Co je žadatel?
Žadatel je označení pro osobu, která vytvoří požadavek na helpdesk prostřednictvím jakéhokoli kanálu. Je samozřejmě zařazen mezi ostatní zákazníky helpdesku.
Všechny tikety mají u svého jména většinou údaje o žadateli. To poskytuje větší kontext lidem, kteří se danými tikety zabývají. Znamená to, že pracovníci vyřizující tikety vědí, zda žadatelé v minulosti vznesli tikety týkající se totožných problémů, jaká byla míra jejich spokojenosti s některým z těchto dřívějších jednání, jaký mají společenský vliv atd.
Frequently Asked Questions
Kdo je žadatel?
Žadatel je osoba, která vytvoří požadavek na helpdesk pomocí jakéhokoli kanálu, který má k dispozici.
Jaká jsou oprávnění žadatele?
Žadatel je klientem. Má tedy všechna práva, která má zákazník, který se obrací na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaké komunikační kanály používá, má taková oprávnění (pokud kontaktuje prostřednictvím chatu, může například odeslat soubor).
Kde najdete data o žadateli v LiveAgent?
Údaje o žadateli naleznete na panelu Tikety vedle jeho jména v seznamu. Údaje, které zde lze nalézt, zahrnují informace o tom, zda se klient již dříve obrátil na zákaznický servis nebo zda již nahlásil zprávu o stejném problému, jaká byla úroveň služeb a jaký má společenský vliv.
Pokud vás zajímají další způsoby, jak zlepšit zákaznickou podporu, podívejte se na 15 osvědčených postupů pro helpdesk. Zde se dozvíte, jak efektivně využít správný software a jak zajistit kvalitní služby. Pro zajištění bezpečnosti vašeho helpdesku je důležité znát klíčové zabezpečovací funkce. Na stránce o zabezpečení helpdesku najdete užitečné tipy, jak chránit citlivé údaje zákazníků. Pokud se chcete seznámit s funkcemi a výhodami helpdesk portálu, navštivte stránku helpdesk portál. Zde se dozvíte, jak může portál usnadnit komunikaci se zákazníky. Pro více informací o tom, co je to helpdesk podpora, navštivte stránku, kde se dozvíte, jak efektivně řešit dotazy zákazníků. A pokud vás zajímají mobilní řešení, prozkoumejte mobilní helpdesk aplikace, které umožňují zákaznickou podporu na cestách.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!