Co je to šablona odpovědi agenta?
Šablona odpovědi agenta je speciální nástroj pro rychlou odpověď na tiket. Je to skvělý způsob, jak usnadnit práci týmu zákaznické podpory a ušetřit jeho čas. Agenti mohou jednoduše uspořádat a upravit obsah šablony odpovědi agenta. Šablona obsahuje pozdrav na začátku a podpis agenta na konci odpovědi. Agenti si mohou šablonu přizpůsobit pro různé situace. Vytvořit šablony v LiveAgent je opravdu snadné.
Frequently asked questions
Co je to šablona odpovědi agenta?
Šablona odpovědi agenta je nástroj, který umožňuje rychle reagovat na nevyřízený tiket. Šablonu lze přizpůsobit konkrétnímu případu a situaci. Na začátku šablony jsou pozdravy adresované zákazníkovi a na konci odpovědi je podpis agenta. Díky této možnosti může agent uspořádat a upravit obsah šablony odpovědi agenta. Tato funkce usnadňuje práci a šetří čas týmu zákaznického servisu.
Kolik šablon odpovědí agentů LiveAgent poskytuje?
Počet šablon závisí na tom, kolik z nich přizpůsobíte svým potřebám. V závislosti na tom, kolik typů šablon potřebujete, si jich tolik můžete přizpůsobit.
Jak najít šablony odpovědí agentů?
Šablony odpovědí agentů najdete v podokně agenta na kartě Konfigurace. A poté vyberte položku ‘E-mail’ a ‘Šablona e-mailů agenta’.
Expert note
Šablona odpovědi agenta je užitečným nástrojem pro rychlé a efektivní řešení tiketů v zákaznické podpoře.

LiveAgent nabízí různé možnosti pro tlačítka volání na webových stránkách, což může vést k lepšímu kontaktu se zákazníky a zvýšení prodejů. Před implementací je možné tlačítka testovat a přizpůsobit je barevně a umístěním. Zákazníci ocení snížení námahy a spokojenost s firmou. Kromě toho LiveAgent nabízí vysvětlení různých nástrojů, jako jsou prediktivní vytáčení a náklady na kontakt.
LiveAgent je tiketovací IT systém pro zlepšení komunikace mezi zákazníky a pracovníky helpdesku. Nabízí šablonování odpovědí, integrace a portál zákaznické podpory. Agenti poskytují technickou podporu, řeší chyby a pomáhají s dostupností. LiveAgent je bez omezení a nabízí výuku a šablony. Kontaktovat ji lze prostřednictvím sociálních sítí, prodejních kontaktů a newsletteru.
LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a správu stížností. Nabízí přehled o agentech včetně pracovní doby a zodpovězených tiketů. Agenti by měli mít trpělivost a skvělé komunikační dovednosti. Školení agentů zahrnuje znalosti produktů, řešení konfliktů a zvládání stresu. Software přináší integrace s dalšími systémy a podporu v jednom portálu.