Obchodní pravidla

Co jsou obchodní pravidla?

Vyhněte se nespokojenosti zástupců zákazníků s tím, že dělají opravdu nudnou práci. Nechte některé procesy probíhat automaticky. Nastavte v oddělení technické pomoci obchodní pravidla. Pravidla vám pomohou provádět předem určené akce v softwaru. Nastavte podmínky a při jejich splnění se provede akce. Obchodní pravidla se často používají k přenosu tiketu, změně priority tiketu, odeslání odpovědi, změně úrovně SLA, přidání nebo odstranění značek a mnoha dalším činnostem. Šetří čas a přinášejí mnoho výhod. Pomáhají agentům zůstat soustředěnými.

Více informací o Pravidlech v LiveAgent.

Obchodní pravidla
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Nejčastější dotazy”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co jsou obchodní pravidla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Obchodní pravidla obsahují podrobné pokyny, jak provádět každodenní úkoly. Pravidla můžete vytvářet také v panelu LiveAgent. Díky tomu budete mít možnost více automatizovaných činností. Obchodní pravidla se obvykle používají k odeslání tiketu, odstranění nebo přidání značek (tagů) a také ke změně úrovně SLA.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Co jsou obchodní pravidla?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Chcete-li v panelu vytvořit obchodní pravidla, musíte přejít do části “Konfigurace”. Poté vyberte karty “Automatizace” a “Časová pravidla”. Díky pravidlům můžete definovat, jaké tikety mají jít do konkrétních oddělení, jaké tagy se k nim mají přiřadit, kdy má systém tikety označit jako spam.” } }, { “@type”: “Dotaz”, “name”: “Proč jsou obchodní pravidla důležitá?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odpověď”, “text”: “Obchodní pravidla jsou důležitá, protože ještě více podporují automatizaci práce, takže agenti nemusí vykonávat zbytečnou práci a jsou efektivnější. Efektivní pravidla také pomáhají dávat návod, jak má být práce prováděna.” } }] }

Nejčastější dotazy

Co jsou obchodní pravidla?

Obchodní pravidla obsahují podrobné pokyny, jak provádět každodenní úkoly. Pravidla můžete vytvářet také v panelu LiveAgent. Díky tomu budete mít možnost více automatizovaných činností. Obchodní pravidla se obvykle používají k odeslání tiketu, odstranění nebo přidání značek (tagů) a také ke změně úrovně SLA.

Jak vytvořit obchodní pravidla?

Chcete-li v panelu vytvořit obchodní pravidla, musíte přejít do části “Konfigurace”. Poté vyberte karty “Automatizace” a “Časová pravidla”. Díky pravidlům můžete definovat, jaké tikety mají jít do konkrétních oddělení, jaké tagy se k nim mají přiřadit, kdy má systém tikety označit jako spam.

Proč jsou obchodní pravidla důležitá?

Obchodní pravidla jsou důležitá, protože ještě více podporují automatizaci práce, takže agenti nemusí vykonávat zbytečnou práci a jsou efektivnější. Efektivní pravidla také pomáhají dávat návod, jak má být práce prováděna.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo