Archivace

Co je archivace?

K dispozici je skvělý nástroj, který pomáhá vyčistit paměť a optimalizovat helpdesk software. Archivací jsou data a informace přeneseny do zřídka používaného úložiště. Je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době. Archivace probíhá automaticky. Pomáhá také oddělit aktivní a archivované požadavky. V LiveAgent můžete také archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích jako komunikaci na Facebooku nebo Twitteru v tiketech.

Frequently asked questions

Co znamená archivace?

Archivace je přesun dat na jiné místo v úložišti za účelem jejich dlouhodobého uložení. V aplikaci LiveAgent je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době.

Co můžete archivovat?

V aplikaci LiveAgent můžete archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-mail po určité době. Kromě toho můžete prostřednictvím zpráv archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích (např. na Facebooku a Twitteru).

Nabízí LiveAgent funkci archivace?

LiveAgent nabízí možnost archivace. Díky tomu se průběžně čistí paměť a optimalizuje software technické podpory. Archivace v aplikaci LiveAgent probíhá automaticky. Máte také možnost oddělit aktivní a archivované požadavky.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo