Co jsou personalizované e-mailové odpovědi?
Pokud chcete, aby se v e-mailové adrese zobrazovalo vaše jméno, můžete to nastavit pomocí personalizovaných e-mailových odpovědí. Tato funkce umožňuje upravit e-mailovou adresu podle vašich potřeb. Místo zobrazeného názvu společnosti nebo oddělení tak příjemce e-mailu uvidí vaše skutečné jméno.
Než do e-mailu přidáte osobní kontakt, můžete použít placeholder. Nezapomeňte jej však před odesláním zprávy upravit.
V kontaktu s koncovými uživateli se obvykle používají personalizované e-mailové odpovědi, aby komunikace působila přátelštěji. Když zákazníci vidí vaše skutečné jméno a ne jen vaši pozici, má to pozitivní dopad na jejich důvěru ve vás.
Frequently asked questions
Jak definujete personalizované e-mailové odpovědi?
Pokud chcete, aby se v e-mailové adrese zobrazovalo vaše jméno, můžete to nastavit pomocí personalizovaných e-mailových odpovědí. Tato funkce umožňuje upravit e-mailovou adresu podle vašich potřeb. Místo zobrazení názvu vaší společnosti nebo oddělení tedy příjemce e-mailu uvidí vaše skutečné jméno.
Jak definujete personalizované e-mailové odpovědi?
Personalizované e-mailové odpovědi mohou být založeny na osobních údajích (například jménu nebo příjmení), ale mohou se také vztahovat ke konkrétním situacím nebo době, kdy byl e-mail odeslán.
Poskytuje LiveAgent personalizované e-mailové odpovědi?
V LiveAgent jsou k dispozici personalizované e-mailové odpovědi. Díky tomu je přístup ke klientovi individuální a zvyšuje se důvěra příjemců ve firmu.