Co je HTML?
HTML znamená Hypertext Markup Language. Jde o nejznámější značkovací jazyk, který se běžně používá k vytváření webových stránek a aplikací.
HTML dokumenty se odesílají z webu nebo lokálního serveru a jsou zpracovávány webovými prohlížeči, které přeměňují HTML na multimediální webové stránky.
HTML se běžně používá spolu s CSS a JavaScriptem.
Frequently Asked Questions
Co znamená HTML?
HTML neboli Hypertext Markup Language umožňuje uživatelům na webových stránkách a v aplikacích vytvářet a organizovat sekce, odstavce, nadpisy, odkazy a blokové citace. Nejedná se o programovací jazyk, ale umožní vám strukturovat dokumenty na webu. Využívá k tomu jednoduchou kódovací strukturu.
Jaké jsou základy HTML?
Základem jazyka HTML jsou sady prvků (tagů), které lze nazvat součástmi webových stránek. Většina prvků má otevírací a uzavírací tagy, jako například: prvek . Hlavní stránky, informace o stránkách a stránky s kontakty jsou obvykle založeny na HTML.
Lze v LiveAgentu upravovat HTML?
V aplikaci LiveAgent máte přístup k editoru WYSIWYG, který také umožňuje zadávat a formátovat obsah v HTML jazyce. Díky tomu můžete snadno upravovat a stylizovat obsah e-mailů, vytvářet šablony a formátovat znalostní bázi. Můžete v něm ztučňovat text, vytvářet číslované seznamy, přidávat obrázky a vkládat tabulky či odkazy.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který nabízí nástroje pro správu telefonních systémů, call center, e-mailů a stížností. Nabízí také funkce jako samoobslužný software a pomocné nástroje pro start-upy. Společnost má velkou podporu, partnerský program a nabízí zákaznickou podporu. Můžete si vyzkoušet bezplatnou zkušební verzi a získat nejnovější informace prostřednictvím odběru newsletteru..Podmínky a zásady ochrany osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách společnosti.
Nestresující software pro podporu na sociálních sítích
Poskytování zákaznické podpory na sociálních sítích je novým trendem v marketingu. Pomáhá shromáždit zprávy a interakce z různých kanálů do jednoho systému, což zlepšuje zapojení zákazníků a udržení jejich loajality. LiveAgent je jedním z nástrojů pro správu sociálních sítí, který může týmu zákaznické podpory pomoci být efektivnější.