. To může nejen uklidnit vaši mysl a mysl klienta, ale také zajistit dodržování zásad ochrany osobních údajů, které má vaše společnost zavedeny.

  • Větší zapojení zákazníků – Mnoho zákazníků se necítí pohodlně při sdílení svých osobních kontaktních údajů. Pomocí funkce maskovaného čísla si můžete získat důvěru zákazníků, takže vám nejen poskytnou své osobní telefonní číslo, ale také budou pravděpodobně dále komunikovat s vaší značkou.

  • Lepší správa hovorů – Většina vašich firemních čísel zůstává soukromá, ale můžete určitým lidem sdělit své nezamaskované telefonní číslo. To vám může pomoci lépe spravovat hovory a zajistit, že se vám dovolá pouze vámi vybraná osoba.

  • Centralizovaná obchodní komunikace – maskování hovorů zajišťuje, že veškerá bezpečná komunikace mezi firmou a jejími zákazníky probíhá na jedné platformě.

  • Analýza dat – funkce maskování hovorů nabízí v reálném čase přehled o mnoha aspektech call centra, jako je výkonnost agentů, kvalita interakcí a poznatky o zákaznících. Tato data pak můžete studovat a optimalizovat své procesy tak, abyste poskytovali co nejlepší zákaznickou zkušenost.

Funkce analytického přehledu v softwaru pro služby zákazníkům - LiveAgent

Would you like to make better calls?

Start your 14-day trial for free and set up your own virtual call center with LiveAgent

Frequently asked questions

Jaké jsou výhody maskování telefonních čísel?

Anonymní komunikace prostřednictvím maskování hovorů nabízí celou řadu výhod, včetně ochrany osobních telefonních čísel při obchodních hovorech a ve službách zasílání zpráv, lepší reakce a zapojení zákazníků, lepšího zaměření na soukromí zákazníků, úspory nákladů, lepší správy hovorů a celkově lepší ochrany jednotlivých uživatelů.

Jak nastavit maskování hovorů?

Záleží na softwaru call centra a poskytovateli telefonních služeb, se kterým spolupracujete. Různí poskytovatelé firemních telefonů mají různé postupy nastavení. Ve většině případů byste však měli být schopni jej nastavit a nakonfigurovat ve standardním panelu nastavení. Jak moc můžete tuto funkci VoIP konfigurovat, závisí na řešení call centra a poskytovateli VoIP, kterého používáte.

Kdo používá maskování hovorů?

Maskování hovorů se používá v mnoha globálních firmách, které jsou přítomny ve více zemích. Dalšími odvětvími, pro která je maskování hovorů cenné, jsou ta, která pracují s velkými objemy dat o zákaznících, jako jsou finance, zdravotníci, cestovní a doručovací služby, ale také kontaktní centra, online tržiště a platformy elektronického obchodu.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo