Co je to otevřený systém ticketingu?
Systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky. Slouží tedy k přiřazování tiketů k dotazům a otázkám zákazníků. Každý vygenerovaný ticket je sledován a ukládán v systému ticketingu podpory. Umožňuje agentům slučovat více požadavků.
Tento systém správy tiketů často generuje nižší náklady než proprietární IT ticketingový systém. Je to skvělý způsob, jak zvýšit efektivitu firemní komunikace.
Frequently asked questions
Co znamená otevřený systém ticketingu?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený systém ticketingu je systém, který umožňuje spravovat dotazy zákazníků, servisní požadavky a obecně komunikaci se zákazníky. Slouží k přiřazování tiketů k dotazům a dotazům zákazníků.
Jaké jsou výhody systému ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem?
Umožňuje efektivní správu všech dotazů a otázek zákazníků a komunikaci s nimi prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Umožňuje agentům propojit více vláken. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. To vše zefektivňuje a automatizuje práci agentů.
Můžete použít otevřený systém ticketingu skrz LiveAgent?
Prostřednictvím služby LiveAgent můžete používat systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem. Umožňuje efektivní obsluhu zákazníků a automatizaci práce agentů.
Tiketing je užitečný pro automatizaci zákaznických služeb, snadné použití a snížení nákladů na služby. Zlepšuje produktivitu agentů, kvalitu podpory a zvyšuje loajalitu zákazníků a efektivitu zprostředkovatelů. Tiketingový systém automaticky převede zprávu na tiket podpory, který lze integrovat s alternativami jako LiveAgent, Tidio, Hiver, FrëschKëscht, LiveHelpNow, Olark, Customerly a Zopim.
Bezplatný tiketovací systém podpory
Bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu, zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu, nastavit znalostní bázi a zefektivnit proces řízení. Při výběru řešení je důležité vzít v úvahu počet klientů, úroveň zabezpečení a poskytovatele. LiveAgent integruje bezplatný tiketovací systém s helpdeskem a je kvalitním řešením pro posílení oddělení zákaznické podpory.