Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je v podstatě to samé jako tiket. Zákazníci někdy mluví o tiketovém vlákně jako o tiketech a naopak. Běžně termínem “Vlákno tiketu” myslí veškerou dostupnou komunikaci v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů, otázek a odpovědí ze strany jak zákazníka, tak agenta.
Frequently Asked Questions
Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je to samé jako tiket. Jedná se tedy o upozornění, které bylo přijato v systému a přeměněno na tiket. Vláknem se rozumí veškerá korespondence dostupná v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů či odpovědí zákazníka a agenta.
Jak se dostat k vláknům tiketů?
K vláknům tiketů mají přístup všichni agenti, kteří k nim byli přiděleni a se kterými byl tiket sdílen, ale také administrátoři a vlastník.
Kde si lze v LiveAgentu prohlížet tiketová vlákna?
Agenti si mohou v LiveAgentu pomocí ovládacího panelu vlákna tiketů prohlížet, a to v sekci Tikety.
LiveAgent je softwarové řešení pro technickou podporu, které umožňuje kategorizaci a organizaci tiketů, automatizaci práce a správu komunikačních kanálů. Lze přidávat označení, což zvyšuje efektivitu práce agentů a kvalitu zákaznického servisu. Životní cyklus tiketu zahrnuje fáze od otevření až po vyřešení. LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru včetně VoIP a partnerský program. Nedávno registrovaným uživatelům nabízí možnost naplánování si demo verze.
LiveAgent nabízí mnoho funkcí pro zlepšení zákaznické podpory a je vhodný pro firmy všech velikostí. Doporučující e-maily jsou pro B2C firemní marketing velmi užitečné. LiveAgent také nabízí trial verzi zdarma a umožňuje spolupráci v reálném čase. NordPass nabízí šablony pro doporučující e-maily. Po registraci LiveAgentu bude zpráva s přihlašovacími údaji odeslána na e-mailovou adresu. LiveAgent také nabízí chatovací službu a řídící panel. Na stránkách jsou využívány cookies. LiveAgent nabízí možnost naplánovat si schůzku jeden na jednoho a ukázat, jak může pomoci vaší společnosti.
Funkce Rozdělit tiket umožňuje efektivní řešení dotazů zákazníků a usnadňuje komunikaci. Pokud zákazník položí více dotazů na jednom tiketu, lze je snadno rozdělit a přiřadit k příslušným agenturám. LiveAgent nabízí nákladově efektivní řešení pro zákaznickou podporu a poskytuje užitečné funkce jako akademii, šablony a webináře. Systém ticketingu umožňuje automatizaci práce agentů a snížení nákladů.