Co je to čisté skóre promotérů?
NPS je statistika, která udává loajalitu vašich zákazníků. Ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazník doporučí vaše služby nebo produkty dalším lidem. Pomáhá vám také odhalit zákazníky, kteří jsou náchylní k odchodu.
Analýza čisté skóre promotérů obvykle zahrnuje řadu otázek, jejichž cílem je zjistit příčinu chování vašich zákazníků, tedy zda aktivně propagují vaše produkty, nebo naopak zaostávají.
Frequently Asked Questions
Co je to čisté skóre promotérů (NPS)?
Čisté skóre promotérů či propagátorů (NPS) je metrika pro hodnocení loajality zákazníků dané společnosti. Jedná se o alternativní měřítko k důvěře zákazníků. Podle výzkumu společnosti Bain & Company může NPS zvýšit příjem společnosti.
Jak se NPS vypočítává?
Chcete-li vypočítat NPS, odečtěte procento kritiků od procenta příznivců. Pokud tedy např. 50 % vašich respondentů byli propagátoři a 20 % kritici, pak výsledek NPS je 30 %. Čím vyšší procento, tím lépe pro vaši firmu.
Můžete v LiveAgent měřit NPS?
Pomocí služby LiveAgent můžete měřit Čisté skóre propagátorů (NPS). Jako uživatel máte přístup ke všem nástrojům potřebným k provádění průzkumů a měření spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí integraci se službou Nicereply. Jedná se o plně přizpůsobitelný nástroj pro průzkum spokojenosti zákazníků. Poskytuje mnoho způsobů distribuce průzkumů klientům.
Pokud vás zajímá, jaké další detaily skrývá téma čisté skóre propagátorů (NPS), určitě navštivte naši stránku, kde toto téma podrobně vysvětlujeme. Dozvíte se, jak čisté skóre propagátorů pomáhá firmám zlepšovat zákaznickou zkušenost. Pokud máte otázky ohledně NPS, podívejte se na naši sekci Frequently Asked Questions. Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy a dozvíte se, jak můžete využít NPS ve své firmě.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!