Co jsou obchodní pravidla?
Vyhněte se nespokojenosti zástupců zákazníků s tím, že dělají opravdu nudnou práci. Nechte některé procesy probíhat automaticky. Nastavte v oddělení technické pomoci obchodní pravidla. Pravidla vám pomohou provádět předem určené akce v softwaru. Nastavte podmínky a při jejich splnění se provede akce. Obchodní pravidla se často používají k přenosu tiketu, změně priority tiketu, odeslání odpovědi, změně úrovně SLA, přidání nebo odstranění značek a mnoha dalším činnostem. Šetří čas a přinášejí mnoho výhod. Pomáhají agentům zůstat soustředěnými.
Více informací o Pravidlech v LiveAgent.

Podívejte se na video o obchodních pravidlech
Obchodní pravidla jsou sada podmínek definovaných s cílem pomoci zefektivnit a automatizovat obchodní procesy. Software LiveAgent help desk využívá těchto pravidel k zajištění efektivního zákaznického servisu a zajištění toho, že dotazy zákazníků jsou řešeny konzistentním způsobem. S LiveAgent mohou být vstupenky automaticky přidělovány na základě obchodních pravidel, což zajišťuje rychlejší odezvu a vyšší spokojenost zákazníků. Obchodní pravidla lze přizpůsobit a upravit tak, aby vyhovovala specifickým požadavkům organizace pomocí softwaru helpdesku.

Topics
- nové marketingové strategie pro online podnikání
- využití sociálních médií
- obsahový marketing a personalizace reklamních kampaní
Video summary
Video se zabývá novými marketingovými strategiemi pro online podnikání. Diskutuje se o využití sociálních médií, obsahovém marketingu a personalizaci reklamních kampaní.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.