Co je archivace?
K dispozici je skvělý nástroj, který pomáhá vyčistit paměť a optimalizovat helpdesk software. Archivací jsou data a informace přeneseny do zřídka používaného úložiště. Je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době. Archivace probíhá automaticky. Pomáhá také oddělit aktivní a archivované požadavky. V LiveAgent můžete také archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích jako komunikaci na Facebooku nebo Twitteru v tiketech.
Frequently Asked Questions
Co znamená archivace?
Archivace je přesun dat na jiné místo v úložišti za účelem jejich dlouhodobého uložení. V aplikaci LiveAgent je možné archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-maily po určité době.
Co můžete archivovat?
V aplikaci LiveAgent můžete archivovat vyřešené nebo uzavřené tikety a e-mail po určité době. Kromě toho můžete prostřednictvím zpráv archivovat veškerou komunikaci na sociálních sítích (např. na Facebooku a Twitteru).
Nabízí LiveAgent funkci archivace?
LiveAgent nabízí možnost archivace. Díky tomu se průběžně čistí paměť a optimalizuje software technické podpory. Archivace v aplikaci LiveAgent probíhá automaticky. Máte také možnost oddělit aktivní a archivované požadavky.
Úspěšný příběh LiveAgent: Sli.do
LiveAgent je komplexní platforma pro zákaznickou podporu a helpdesk s možností chatu, hovorů, videohovorů a dalších funkcí. Nabízí také řadu užitečných šablon, webinářů a testů pro správu podpory zákazníků. Své služby poskytuje prostřednictvím sociálních sítí a nabízí možnost plánování schůzek a získávání nejnovějších aktualizací.
Jak přidat live chat do obchodu CoreCommerce
Zákaznický servis je klíčový pro udržení spokojenosti zákazníků. Integrace živého chatu může zlepšit rychlost a efektivitu řešení jejich problémů. Odměny a odznaky mohou také motivovat agenty k lepšímu výkonu. Negativní zkušenosti se zákaznickým servisem mohou způsobit ztrátu zákazníků a příjmů, a je tedy důležité věnovat pozornost tomuto aspektu podnikání.
Jak používat ChatGPT pro zákaznický servis
ChatGPT vylepšuje zákaznickou zkušenost generováním přesných a relevantních odpovědí. Udržuje konzistentní tón a poskytuje jednotnou podporu pro více agentů, což zvyšuje kvalitu zákaznického servisu.