Žadatel

Co je žadatel?

Žadatel je označení pro osobu, která vytvoří požadavek na helpdesk prostřednictvím jakéhokoli kanálu. Je samozřejmě zařazen mezi ostatní zákazníky helpdesku.

Všechny tikety mají u svého jména většinou údaje o žadateli. To poskytuje větší kontext lidem, kteří se danými tikety zabývají. Znamená to, že pracovníci vyřizující tikety vědí, zda žadatelé v minulosti vznesli tikety týkající se totožných problémů, jaká byla míra jejich spokojenosti s některým z těchto dřívějších jednání, jaký mají společenský vliv atd.

Frequently asked questions

Kdo je žadatel?

Žadatel je osoba, která vytvoří požadavek na helpdesk pomocí jakéhokoli kanálu, který má k dispozici.

 

Jaká jsou oprávnění žadatele?

Žadatel je klientem. Má tedy všechna práva, která má zákazník, který se obrací na zákaznický servis. V závislosti na tom, jaké komunikační kanály používá, má taková oprávnění (pokud kontaktuje prostřednictvím chatu, může například odeslat soubor).

 

Kde najdete data o žadateli v LiveAgent?

Údaje o žadateli naleznete na panelu Tikety vedle jeho jména v seznamu. Údaje, které zde lze nalézt, zahrnují informace o tom, zda se klient již dříve obrátil na zákaznický servis nebo zda již nahlásil zprávu o stejném problému, jaká byla úroveň služeb a jaký má společenský vliv.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo