Vlákno tiketu

Co je vlákno tiketu?

Vlákno tiketu je v podstatě to samé jako tiket. Zákazníci někdy mluví o tiketovém vlákně jako o tiketech a naopak. Běžně termínem “Vlákno tiketu” myslí veškerou dostupnou komunikaci v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů, otázek a odpovědí ze strany jak zákazníka, tak agenta.

odeslaný e-mail LiveAgent

Frequently asked questions

Co je vlákno tiketu?

Vlákno tiketu je to samé jako tiket. Jedná se tedy o upozornění, které bylo přijato v systému a přeměněno na tiket. Vláknem se rozumí veškerá korespondence dostupná v jednom tiketu, včetně poznámek, časových údajů či odpovědí zákazníka a agenta.

Jak se dostat k vláknům tiketů?

K vláknům tiketů mají přístup všichni agenti, kteří k nim byli přiděleni a se kterými byl tiket sdílen, ale také administrátoři a vlastník.

Kde si lze v LiveAgentu prohlížet tiketová vlákna?

Agenti si mohou v LiveAgentu pomocí ovládacího panelu vlákna tiketů prohlížet, a to v sekci Tikety. 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo