Co dělá obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Obchodní zástupci pro příchozí hovory prodávají produkty nebo služby společnosti potenciálním kupujícím. Obvykle pracují v call centru příchozích hovorů nebo v sídle jiné společnosti, kde hovoří s příchozími zákazníky, aby je přeměnili na platící zákazníky. Každá firma má jedinečný přístup k prodeji a jiné prodejní strategie. Ve většině případů však prodejní personál zprostředkovává telefonické hovory a směruje zákazníky k prodejnímu trychtýři, směrem k rozhodnutí o nákupu.
Hlavním úkolem prodejního týmu je uzavírání obchodů s novými zákazníky a péče o vztahy se stávajícími zákazníky. Mezi povinnosti specialistů na příchozí prodej patří provádění hovorů s příchozími telefonními hovory, ale také odpovídání na dotazy zákazníků, řešení jejich stížnosti a pomáhání při poskytování služeb vynikající zákaznické podpory.
Další důležitou součástí procesu příchozího prodeje je komunikace a podpora pracovníků zákaznického servisu.
Povinnosti obchodního zástupce pro příchozí hovory nekončí v okamžiku, kdy se z kvalifikovaného potenciálního zákazníka stane platící zákazník. Je nezbytné věnovat čas a provádět následné hovory s příchozími zákazníky, abyste mohli dále rozvíjet vztahy se svými zákazníky. Nejenže to zvyšuje retenci vašich zákazníků, ale také to pomáhá zvýšit zákaznickou loajalitu.
Jaké dovednosti by měl míz obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Role obchodního zástupce jpro příchozí hovory je spojena s určitými požadavky a dovednostmi, které musíte mít, abyste byli v této práci úspěšní.
Zde jsou některé z nejdůležitějších dovedností, které by měl mít obchodní zástupce pro příchozí hovory.
- Excelentní komunikační dovednosti – musíte být schopni vést informativní a poutavé rozhovory se zákazníky.
- Schopnost aktivně naslouchat – zá klíčovou pro skvěláhodnocení zákaznické spokojenosti, obzvláště přes telefon.
- Řízení času – pokud budete efektivně hospodařit s časem, můžete si vybudovat smysluplné vztahy s klienty a uzavřít více obchodů.
- Organizační dovednosti – zvládáte více úkolů a denně pracujete s mnoha účty.
- Řešení problémů – musíte být schopni adaptovat se na mnoho různých situací.
- Schopnost řešit konflikty – vaše schopnost řešit případné konflikty přímo ovlivňuje vaše prodejní příležitosti.
- Technické dovednosti – na této pozici můžete být nuceni pracovat s různými typy technologií.
- Schopnost spolupráce – je klíčové, abyste byli týmovým hráčem.
- Interpersonální dovednosti – musíte být schopni poskytovat skvělé prodejní zkušenosti skrze celou cestu nákupu.
Nezapomínejte, že jakmile jste přijati na pozici obchodního zástupce, musíte se seznámit se zákoutími produktů a služeb vaší společnosti. Rychlé učení je neocenitelná dovednost, ale nezapomínejte, že většina podniků má znalostní databázi přístupné jejich zaměstnancům, abyste si nemuseli pamatovat všechno najednou.
Další nedílnou součástí procesu příchozího i odchozího prodeje je spolehlivý software pro zákaznický servis který má funkce, jako je tiketovací systém nebo call centrum, CRM, zákaznický portál, atd. LiveAgent helpdesk software je skvělou volbou pro firmy, které chtějí růst a zároveň udržovat své interní operace organizované a zákazníky spokojené.
Boost your inbound sales with LiveAgent
Get the right solution for your inbound sales campaigns. Utilize every important communication channel backed up by features that help you every step of the way.
Frequently Asked Questions
Kdo je obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Obchodní zástupce pro příchozí hovory je osoba, která přijímá příchozí hovory za účelem podpory prodeje. Obvykle komunikuje s potenciálními zákazníky po telefonu a úzce spolupracuje s dalšími interními odděleními, jako je péče o zákazníky, marketingové týmy nebo technická podpora, aby poskytoval vynikající služby zákazníkům.
Kolik si vydělá obchodní zástupce pro příchozí hovory?
To do značné míry závisí na společnosti, pro kterou obchodní zástupce pracuje. Průměrný plat obchodního zástupce pro příchozí hovory se však obvykle pohybuje v rozmezí 50 000 až 300 000 USD ročně.
Expert note
Obchodní zástupce pro příchozí hovory zajišťuje podporu prodeje a komunikuje s potenciálními zákazníky po telefonu. Spolupracuje s dalšími odděleními včetně marketingu a technické podpory.

Jak vytvořit kontaktní formuláře v aplikaci LiveAgent
Videos - Jak Vytvorit Kontaktni Formulare V Liveagent
Text se zaměřuje na různé nástroje pro komunikaci s zákazníky, včetně e-mailů zákaznického servisu a šablon pro výpovědní a rozchodové e-maily. Autor také zdůrazňuje důležitost profesionality a respektu vůči současnému zaměstnavateli při psaní výpovědí. LiveAgent je software pro řešení zákaznické podpory, nabízející šablonové e-maily, telefonní systémy VoIP a systém správy stížností.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.