Co dělá obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Obchodní zástupci pro příchozí hovory prodávají produkty nebo služby společnosti potenciálním kupujícím. Obvykle pracují v call centru příchozích hovorů nebo v sídle jiné společnosti, kde hovoří s příchozími zákazníky, aby je přeměnili na platící zákazníky. Každá firma má jedinečný přístup k prodeji a jiné prodejní strategie. Ve většině případů však prodejní personál zprostředkovává telefonické hovory a směruje zákazníky k prodejnímu trychtýři, směrem k rozhodnutí o nákupu.
Hlavním úkolem prodejního týmu je uzavírání obchodů s novými zákazníky a péče o vztahy se stávajícími zákazníky. Mezi povinnosti specialistů na příchozí prodej patří provádění hovorů s příchozími telefonními hovory, ale také odpovídání na dotazy zákazníků, řešení jejich stížnosti a pomáhání při poskytování služeb vynikající zákaznické podpory.
Další důležitou součástí procesu příchozího prodeje je komunikace a podpora pracovníků zákaznického servisu.
Povinnosti obchodního zástupce pro příchozí hovory nekončí v okamžiku, kdy se z kvalifikovaného potenciálního zákazníka stane platící zákazník. Je nezbytné věnovat čas a provádět následné hovory s příchozími zákazníky, abyste mohli dále rozvíjet vztahy se svými zákazníky. Nejenže to zvyšuje retenci vašich zákazníků, ale také to pomáhá zvýšit zákaznickou loajalitu.
Jaké dovednosti by měl míz obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Role obchodního zástupce jpro příchozí hovory je spojena s určitými požadavky a dovednostmi, které musíte mít, abyste byli v této práci úspěšní.
Zde jsou některé z nejdůležitějších dovedností, které by měl mít obchodní zástupce pro příchozí hovory.
- Excelentní komunikační dovednosti – musíte být schopni vést informativní a poutavé rozhovory se zákazníky.
- Schopnost aktivně naslouchat – zá klíčovou pro skvěláhodnocení zákaznické spokojenosti, obzvláště přes telefon.
- Řízení času – pokud budete efektivně hospodařit s časem, můžete si vybudovat smysluplné vztahy s klienty a uzavřít více obchodů.
- Organizační dovednosti – zvládáte více úkolů a denně pracujete s mnoha účty.
- Řešení problémů – musíte být schopni adaptovat se na mnoho různých situací.
- Schopnost řešit konflikty – vaše schopnost řešit případné konflikty přímo ovlivňuje vaše prodejní příležitosti.
- Technické dovednosti – na této pozici můžete být nuceni pracovat s různými typy technologií.
- Schopnost spolupráce – je klíčové, abyste byli týmovým hráčem.
- Interpersonální dovednosti – musíte být schopni poskytovat skvělé prodejní zkušenosti skrze celou cestu nákupu.
Nezapomínejte, že jakmile jste přijati na pozici obchodního zástupce, musíte se seznámit se zákoutími produktů a služeb vaší společnosti. Rychlé učení je neocenitelná dovednost, ale nezapomínejte, že většina podniků má znalostní databázi přístupné jejich zaměstnancům, abyste si nemuseli pamatovat všechno najednou.
Další nedílnou součástí procesu příchozího i odchozího prodeje je spolehlivý software pro zákaznický servis který má funkce, jako je tiketovací systém nebo call centrum, CRM, zákaznický portál, atd. LiveAgent helpdesk software je skvělou volbou pro firmy, které chtějí růst a zároveň udržovat své interní operace organizované a zákazníky spokojené.
Boost your inbound sales with LiveAgent
Get the right solution for your inbound sales campaigns. Utilize every important communication channel backed up by features that help you every step of the way.
Frequently Asked Questions
Kdo je obchodní zástupce pro příchozí hovory?
Obchodní zástupce pro příchozí hovory je osoba, která přijímá příchozí hovory za účelem podpory prodeje. Obvykle komunikuje s potenciálními zákazníky po telefonu a úzce spolupracuje s dalšími interními odděleními, jako je péče o zákazníky, marketingové týmy nebo technická podpora, aby poskytoval vynikající služby zákazníkům.
Kolik si vydělá obchodní zástupce pro příchozí hovory?
To do značné míry závisí na společnosti, pro kterou obchodní zástupce pracuje. Průměrný plat obchodního zástupce pro příchozí hovory se však obvykle pohybuje v rozmezí 50 000 až 300 000 USD ročně.
Learn how to politely refuse invitations and requests in various situations. Start by apologizing, and then be direct and honest. Don't beat around the bush with complicated responses. It's okay to say no, but offer an alternative or leave the door open for future opportunities. Empathy can go a long way in softening the blow of bad news. Check out our customer communication article for more tips on handling difficult situations.
Šablona životopisu zástupce zákaznického servisu
Článek se zabývá metodami zvyšování konverzního poměru v prodejním kanálu a tvorbou zásad zákaznického servisu. Podává návody na tvorbu šablon zásad a samoobslužných portálů pro zákazníky. Dále upozorňuje na důležitost kvalitního zákaznického servisu pro dlouhodobé vztahy se zákazníky a loajalitu ke značce.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.