Co jsou obchodní pravidla?
Vyhněte se nespokojenosti zástupců zákazníků s tím, že dělají opravdu nudnou práci. Nechte některé procesy probíhat automaticky. Nastavte v oddělení technické pomoci obchodní pravidla. Pravidla vám pomohou provádět předem určené akce v softwaru. Nastavte podmínky a při jejich splnění se provede akce. Obchodní pravidla se často používají k přenosu tiketu, změně priority tiketu, odeslání odpovědi, změně úrovně SLA, přidání nebo odstranění značek a mnoha dalším činnostem. Šetří čas a přinášejí mnoho výhod. Pomáhají agentům zůstat soustředěnými.
Více informací o Pravidlech v LiveAgent.

Nejčastější dotazy
Co jsou obchodní pravidla?
Obchodní pravidla obsahují podrobné pokyny, jak provádět každodenní úkoly. Pravidla můžete vytvářet také v panelu LiveAgent. Díky tomu budete mít možnost více automatizovaných činností. Obchodní pravidla se obvykle používají k odeslání tiketu, odstranění nebo přidání značek (tagů) a také ke změně úrovně SLA.
Jak vytvořit obchodní pravidla?
Chcete-li v panelu vytvořit obchodní pravidla, musíte přejít do části “Konfigurace”. Poté vyberte karty “Automatizace” a “Časová pravidla”. Díky pravidlům můžete definovat, jaké tikety mají jít do konkrétních oddělení, jaké tagy se k nim mají přiřadit, kdy má systém tikety označit jako spam.
Proč jsou obchodní pravidla důležitá?
Obchodní pravidla jsou důležitá, protože ještě více podporují automatizaci práce, takže agenti nemusí vykonávat zbytečnou práci a jsou efektivnější. Efektivní pravidla také pomáhají dávat návod, jak má být práce prováděna.
Bezplatný tiketovací systém podpory
Bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu, zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu, nastavit znalostní bázi a zefektivnit proces řízení. Při výběru řešení je důležité vzít v úvahu počet klientů, úroveň zabezpečení a poskytovatele. LiveAgent integruje bezplatný tiketovací systém s helpdeskem a je kvalitním řešením pro posílení oddělení zákaznické podpory.
Úvod do akademie služeb zákazníkům
Článek popisuje, jak vytvořit zásady zákaznického servisu, které zlepší prodej a loajalitu zákazníků. Ukazuje, že špatný zákaznický servis může podnikům stát velké peníze a ztrátu zákazníků. Dále nabízí návody na tvorbu šablon zásad zákaznického servisu a doporučení ohledně názvů a zahrnutí vize a hodnot firmy. Zaměřuje se také na samoobslužné portály pro zákazníky a upozorňuje na rostoucí poptávku po těchto portálech. Článek dále popisuje, jak bezplatný tiketovací systém podpory může zlepšit výkonnost týmu podpory/servisu a zvýšit spokojenost zákazníků a kvalitu. Doporučuje se integrovat tento systém s helpdeskem, jako například LiveAgent.
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů, který popisuje řadu kroků, které je třeba podniknout, aby se nový agent připravil na práci ve firemním prostředí. Tyto kroky zahrnují přípravu firemního notebooku nebo počítače, poskytnutí firemní e-mailové adresy, vytvoření potřebných účtů, přimění agentů, aby si přečetli a pochopili zásady vykazování práce, a další kroky. Je také uvedeno, že je třeba mít týdenní kontroly během zkušební doby a společná setkání s kolegy.