Co je to průvodce/pathfinder?
Průvodce nebo-li pathfinder lze integrovat do vašeho stávajícího softwaru a zlepšit tak služby zákazníkům. Aplikace umožňuje sledovat aktivitu koncových uživatelů 30 minut před a po odeslání požadavku na pomoc. Mít jasný přehled o tom, na čem zákazník pracoval, může být pro člena vašeho týmu podpory velmi užitečné při řešení zákazníkova problému.
Frequently Asked Questions
Co je to průvodce?
Průvodce je možnost, která umožňuje sledovat aktivitu koncového uživatele 30 minut před a po odeslání tiketu podpory. Díky tomu máte přehled o tom, na čem klient pracoval, což může usnadnit práci agentovi, který bude poskytovat podporu.
Jak můžete využívat průvodce?
Průvodce lze integrovat se stávajícím softwarem. Díky němu zjistíme, jaké kroky klient podnikl, a může nám pomoci při hledání zdroje problému, stejně jako nám ukáže, co už klient udělal a neukázalo se to jako účinné.
Můžete do svého účtu LiveAgent integrovat vyhledávač cest?
Průvodce lze integrovat se stávajícím softwarem LiveAgent. To vám dává možnost zlepšit služby zákazníkům.
Expert’s note
Průvodce je užitečný nástroj pro sledování aktivity koncových uživatelů, což usnadňuje práci agentům podpory. Integruje se do stávajícího softwaru a zlepšuje zákaznickou zkušenost.
Jak používat umělou inteligenci k překladu textu v 5 snadných krocích pomocí aplikace ChatGPT
Překlady pro váš web mohou být snadné pomocí Open AI. Postupujte ve 5 krocích a udržujte text vyvážený a vtipný. Překlady mohou také zlepšit zákaznickou podporu a rozšířit vaše podnikání. S pozdravem, Chris z Voice of AI.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.