Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je v podstatě to samé jako tiket. Zákazníci někdy mluví o tiketovém vlákně jako o tiketech a naopak. Běžně termínem “Vlákno tiketu” myslí veškerou dostupnou komunikaci v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů, otázek a odpovědí ze strany jak zákazníka, tak agenta.
Frequently Asked Questions
Co je vlákno tiketu?
Vlákno tiketu je to samé jako tiket. Jedná se tedy o upozornění, které bylo přijato v systému a přeměněno na tiket. Vláknem se rozumí veškerá korespondence dostupná v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů či odpovědí zákazníka a agenta.
Jak se dostat k vláknům tiketů?
K vláknům tiketů mají přístup všichni agenti, kteří k nim byli přiděleni a se kterými byl tiket sdílen, ale také administrátoři a vlastník.
Kde si lze v LiveAgentu prohlížet tiketová vlákna?
Agenti si mohou v LiveAgentu pomocí ovládacího panelu vlákna tiketů prohlížet, a to v sekci Tikety.
Expert note
Vlákno tiketu je veškerá komunikace v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů a odpovědí zákazníka a agenta.
