Co je to status tiketu?
Stav tiketu se také nazývá fáze tiketu. V procesu řešení mohou být tikety přiřazeny různým stavům, například Nový, Otevřený, Odpovězený, Vyřešený nebo Odložený.
– Nový tiket: Jedná se o tiket, který ještě nebyl otevřen a vyřízen.
– Zodpovězený tiket: Jakmile na tiket odpovíte, je označen jako zodpovězený.
– Otevřený tiket: Pokud zákazník na vaši odpověď odpověděl, změní se stav tiketu na otevřený.
– Odložený tiket: Pokud tiket odložíte, je označen jako Odložený.
– Vyřešený tiket: Když tiket dosáhne konečné fáze zpracování, je označen jako vyřešený.
Statusy Nový tiket a Otevřený tiket mají nejvyšší důležitost, protože se musí jako první vyřešit. LiveAgent tyto tikety automaticky zvýrazní a přetřídí na základě jejich priority.
Frequently asked questions
Co je to status tiketu?
Stav tiketu je každá fáze, kterou tiket ve svém životním cyklu prochází. K tiketu lze přiřadit tyto stavy: Nový, Otevřený, Odpovězený, Vyřešený nebo Odložený.
K čemu se používá status tiketu?
Stav tiketu umožňuje posoudit, v jaké fázi se daný požadavek v daném okamžiku nachází, zda již byl otevřen, zda byl vyřízen, nebo zda čeká na řešení, protože agent potřebuje další informace.
Jak je možné v LiveAgent zkontrolovat status tiketu?
V LiveAgent můžete zkontrolovat stav tiketu v sekci Tikety. Stav se zobrazuje u každého konkrétního tiketu.