Kolik stránek se zobrazí za relaci?
Článek má mnoho stránek. Pokud někdo narazí na váš článek, je pravděpodobné, že si neprohlédne všechny stránky. Některé z nich mohou obsahovat obsah, který dotyčný hledá, proto by zbytek stránek neměl smysl prohlížet a přeskočil by je.
Stránky, které si člověk prohlíží, jsou užitečné pro zlepšení vašich článků, protože ukazují, co zákazník hledá. Příště tedy před zveřejněním článku můžete zkontrolovat obsah, a pokud si myslíte, že zákazník určité informace nevyžaduje, můžete je odstranit.
Frequently Asked Questions
Co znamená termín zobrazené stránky za relaci?
Počet zobrazených stránek za relaci je ukazatel, který zobrazuje průměrný počet zobrazených stránek za relaci na vašem webu. Čím více stránek za relaci, tím vyšší je míra zapojení uživatelů, což umožňuje častější objevování vašeho webu.
Co byste měli sledovat v metrice zobrazených stránek na relaci?
Pokud chcete sledovat údaje o zobrazených stránkách v rámci relace, měli byste sledovat, které podstránky nejvíce zaujmou, a vyhodnotit, jaký obsah má na vaše publikum vliv. Dále vliv kampaní, marketingu a investovaných prostředků, které mohou mít vliv na zobrazení stránek.
Lze pomocí aplikace LiveAgent měřit počet zobrazených stránek za relaci?
Pomocí LiveAgent můžete měřit počet zobrazených stránek za relaci. Díky tomu můžete analyzovat, kde zákazníci zůstávají déle a co je nejvíce zaujme.
Expert note
<p>Počet zobrazených stránek za relaci je ukazatel míry zapojení uživatelů na webu. LiveAgent umožňuje tuto statistiku měřit a analyzovat, co zákazníky nejvíce zaujme.</p>

Vítejte v našem affiliate programu!
CEO Peter Komornik is emphasizing the importance of exceptional customer service and employee motivation for business success. LiveAgent offers a range of features and benefits for affiliates.
Helpdesk software pro odvětví e-commerce
Produktové novinky a další propagační materiály jsou k dispozici po registraci a přenos dat je možný přes bezplatný účet. Systém GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, a to až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou také zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.
Jak mohou chatboti zlepšit služby zákazníkům?
Společnosti Adoric, Omnisend a ReachMail nabízejí softwarová řešení a podporu zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu a sociálních sítí.