Šablona odpovědi agenta

Co je to šablona odpovědi agenta?

Šablona odpovědi agenta je speciální nástroj pro rychlou odpověď na tiket. Je to skvělý způsob, jak usnadnit práci týmu zákaznické podpory a ušetřit jeho čas. Agenti mohou jednoduše uspořádat a upravit obsah šablony odpovědi agenta. Šablona obsahuje pozdrav na začátku a podpis agenta na konci odpovědi. Agenti si mohou šablonu přizpůsobit pro různé situace. Vytvořit šablony v LiveAgent je opravdu snadné.

LiveAgent's agent reply template
Create Ticket in LiveAgent
Creating a ticket

Frequently asked questions

Co je to šablona odpovědi agenta?

Šablona odpovědi agenta je nástroj, který umožňuje rychle reagovat na nevyřízený tiket. Šablonu lze přizpůsobit konkrétnímu případu a situaci. Na začátku šablony jsou pozdravy adresované zákazníkovi a na konci odpovědi je podpis agenta. Díky této možnosti může agent uspořádat a upravit obsah šablony odpovědi agenta. Tato funkce usnadňuje práci a šetří čas týmu zákaznického servisu.

Kolik šablon odpovědí agentů LiveAgent poskytuje?

Počet šablon závisí na tom, kolik z nich přizpůsobíte svým potřebám. V závislosti na tom, kolik typů šablon potřebujete, si jich tolik můžete přizpůsobit.

Jak najít šablony odpovědí agentů?

Šablony odpovědí agentů najdete v podokně agenta na kartě Konfigurace. A poté vyberte položku ‘E-mail’ a ‘Šablona e-mailů agenta’.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo