Status tiketu

Co je to status tiketu?

Stav tiketu se také nazývá fáze tiketu. V procesu řešení mohou být tikety přiřazeny různým stavům, například Nový, Otevřený, Odpovězený, Vyřešený nebo Odložený.

– Nový tiket: Jedná se o tiket, který ještě nebyl otevřen a vyřízen.

– Zodpovězený tiket: Jakmile na tiket odpovíte, je označen jako zodpovězený.

– Otevřený tiket: Pokud zákazník na vaši odpověď odpověděl, změní se stav tiketu na otevřený.

– Odložený tiket: Pokud tiket odložíte, je označen jako Odložený.

– Vyřešený tiket: Když tiket dosáhne konečné fáze zpracování, je označen jako vyřešený.

Statusy Nový tiket a Otevřený tiket mají nejvyšší důležitost, protože se musí jako první vyřešit. LiveAgent tyto tikety automaticky zvýrazní a přetřídí na základě jejich priority.

Fáze tiketu v LiveAgent

Frequently asked questions

Co je to status tiketu?

Stav tiketu je každá fáze, kterou tiket ve svém životním cyklu prochází. K tiketu lze přiřadit tyto stavy: Nový, Otevřený, Odpovězený, Vyřešený nebo Odložený.

 

K čemu se používá status tiketu?

Stav tiketu umožňuje posoudit, v jaké fázi se daný požadavek v daném okamžiku nachází, zda již byl otevřen, zda byl vyřízen, nebo zda čeká na řešení, protože agent potřebuje další informace.

 

Jak je možné v LiveAgent zkontrolovat status tiketu?

V LiveAgent můžete zkontrolovat stav tiketu v sekci Tikety. Stav se zobrazuje u každého konkrétního tiketu.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo