Co je žadatel?
Žadatel je označení pro osobu, která vytvoří požadavek na helpdesk prostřednictvím jakéhokoli kanálu. Je samozřejmě zařazen mezi ostatní zákazníky helpdesku.
Všechny tikety mají u svého jména většinou údaje o žadateli. To poskytuje větší kontext lidem, kteří se danými tikety zabývají. Znamená to, že pracovníci vyřizující tikety vědí, zda žadatelé v minulosti vznesli tikety týkající se totožných problémů, jaká byla míra jejich spokojenosti s některým z těchto dřívějších jednání, jaký mají společenský vliv atd.
Frequently Asked Questions
Kdo je žadatel?
Žadatel je osoba, která vytvoří požadavek na helpdesk pomocí jakéhokoli kanálu, který má k dispozici.
Jaká jsou oprávnění žadatele?
Žadatel je klientem. Má tedy všechna práva, která má zákazník, který se obrací na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaké komunikační kanály používá, má taková oprávnění (pokud kontaktuje prostřednictvím chatu, může například odeslat soubor).
Kde najdete data o žadateli v LiveAgent?
Údaje o žadateli naleznete na panelu Tikety vedle jeho jména v seznamu. Údaje, které zde lze nalézt, zahrnují informace o tom, zda se klient již dříve obrátil na zákaznický servis nebo zda již nahlásil zprávu o stejném problému, jaká byla úroveň služeb a jaký má společenský vliv.
Expert note
Žadatel je klíčovým informačním prvkem v každém tiketovém systému. Poskytuje kontext pro efektivní řešení problémů zákazníků.

Získané informace o spokojenosti zákazníků mohou pomoci obchodům. Softwar CRM ukládá informace o zákaznících, a LiveAgent nabízí hodnocení agentů. Pole tiketu slouží pro shromažďování dalších informací o zákaznících a jejich dotazech. S LiveAgent helpdesk softwarem můžete vytvářet vlastní pole s různými formáty a validátory pro zadávání dat.