Metriky

Co jsou to metriky?

Metriky nazývané také reporty jsou různé typy měření, které vám mohou být užitečné pro zjištění aktuálního stavu vašeho podnikání.Existují 3 hlavní kategorie metrik: metriky založené na čase, metriky založené na úsilí a metriky založené na činnosti agentů.

Metriky založené na čase poskytují údaje, jako je doba první odpovědi, doba čekání žadatele nebo doba úplného vyřešení. Metriky úsilí zahrnují počet odpovědí, znovuotevřených nebo znovu přiřazených tiketů a metriky aktivity agenta se týkají času online, dostupnosti a vyřešených tiketů. Můžete si také vytvořit vlastní metriky pro sledování údajů, které vás nejvíce zajímají.

Dozvědět se více o Metrikách v LiveAgent.

Staré metriky

Frequently asked questions

Co jsou to metriky?

Metriky jsou měřítka kvantifikace. Používají se k hodnocení, porovnávání a sledování výkonnosti nebo produkce. Jedná se o skupinu metrik, na jejichž základě vedení nebo analytici pravidelně přezkoumávají hodnocení výkonnosti, názorů a obchodních strategií, aby si udrželi.

 

Jaké jsou nejčastější metriky zákaznické podpory?

Mezi nejběžnější metriky zákaznického servisu patří počet tiketů, což je počet oznámení, která měří celkový počet hovorů v oblasti nápovědy. Dalšími jsou průměrná doba řešení problému, průměrná doba odezvy, průměrná doba první reakce, skóre spokojenosti zákazníků a průměrná doba obsluhy zákazníka.

 

Jaké metriky můžete v LiveAgent měřit?

V LiveAgent můžete měřit klienty a práci agentů. Pokud jde o zákazníky, můžete měřit mimo jiné Čisté skóre propagace, Index spokojenosti zákazníků, Skóre úsilí zákazníků, Interní skóre kvality, Angažovanost zákazníků, Míru odchodu zákazníků, Míru udržení zákazníků, Míru doporučení. Pokud jde o agenty, můžeme měřit mimo jiné objem tiketů, počet kontaktů, úroveň služeb a počet nevyřízených tiketů.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo