Stížnosti

Co jsou to stížnosti?

Stížnost je zpráva nebo oznámení, ve kterém zákazníci vyjadřují svou nespokojenost. K tomu dochází, když nejsou splněna očekávání zákazníků nebo mají nějaký problém s produktem či službou.

Řešením pro tyto klienty je kompenzace, dárek nebo zpětná vazba. Stížnosti nejsou pro společnost dobré, ale na druhou stranu pomáhají zástupcům zákazníků, manažerům poskytovat lepší služby.

Když zákazník napíše stížnost na zeď vaší stránky na Facebooku, vše je sledováno v aplikaci LiveAgent a vy na ni můžete během chvíle reagovat.

Výtky ke stížnostem společnosti LiveAgent

Frequently asked questions

Co jsou to stížnosti?

Stížnosti zákazníků jsou nesouladem mezi tím, co zákazníci očekávají, a tím, jaký produkt nebo službu dostávají. Lze se domnívat, že se jedná o nesplnění slibu, který značka zákazníkovi dala. Stížnosti se mohou týkat především kvality výrobku.

Jak mohou zákazníci nahlásit stížnosti?

Pro podání stížnosti by se zákazníci měli obrátit na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaký kanál nebo kanály značka zvolí, by měla být tato cesta zvolena jako způsob podání stížnosti. Obvykle je třeba zadat číslo objednávky.

Jsou stížnosti zákazníků dobrá věc?

Stížnosti zákazníků nejsou na první pohled dobrou věcí, ale přesto z nich lze získat přidanou hodnotu. Díky stížnostem zjistíme, co nám nefunguje, co zákazníci očekávají, jaké sliby značka nesplnila. Pokud jsou navíc stížnosti řádně řešeny, zákazníci vidí, že jsou brány vážně. Jejich názor se počítá.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo