Co je to otevřený systém ticketingu?
Systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem je skvělým řešením pro správu dotazů zákazníků, požadavků na podporu nebo jiné komunikace se zákazníky. Slouží tedy k přiřazování tiketů k dotazům a otázkám zákazníků. Každý vygenerovaný ticket je sledován a ukládán v systému ticketingu podpory. Umožňuje agentům slučovat více požadavků.
Tento systém správy tiketů často generuje nižší náklady než proprietární IT ticketingový systém. Je to skvělý způsob, jak zvýšit efektivitu firemní komunikace.
Frequently Asked Questions
Co znamená otevřený systém ticketingu?
Software s otevřeným zdrojovým kódem je software, který může vyvíjet široká komunita vývojářů. Otevřený systém ticketingu je systém, který umožňuje spravovat dotazy zákazníků, servisní požadavky a obecně komunikaci se zákazníky. Slouží k přiřazování tiketů k dotazům a dotazům zákazníků.
Jaké jsou výhody systému ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem?
Umožňuje efektivní správu všech dotazů a otázek zákazníků a komunikaci s nimi prostřednictvím různých komunikačních kanálů. Umožňuje agentům propojit více vláken. Každý vygenerovaný ticket je v systému sledován a ukládán. To vše zefektivňuje a automatizuje práci agentů.
Můžete použít otevřený systém ticketingu skrz LiveAgent?
Prostřednictvím služby LiveAgent můžete používat systém ticketingu s otevřeným zdrojovým kódem. Umožňuje efektivní obsluhu zákazníků a automatizaci práce agentů.
Jste zahlceni? Snižte zatížení tikety pomocí LiveAgent!
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu, který zlepšuje péči o zákazníky a zvyšuje prodeje. Nabízí šablonové e-maily a komunikaci různými kanály. Tlačítko "K vyřešení" upozorňuje na důležité tikety. Sloučení tiketů zrychluje a zlepšuje zákaznickou podporu. LiveAgent je alternativou k Tidiu, nabízí rychlou reakci a implementaci.
Tento text se zaměřuje na zákaznický servis a poskytuje návody pro jeho tvorbu. Podrobněji se věnuje tématu hodnocení agentů a zástupců zákazníků. LiveAgent nabízí zdroje znalostí pro zákazníky a funkce pro hodnocení odpovědí agentů. Softwarová správa znalostních bází může přinést konkurenční výhodu. LiveAgent umožňuje hodnocení agentů, vytváření profilů společností a práci s dočasnými agenty a šablonami odpovědí. Tento software lze integrovat s alternativami a nabízí zákaznický portál a podporu.