Co jsou to stížnosti?
Stížnost je zpráva nebo oznámení, ve kterém zákazníci vyjadřují svou nespokojenost. K tomu dochází, když nejsou splněna očekávání zákazníků nebo mají nějaký problém s produktem či službou.
Řešením pro tyto klienty je kompenzace, dárek nebo zpětná vazba. Stížnosti nejsou pro společnost dobré, ale na druhou stranu pomáhají zástupcům zákazníků, manažerům poskytovat lepší služby.
Když zákazník napíše stížnost na zeď vaší stránky na Facebooku, vše je sledováno v aplikaci LiveAgent a vy na ni můžete během chvíle reagovat.

Frequently Asked Questions
Co jsou to stížnosti?
Stížnosti zákazníků jsou nesouladem mezi tím, co zákazníci očekávají, a tím, jaký produkt nebo službu dostávají. Lze se domnívat, že se jedná o nesplnění slibu, který značka zákazníkovi dala. Stížnosti se mohou týkat především kvality výrobku.
Jak mohou zákazníci nahlásit stížnosti?
Pro podání stížnosti by se zákazníci měli obrátit na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaký kanál nebo kanály značka zvolí, by měla být tato cesta zvolena jako způsob podání stížnosti. Obvykle je třeba zadat číslo objednávky.
Jsou stížnosti zákazníků dobrá věc?
Stížnosti zákazníků nejsou na první pohled dobrou věcí, ale přesto z nich lze získat přidanou hodnotu. Díky stížnostem zjistíme, co nám nefunguje, co zákazníci očekávají, jaké sliby značka nesplnila. Pokud jsou navíc stížnosti řádně řešeny, zákazníci vidí, že jsou brány vážně. Jejich názor se počítá.
Expert note
Stížnosti jsou důležitým zdrojem zpětné vazby pro zlepšení služeb a loajalitu zákazníků. Dodržujte jedinečný a empatický přístup.

Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.
Helpdesk software pro módní průmysl
V textu je řečeno, že je důležité vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost, což může vést k posílení propagace a obhajoby. Dále se hovoří o možnosti zkrácení doby odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů a snížení zátěže tiketů pomocí báze znalostí. Na konci textu je nabízena bezplatná zkušební verze softwaru Helpdesk pro módní průmysl.