Co jsou to stížnosti?
Stížnost je zpráva nebo oznámení, ve kterém zákazníci vyjadřují svou nespokojenost. K tomu dochází, když nejsou splněna očekávání zákazníků nebo mají nějaký problém s produktem či službou.
Řešením pro tyto klienty je kompenzace, dárek nebo zpětná vazba. Stížnosti nejsou pro společnost dobré, ale na druhou stranu pomáhají zástupcům zákazníků, manažerům poskytovat lepší služby.
Když zákazník napíše stížnost na zeď vaší stránky na Facebooku, vše je sledováno v aplikaci LiveAgent a vy na ni můžete během chvíle reagovat.
Frequently Asked Questions
Co jsou to stížnosti?
Stížnosti zákazníků jsou nesouladem mezi tím, co zákazníci očekávají, a tím, jaký produkt nebo službu dostávají. Lze se domnívat, že se jedná o nesplnění slibu, který značka zákazníkovi dala. Stížnosti se mohou týkat především kvality výrobku.
Jak mohou zákazníci nahlásit stížnosti?
Pro podání stížnosti by se zákazníci měli obrátit na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaký kanál nebo kanály značka zvolí, by měla být tato cesta zvolena jako způsob podání stížnosti. Obvykle je třeba zadat číslo objednávky.
Jsou stížnosti zákazníků dobrá věc?
Stížnosti zákazníků nejsou na první pohled dobrou věcí, ale přesto z nich lze získat přidanou hodnotu. Díky stížnostem zjistíme, co nám nefunguje, co zákazníci očekávají, jaké sliby značka nesplnila. Pokud jsou navíc stížnosti řádně řešeny, zákazníci vidí, že jsou brány vážně. Jejich názor se počítá.
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií
Kontrolní seznam nastavení sociálních médií je užitečným nástrojem pro manažery sociálních médií a marketéry. Definování cílů na sociálních sítích je důležité pro vytvoření strategie a vytěžení maximum z nich. Výběr nejlepších platforem sociálních médií pro vaše podnikání zahrnuje průzkum cílové skupiny a konkurence. Ověření odpovědností přispěje k udržení silné přítomnosti na sociálních sítích.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.
Šablona e-mailu pro přivítání nového zaměstnance v týmu
E-mailová komunikace je důležitá v každé firmě, ať už se jedná o představení nového zaměstnance, rezignaci nebo následný e-mail po podání žádosti o zaměstnání. Je důležité zachovat vždy profesionalitu a zacházet s respektem. Úvodní e-mail nového zaměstnance týmu pomáhá předcházet nedorozuměním a zmatkům. K nadpisu e-mailu se doporučuje použít krátký a jasný text.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.