Co je bezplatný online chat?
Bezplatný online chat je druh internetové komunikace mezi dvěma a více lidmi. Jedná se o chat v reálném čase, který využívá webové aplikace. Tento způsob komunikace je rychlejší než komunikace přes fóra či e-maily. Tento způsob chatu je pro všechny zdarma.
Frequently Asked Questions
Jak definovat bezplatný online chat?
Bezplatný online chat je internetový komunikační kanál mezi dvěma a více lidmi. Takovýto chat funguje v reálném čase, k čemuž používá webové aplikace. Umožňuje rychlou komunikaci a je rozhodně příjemnějším a pohodlnějším způsobem komunikace než e-mail či internetová fóra.
Potřebují firmy bezplatný online chat?
Pro firmy je bezplatný online chat takřka nutností, a to z toho důvodu, že většina zákazníků preferuje rychlé odpovědi v reálném čase. Firma, která používá live chat, má nejen konkurenční výhodu, ale zároveň i šetří peníze a může sledovat a analyzovat zákazníky, navíc se zvýší i produktivita zákaznické služby.
Je bezplatný online chat dostupný v LiveAgentu?
LiveAgent nabízí bezplatný online chat. Jedná se o jeden z nejefektivnějších způsobů komunikace se zákazníky, tudíž jej lze považovat za důležitou součást softwaru pro zákaznické služby. Výhodou LiveAgentu je, že se nejedná pouze o live chat, nýbrž kompletní helpdesk se všemi potřebnými funkcemi call centra.
Expert note
Bezplatný online chat je nutností pro firmy z důvodu preference zákazníků. LiveAgent nabízí bezplatnou službu s širokou funkcionalitou.

The text discusses the importance of analyzing the conversion channel for business success and the benefits of using customer support software and portals for self-service. It also emphasizes the growing demand for self-service portals and their benefits, such as increased customer satisfaction and engagement. The article highlights the role of customer success managers in maintaining good relationships with customers and offers tips for improving efficiency and satisfaction through helpdesk software and customer service policies. Overall, the importance of a comprehensive approach to customer service in today's business landscape is emphasized.