Tento článek přináší přehled nejlepších platforem pro poskytování zákaznické podpory a zlepšení zákaznické zkušenosti. Obsahuje informace o LiveAgent, NiceReply, Zendesk a dalších nástrojích pro sledování sociálních sítí, pořádání průzkumů a tvorbu tickeťový systémů.
S veškerým pohodlím a dostupností, které internet poskytuje, se zdá, že a href=”/customer-support-glossary/customer-service/”>zákaznický servis ustoupil do pozadí. Často chceme jako uživatelé jen najít jednoduchou odpověď na svůj problém nebo mluvit se skutečným člověkem. Bohužel mnoho podniků si není jisto, jak to prakticky udělat, a jejich zákazníci (nebo potenciální zákazníci) tím trpí.
Naštěstí se objevilo celé odvětví, které vám s tím pomůže: platformy pro zákaznickou zkušenost. Zde stručně probereme, co to znamená, a projdeme si seznam 20 nejlepších softwarů pro zákaznickou zkušenost v roce 2024.
Než budeme moci porozumět softwaru pro zákaznickou zkušenost, musíme definovat CX. Zákaznická zkušenost (také známá jako CX) je souhrn zkušeností, které zákazníci mají při interakci s vaší společností nebo značkou. Úspěšné podniky zdůrazňují význam zákaznické zkušenosti, protože téměř každý zákazník očekává osobní vztah se značkami, se kterými přichází do styku.
Software pro zákaznickou zkušenost označuje platformy SaaS, které pomáhají zákazníkům najít stejný zákaznický servis online, jaký očekávají v obchodech. I když tedy nemusí fyzicky přijít k pracovníkovi, mohou pomocí různých nástrojů najít pomoc, kterou potřebují.
Nejlepší programy pro zákazníky umožňují návštěvníkům najít pomoc následujícími způsoby:
Programy pro zákazníky umožňují podnikům vybrat si ty nejlepší nástroje, které odpovídají jejich pracovním postupům a podporují jejich jedinečné publikum. Poměrně snadno se také integrují a obsahují znalostní databázi, která nové uživatele provede procesem nastavení.
Existují jako cloudové platformy, takže není třeba kupovat další hardware. Některé platformy nabízejí klienty pro stolní počítače a mobilní zařízení, ale jsou přístupné prostřednictvím webové stránky v prohlížeči.
Měli byste mít také přístup k měřicím nástrojům. Mohou to být analytické nástroje, které sledují interakci zákazníků s vašimi digitálními prostředky, nebo nástroje, které pomáhají měřit výkonnost jednotlivých agentů. To nakonec určuje návratnost investic a měří, které prostředky jsou nejvýkonnější.
Úspěšné jsou ty značky, které se odlišují. Podniky toho mohou snadno dosáhnout tím, že v době, kdy webové stránky do značné míry spoléhají na báze znalostí, články nápovědy a fóra, nabídnou snadný přístup ke skutečnému člověku.
Je to jednoduché: spokojenost zákazníků a úspěch se dostaví, když jsou zákazníci spokojení. Pokud potenciální zákazníci nenajdou při nákupu nebo používání vašeho produktu pomoc, pravděpodobně si ho nekoupí. Pokud jim však poskytnete potřebnou pomoc a pozitivní zákaznickou zkušenost, kterou jim nikdo jiný neposkytne, je pravděpodobnější, že se stanou věrnými zákazníky.
Platformy pro zákaznickou zkušenost tím však nekončí. Jak jsme již uvedli, často poskytují další poznatky o chování zákazníků. Můžete například zjistit, které části vašeho marketingového úsilí fungují, které nechávají zákazníky zmatené a které oblasti mohou být nevýkonné.
Tyto poznatky jsou cenné pro hledání věrných zákazníků. Zákazníci si cení toho, že jsou vyslyšeni, a jsou nakloněni digitálním interakcím na webu. Digitální CX je jádrem těchto interakcí se zákazníky. Takto poskytujeme vynikající zákaznickou zkušenost.
Samozřejmě ne všichni zákazníci uvažují stejně nebo mají stejné potřeby. Proto můžete vytvářet zákaznické segmenty a oslovovat zákazníky na základě demografických údajů a vzorců chování. Tyto segmenty umožňují firmám oslovit jednotlivé zákazníky s personalizovanějším zážitkem.
Software pro zákaznickou zkušenost může také zlepšit zapojení zaměstnanců. Centralizovaný pracovní postup zefektivňuje schopnost zaměstnanců komunikovat se zákazníky a spolupracovat. Pomáhá jim také efektivněji sdílet a upravovat společně soubory.
Pokud jsou očekávání zákazníků splněna a překonána, pomáhá to zlepšit celkové vnímání vašeho odvětví. Podniky působící v odvětvích, která nejsou obvykle považována za technicky zdatná, mohou ukázat, že jsou připraveny a ochotny co nejlépe využívat digitální platformy.
V době webových stránek, sociálních sítí a mobilních aplikací nebyla schopnost rozšířit komunikaci se zákazníky na mnoho digitálních kanálů nikdy důležitější. Koneckonců je velmi důležité, abyste se se svými zákazníky setkávali tam, kde jsou, nikoli nutně tam, kde byste chtěli, aby byli.
Softwarové balíčky pro zákaznickou zkušenost obvykle obsahují fragmenty kódu vložené do zadní části webových stránek. Po instalaci se zobrazí widget, který návštěvníkům umožňuje volat nebo chatovat.
Pokud vaše webové stránky používají platformu CMS, jako je WordPress nebo Drupal, můžete si nainstalovat také plugin. Tím zajistíte, že integrace bude probíhat co nejplynuleji. Kromě toho se vyhnete nutnosti ručně vkládat kód nebo provádět jiné technické změny.
Pluginy mohou také usnadnit podporu, když ji potřebujete. V závislosti na zvoleném programu zákaznické podpory se například mohou agenti podpory přihlásit prostřednictvím pluginu a provést na vašich webových stránkách potřebné změny.
Podobné pluginy a rozšíření existují pro platformy elektronického obchodování (e-commerce), včetně Shopify a Bigcommerce (mimo jiné), a nabízejí novou řadu funkcí, které specificky podporují online prodejce.
Pro báze znalostí, zákaznické portály a tikety podpory může být zapotřebí vyhrazená webová stránka. Tyto webové stránky budou také obsahovat skripty integrující se s vybranou platformou pro zákaznickou podporu.
Majitelé webových stránek se pak mohou přihlásit do ovládacího panelu poskytovaného softwarem pro správu zákaznické zkušenosti a zobrazit problémy a zapojení zákazníků. Mohou vidět, kdy byly dotazy odeslány, a často i to, odkud na webové stránky přišly. Mohou také směrovat dotazy na nejvhodnějšího člena týmu.
Kromě toho lze tyto informace využít k určení, které části jejich webových stránek, přítomnosti na sociálních sítích nebo jiných aspektů zapojení zákazníků jsou nedostatečné. Například pokud se zákazníci stále ptají na stejné produkty, možná by měly být popisy přesnější.
Díky těmto cloudovým platformám je správa zákaznické zkušenosti jednodušší než kdykoli předtím. A co je nejlepší, mohou to všechno dělat z jednoho místa – nebo z několika! Platformy pro zážitky jsou obvykle přístupné prostřednictvím webových stránek a mobilních aplikací. Mohou však fungovat i prostřednictvím desktopových aplikací.
Některé platformy fungují i mimo webové stránky. Například integrace kanálů sociálních médií je běžnou součástí programů zákaznické zkušenosti. Pokud tedy nový sledující najde ve starém příspěvku nějaký produkt nebo prodej, může vám napsat, zda je stále k dispozici.
Vzhledem ke všem těmto moderním kanálům pro oslovení zákazníků je nezbytné zvážit ovládací panely, které vše shromažďují na jednom místě. Než abyste se snažili aktivně sledovat všechny své sociální kanály, integrujte je s platformou pro zákaznickou zkušenost a ovládejte všechny své digitální kanály z jednoho místa.
Upozornění můžete dostávat také prostřednictvím své firemní nebo osobní e-mailové adresy. Kromě toho je nepravděpodobné, že budete mít vždy otevřený ovládací panel, ale je docela velká pravděpodobnost, že budete mít e-mail u sebe, když budete mít telefon po ruce. Pokud nabízíte služby e-mailového marketingu, zjistěte, zda by nebylo výhodné integrovat je do implementace CES. Naše platforma je kompatibilní s předními platformami pro e-mailový marketing, včetně MailChimpu.
Každá platforma nabízí řadu nástrojů a zdrojů. U jednotlivých poskytovatelů se samozřejmě liší, ale jedná se o několik nejběžnějších.
Některé z těchto složek mohou vyžadovat čas na počáteční nastavení a zaškolení zaměstnanců. Tento proces se může zdát frustrující, ale z dlouhodobého hlediska ušetří čas.
Řešení některých problémů zákazníků trvá o něco déle. Software ticketingu umožňuje agentům podpory sledovat problémy, které nelze z mnoha důvodů vyřešit okamžitě. Slouží také jako upomínky, aby se zajistilo, že žádný požadavek na podporu nezapadne.
Tikety lze po uzavření archivovat pro budoucí použití a často slouží jako oblíbený školicí nástroj pro nové zaměstnance. Mohou ukázat, jak nejlépe reagovat na určité klienty, a analyzovat, která řešení se zdají být nejúčinnější.
Software pro live chat umožňuje zákazníkům komunikovat s agentem podpory v reálném čase z libovolné stránky vašeho webu. Obvykle se live chaty zobrazují jako widget vznášející se v rohu webové stránky.
Pokud jsou všichni agenti aktuálně zaneprázdněni, zobrazí se v těchto “chatovacích bublinách” také číslo fronty, což je srovnatelné s čekáním na vyčkání bez otravné hudby.
Live chaty lze integrovat do webových stránek, mobilních aplikací a katalogů produktů. Rozhraní lze obvykle přizpůsobit tak, aby vyhovovalo vaší značce. Tato funkce však nebude vždy k dispozici nebo může být součástí některých balíčků.
Live chaty mohou obsahovat i vlastní užitečné funkce. Některé implementace například umožňují agentům náhled na odpovědi zákazníka během psaní, což agentovi umožňuje zvážit a předvídat jeho potřeby ještě před odesláním zprávy.
I tak ale live chat neposkytuje zákazníkům vždy okamžitou odpověď, takže agenti mohou před dalším postupem podrobně zvážit své možnosti. Ještě lepší je, že doba reakce zákazníka poskytuje další čas na rozmyšlenou.
Představte si, že máte k dispozici plnohodnotné call centrum bez hardwarových nákladů. Právě to nabízejí platformy pro zákaznickou zkušenost s programy call center. Mohou se integrovat s počítači, které již máte v kanceláři nastavené, a nabízejí funkčně bohaté uživatelské rozhraní.
Díky spojení kanálů do jednoho místa umožňuje software call centra podnikům zlepšit vztahy se zákazníky a zároveň snížit počet opuštěných hovorů. Navíc se integruje se zbytkem platformy a poskytuje tak bezproblémovou zákaznickou podporu.
V dnešní době zákazníci nepoužívají sociální sítě pouze ke sledování svých oblíbených značek, ale také k tomu, aby je kontaktovali. Bohužel se oznámení mohou rychle hromadit, pokud přicházejí z několika různých sociálních kanálů najednou.
Pomocí softwaru pro zákaznickou zkušenost můžete z každého oznámení vytvořit tiket. Jak jsme již uvedli, tikety lze sledovat a přiřazovat z jednoho místa.
Některé platformy také umožňují firmám plánovat příspěvky na sociálních sítích. Ty se integrují s největšími platformami a umožňují pokročilé plánování na několika webech z jednoho místa.
S tím, jak digitální kanály stále zefektivňují tok informací, se mění i očekávání zákazníků. Pokud některé problémy nejsou vyřešeny ihned, chtějí aktuální informace o dosaženém pokroku. Zákaznické portály to ukazují v reálném čase.
Stávajícím zákazníkům, kteří si vytvořili účty, nabízejí také další informace. Obvykle mohou vytvářet nové požadavky na podporu, vyhledávat ve znalostní databázi a prohlížet předchozí požadavky na podporu.
Zákaznické portály také umožňují, aby si zákazníci navzájem pomáhali. Například komunitní fóra umožňují návštěvníkům vyhledávat otázky, které položili jiní, a odpovídat těm, kteří mají podobné problémy. Zaměstnanci mohou také vést konverzaci a odpovídat na otázky v jejím průběhu.
Fóra mohou pomoci snížit náklady na služby zákazníkům, ale je nutné pravidelně monitorovat konverzace. V konečném důsledku by otázky a témata měly podporovat vaše podnikání, nikoli mu bránit. Měli byste také prosazovat pravidla, která udržují konverzace přátelské, soustředěné a užitečné.
Někdy je lepší umožnit zákazníkům, aby si potřebné informace našli ve svém vlastním čase. Znalostní báze mohou uvolnit personální zdroje a zároveň poskytnout zákazníkům rychlý přístup k nejrelevantnějším informacím.
Jako bonus mohou dobře strukturované implementace znalostních bází někdy pomoci zlepšit pozice ve vyhledávačích. To nabízí příležitost pro nové zákazníky, aby vás našli na základě vašeho obsahu, i když o vaší firmě nikdy neslyšeli.
K rozšíření znalostní báze můžete využít také tikety a interakce se zákazníky. Vytvořte případové studie a uveďte je jako příklady řešení běžných (nebo ne tak běžných) problémů. Samozřejmě je důležité získat souhlas zákazníků před použitím jejich jmen.
Na výběr je spousta programů pro zákaznickou zkušenost, ale ne všechny jsou vhodné pro všechny potřeby podniku. V tomto článku se budeme zabývat klíčovými vlastnostmi, které je třeba zvážit před rozhodnutím.
Zákazníci mají tendenci sledovat určité cesty, než s vámi začnou obchodovat. Mapování cesty ukazuje cestu zákazníka, která vedla návštěvníky ke konverzi nebo k odchodu. Poskytuje také více informací o opakovaných návštěvách.
Je pravděpodobné, že návštěvníci přicházejí na vaše webové stránky z různých prostředí a z různých důvodů. Pohled 360 stupňů vám pomůže pochopit vnímání, názory, cíle a motivace zákazníků na základě toho, jak s vašimi webovými stránkami a firmou komunikují.
Jedním z nejlepších způsobů, jak si získat příznivce, je aktivní přítomnost na příslušných kanálech sociálních médií. Analytika sociálních sítí vám pomůže pochopit, jak zákazníci reagují na vaše příspěvky a které příspěvky zvyšují návštěvnost.
Nejcennějším zdrojem informací o vašich zákaznících jsou ve skutečnosti vaši zákazníci. Software pro zákaznickou zkušenost by měl vašim zákazníkům usnadnit kontakt s vámi a nabídnout zpětnou vazbu.
Při výběru softwaru pro zákazníky je třeba zvážit mnoho faktorů. Protože na trhu existuje mnoho softwarových řešení pro řízení zákaznické zkušenosti, je snadné se jimi zahltit. Při výběru softwaru pro řízení zákaznické zkušenosti je třeba vzít v úvahu následujících sedm faktorů:
Co od vás platforma pro zákaznickou zkušenost očekává? Mnoho platforem nabízí bezplatnou zkušební verzi, než od vás začne očekávat nějaké závazky; některé dokonce ani nepožadují údaje o vaší kreditní kartě!
Mnoho platforem vám také umožňuje kdykoli zrušit smlouvu bez sankcí. Pokud službu zrušíte v určitém časovém období (obvykle 30 až 60 dní), můžete mít také nárok na vrácení peněz.
Před registrací zjistěte úroveň závazku platformy. To se týká jak platformy, tak závazku vaší firmy. Budete muset vynaložit čas a prostředky na školení zaměstnanců a integraci nástrojů platformy.
Ceny není vždy tak jednoduché zjistit, jak se zdá. Jistě, většinou obsahují seznam cen, ale pokud se podíváte pozorně, můžete vidět text, který říká něco jako “za uživatele”. Také se může zobrazovat měsíční poplatek, pod nímž se pak dozvíte, že se účtuje ročně.
Vzhledem k tomu, že zkušenosti zákazníků jsou cenné, ceny za nejlepší platformy nebudou vždy nízké. Ale neměly by být ani složité. Jen se ujistěte, že uvedená cena je cena, kterou skutečně zaplatíte.
Nezapomeňte zohlednit počáteční náklady. Některé platformy si účtují poplatek za zřízení účtu. To sice nemusí být nutně špatně, ale pokud se chystáte vynaložit více peněz předem, ujistěte se, že to zlepší interakci se zákazníky.
Platformy pro zákaznickou zkušenost existují proto, aby sloužily vašim zákazníkům, ale měly by vás také podporovat. Koneckonců většina těchto platforem obsahuje řadu funkcí, přehledů, integrací a automatizace.
Podpora může mít mnoho podob. Obvykle jsou součástí výukové programy, které učí, jak se nástroje používají, a strategie, jak z nich vytěžit maximum.
Samozřejmě byste také měli být schopni se s danou osobou spojit, když je to nutné. Koneckonců, to je v podstatě smysl celého odvětví. Platforma, kterou si vyberete, by vám tedy měla nabídnout alespoň tolik způsobů, jak se spojit se skutečnou osobou, kolik pomáhá nabízet vašim zákazníkům.
Když už mluvíme o podpoře, informuje vás vaše zvolená platforma? Situace v digitálním světě se neustále mění s tím, jak se počítače stávají výkonnějšími a firmy se učí nové způsoby, jak sloužit zákazníkům. E-mailové zpravodaje jsou skvělým způsobem, jak zůstat informován o nejnovějších funkcích a vylepšeních softwaru pro zákazníky.
Při provádění aktualizací bude docházet k výpadkům služeb. Dochází k nim i z jiných důvodů, které jsou často nepředvídatelné. Zkuste zjistit, zda váš software pro zákazníky nabízí nástroj, který monitoruje stav systému.
Pokud dojde k výpadku, zjistěte, zda váš klientský software pro stolní počítače bude stále poskytovat určité omezené funkce. Pokud ne, připravte si záložní plán pro pokračování interakce se zákazníky do doby, než bude služba obnovena. Výpadky jsou naštěstí vzácné a jejich odstranění obvykle netrvá dlouho.
Spokojenost zákazníků má na internetu mnoho podob. Zákazník se například může ptát na produkt na vašich webových stránkách nebo ho může zajímat, zda je sleva, kterou našel na sociálních sítích, stále platná.
Skvělá interakce se zákazníkem se setkává se zákazníky, ať jsou kdekoli. Pozornost zákazníků na internetu je bohužel krátká; pokud vás nemohou zastihnout, kdy a jak chtějí, pravděpodobně půjdou jinam. Proto je většina programů pro zákaznickou zkušenost navržena tak, aby byla integrována s živými chaty, e-maily, telefonními linkami a sociálními médii.
Většina softwaru pro zákazníky nabízí různé balíčky za různé ceny. Ty bývají založeny na funkcích, jiné na počtu uživatelů nebo interakcí a další zohledňují kombinaci funkcí a uživatelů.
Měli byste si vybrat software, který vám pomůže rozvíjet podnikání (jinak se vám investice nevyplatí). S růstem byste pak měli být schopni svůj účet upgradovat, aby splňoval požadavky na lepší zákaznickou zkušenost.
Někdy se může stát, že se efektivita interakcí se zákazníky zlepší natolik, že budete moci své úsilí omezit. Platformy pro zákaznickou zkušenost by se měly plynule škálovat, aby vyhovovaly vašim potřebám.
Platformy CES by se měly přizpůsobovat měnícím se obchodním potřebám. V uplynulém roce jsme zaznamenali prudký nárůst počtu zaměstnanců pracujících z domova. I když se svět změnil, očekávání zákazníků zůstávají stejná. Vaše implementace CES by měla tyto změny podporovat.
Platformy SaaS se staly velmi výkonnými, ale mají své limity. Proto se často setkáte s maximálním počtem kampaní, uživatelů, zákazníků nebo interakcí na různých platformách. Pečlivě tato omezení zvažte a porovnejte je s návštěvností svého současného webu.
Zvolit neomezený tarif může být lákavé, ale není to to, co vaše firma potřebuje. V mnoha případech jsou totiž tyto tarify určeny pro velké podniky, nikoli pro řetězec místních restaurací. Nezapomeňte, že pokud si vyberete správnou platformu, můžete ji podle potřeby rozšiřovat.
K úspěchu v podnikání je zapotřebí tým. Ne každý zaměstnanec je však schopen odpovědět na každou otázku. Proto jsou pro platformy pro zákaznickou zkušenost nezbytné nástroje pro spolupráci.
Ticketovací systémy patří mezi nejběžnější nástroje pro spolupráci. Problémy zákazníků lze rychle přiřadit příslušnému týmu nebo členovi. Umožňují také agentům zanechávat na cestě relevantní poznámky.
Některé dotazy jsou samozřejmě naléhavější a vyžadují rychlejší reakci. Dalším běžným nástrojem pro spolupráci jsou sdílené schránky. Různí členové týmu mohou číst stejné e-maily a odpovídajícím způsobem na ně reagovat.
Dalším důležitým nástrojem pro spolupráci je sdílení souborů. Někdy mohou členové týmu potřebovat upravovat a sdílet stejné dokumenty nebo záznamy, aby mohli účinně pomáhat zákazníkům. Proces sdílení a ukládání těchto dokumentů na jednom místě by měl být bezproblémový.
V závislosti na způsobu implementace platformy nemusí agenti nutně pracovat přímo se zákazníky. Například tikety týkající se účetních problémů mohou být sdíleny s účetními. Jakmile je problém vyřešen, může agent zákaznického servisu kontaktovat zákazníka.
Každá platforma pro zákaznickou zkušenost je jiná a některé z nich vyhovují vašim potřebám lépe než jiné. Proto byste ji měli před investicí otestovat.
Demoverze poskytují příležitost zjistit, zda se daná platforma bez problémů integruje s vaším podnikem a zákazníky. Důležitější je, aby zkušební doba trvala dostatečně dlouho, abyste mohli zjistit, zda se zlepší efektivita, nebo se ukáže jako těžkopádnější.
Demoverze jsou omezené, proto se nejprve zaměřte na nejdůležitější funkce. Využijte průvodce platformy pomocí bází znalostí, abyste se tyto funkce rychle naučili a zjistili, jak fungují u malého počtu zákazníků.
Před konečným rozhodnutím byste si také měli vyzkoušet několik ukázek. Je to zdarma (kromě vašeho časového závazku) a můžete si udělat vlastní závěry na základě přímých zkušeností.
Která možnost je nejlepší? Každá firma bude mít jinou odpověď. Některé platformy (například SurveyLegend) například průzkumy nabízejí, jiné (například LiveAgent) nikoli. Pokud vaše firma neplánuje průzkumy provádět, můžete nechtěně platit za něco, co nepotřebujete.
Nejlepší řešení musíte určit na základě svých obchodních cílů. Jaké nástroje vám usnadní kontakt se zákazníky? Investujte pouze do nástrojů, které potřebujete k tomu, abyste se dostali ke svým zákazníkům tam, kde jsou. To může být dokonce důležitější než souhrnné hodnocení uživatelů.
Nezapomeňte si také přečíst recenze uživatelů. Rychlé vyhledání jakékoli platformy na internetu odhalí desítky recenzí od skutečných uživatelů. Podívejte se, jak se jim daří. Například podle rychlého vyhledávání na Googlu má LiveAgent v oborových publikacích obecně vyšší hodnocení než Zendesk.
Jaká ocenění kromě recenzí získali v oboru? Existuje mnoho oborových platforem a hlídacích psů, které hodnotí a oceňují poskytovatele. Patří mezi ně mimo jiné ocenění a certifikáty pro software pro správu sociálních médií, platformy helpdesku a software pro live chat.
Příklady několika z nich si můžete prohlédnout na naší stránce s oceněními. Některá z nich se zaměřují na konkrétní funkce naší platformy, jiná se týkají platformy jako celku. Tato ocenění slouží jako užitečná podpora.
Pokud je vaše firma novější, může pro ni být výhodný jednoduchý open-source software pro správu zákaznických zkušeností. Ty jsou často bohaté na funkce a podporované komunitou vývojářů. Obvykle však mají omezené finanční prostředky na podporu.
V některých případech můžete uvažovat o více než jedné platformě, i když jen dočasně. Například platformy založené na průzkumech, jako je SurveyLegend, se z velké části zaměřují na dotazníky. Tyto platformy postrádají funkce většiny ostatních softwarů pro zákaznickou zkušenost.
Pokud testujete nový produkt nebo aktualizaci webových stránek, možná budete chtít dočasně využít funkce SurveyLegend. Získání přímých názorů skutečných zákazníků vám může pomoci činit informovanější rozhodnutí.
Pokud potřebujete implementovat pouze jeden nástroj, nejlepší platformou pro zákaznickou zkušenost může být ta, která tento nástroj nabízí jako samostatný produkt. Například společnost LiveAgent nabízí software pro ticketing za $15 měsíčně na jednoho agenta. Na druhou stranu Salesforce vyžaduje, aby si zákazníci ke každému plánu přibrali různé produkty.
Většina platforem pro zákaznickou zkušenost naštěstí nabízí určité vodítko při výběru nejlepšího programu pro vaši firmu. Pokud však hledáte řešení jako jednotlivec (například affiliate marketéři nebo freelanceři), měly by vám pro začátek stačit bezplatné plány.
Můžete dokonce využít více bezplatných plánů. V bezplatném balíčku LiveAgent můžete například využívat základní přehledy, chatovací tlačítko, zákaznický portál a další užitečné nástroje. Můžete také použít SurveyLegend k vytváření průzkumů pro zpětnou vazbu od zákazníků.
Malé místní podniky mohou také využívat jednu bezplatnou službu a další balíček s nízkou úrovní. Pravděpodobně již máte své následovníky, ale jejich rozsah je omezený. Malé podniky mají obvykle menší objem dotazů na služby zákazníkům a nebudou potřebovat pokročilejší nástroje.
Balíčky střední úrovně nejlépe slouží středně velkým firmám. Bezplatné verze nemusí stačit, ale vhodnější balíčky budou stále cenově výhodné. A co víc, pomohou podnikům v tomto rozsahu bez námahy rozšířit svůj dosah.
Podniky a mezinárodní korporace často potřebují koordinovat své pracovní postupy mezi více kancelářemi, někdy i v různých časových pásmech. Tyto organizace proto potřebují špičkový software pro zákaznickou zkušenost, který by obsloužil větší zákaznické publikum a usnadnil spolupráci mezi velkými, geograficky různorodými týmy.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Lepší interakce znamenají větší loajalitu zákazníků a jediným účelem softwaru pro zákaznickou zkušenost je tyto interakce zlepšit.
Programy zákaznické zkušenosti však nepomáhají jen zákazníkům. Pokud jsou správně implementovány, zlepšují také zkušenosti zaměstnanců. Spolupráce umožňuje zaměstnancům bezproblémově spolupracovat, i když nejsou ve stejné kanceláři. Umožňuje jim také rychleji řešit problémy se zákazníky.
Pomocí analytických nástrojů můžete také sledovat aktivní uživatele, kteří pracují s vaším webem, aplikací nebo obsahem. Jak jsme již uvedli, nabízí to více informací o tom, co funguje a co ne. Jakmile zjistíte, co dělá zákazníkům radost, můžete zlepšit celkový zážitek.
Interní i externí obchodní interakce jsou zefektivněny softwarem pro zákaznickou zkušenost. Zákazníci mohou kontaktovat vaši firmu prostřednictvím více kanálů, ale všechny jsou přístupné z jediného ovládacího panelu. Jak jsme již také zmínili, zaměstnanci mohou lépe spolupracovat.
Spolupráce je obzvláště důležitá, pokud zaměstnanci nebo týmy pracují na různých místech. Potřebují přístup ke stejným souborům, záznamům a nástrojům v reálném čase. Potřebují také přístup k aktuálním informacím v reálném čase, aby mohli zákazníkům pomáhat co nejrychleji a nejefektivněji.
Platformy pro zákaznickou zkušenost také umožňují lepší škálovatelnost podniků. Jak vaše firma roste, můžete přejít na lepší plány s více funkcemi a limity využití. Upgradované plány často rozšiřují funkce natolik, že se vyhnete zvýšeným nákladům na pracovní sílu nebo je snížíte.
Pro mezinárodní organizace je vícejazyčná podpora zásadní. Tato jediná funkce může zajistit přístup na celé trhy v nových zemích a nabízí jedinečné příležitosti k expanzi i podnikům, které si dosud nevybudovaly zahraniční zastoupení.
Pokud používáte vícejazyčné nástroje, zjistěte si, které jazyky jsou podporovány a které země nabízejí největší možnosti rozšíření. Pokud pečlivě zvážíte své možnosti, může být expanze do zahraničí pomocí platformy pro zákaznickou zkušenost mnohem snazší, než si myslíte.
I u těch nejefektivnějších platforem bude implementace nutně vyžadovat určitý čas. To platí zejména pro podnikové klienty, ale i jednotliví uživatelé budou muset přizpůsobit své plány.
Před implementací softwaru pro zákazníky se důkladně seznamte s jeho bezpečnostními funkcemi. Někdy skripty vložené na vaše webové stránky odkazují na externí zdroje. Pokud tak činí, měly by tyto zdroje být na zabezpečených službách. V opačném případě může dojít k problémům se zabezpečením, i když je váš web zabezpečený.
Kontrola zabezpečených připojení bohužel obvykle vyžaduje technické znalosti a schopnost číst kód. To je jeden z mnoha důvodů, proč je důležité před výběrem konkrétní platformy prodiskutovat její implementaci.
Naštěstí vedoucí představitelé v oboru chápou důležitost zabezpečení. Usilovně pracují na zajištění bezpečnosti připojení a hledají příležitosti k modernizaci svých platforem. Každá z 20 platforem pro zákaznickou zkušenost, které zde hodnotíme, nabízí bezpečné softwarové implementace.
Při vytváření účtu musí podniky poskytnout podrobné informace o své značce, provozu, digitálních prostředcích a týmech. Musí také poskytnout čas na zaškolení členů týmu pro používání platformy.
Navzdory robustním ovládacím panelům budou muset některé funkce existovat mimo platformu. Například živé widgety bude třeba umístit na webové stránky. To se obvykle provádí přidáním kódu na každou webovou stránku na webu, který poskytne softwarová společnost.
V případě integrace e-mailu, telefonu a sociálních sítí budou muset podniky tyto účty synchronizovat s vybranou platformou. Obvykle je tento proces většinou automatizovaný. Platforma vás například pošle na Facebook s žádostí o správu vaší stránky. Stačí se přihlásit, žádost schválit a synchronizovat časovou osu stránky na Facebooku.
I když je program plně integrován a zaměstnanci jsou řádně proškoleni, proces ještě není zcela u konce. Software pro zákaznickou zkušenost je investice. Je důležité zajistit, aby se investice do něj vrátila.
Robustní software pro zákaznickou zkušenost může stát od 30 do 1200 dolarů měsíčně. Záleží na řadě faktorů, včetně počtu interakcí, zákazníků a zaměstnanců.
Platformy CES si často účtují poplatky za zprostředkování za měsíc. To znamená, že poplatek se vztahuje na každého zaměstnance, který používá sadu softwarových nástrojů. Úroveň agenta lze snadno škálovat jak podle aktuální velikosti týmu, tak podle jeho potenciálního růstu.
Mohou také nabízet balíčky za různé ceny a každou cenu pak nastavit podle počtu agentů. Například software pro prodej vstupenek může účtovat 40 dolarů měsíčně za 10 000 vstupenek a 80 dolarů za 20 000 vstupenek, ale za každého dalšího agenta účtovat dalších 40 nebo 80 dolarů.
Měsíční poplatky jsou obecně výhodnější pro menší organizace. To platí zejména pro organizace s 11-50 zaměstnanci, ale může to platit i pro větší organizace s 51-200 zaměstnanci. Pokud potřebují přístup pouze někteří členové týmu, na velikosti týmu nemusí záležet.
Pro organizace s 201-500 zaměstnanci může mít větší smysl zvážit jiné cenové modely (více o tom za chvíli). Pro 501-1000 zaměstnanců zvažte platformy nabízející neomezené plány.
Za příplatek jsou často k dispozici i doplňky. Možná budete potřebovat větší podporu od poskytovatele služeb zákazníkům nebo budete vyžadovat integraci s vlastními zákaznickými platformami. Různí poskytovatelé nabízejí různé doplňky, proto zvažte, které by mohly být přínosné i pro vaši firmu.
Podniky dnes využívají ke komunikaci se svými zákazníky celou řadu digitálních kanálů. Aplikace, sociální média a live chaty jsou jen některé z mnoha kanálů, které úspěšné firmy využívají.
LiveAgent je navržen tak, aby vyhovoval potřebám firem, které vyžadují všestrannost pro své zákazníky. Ti, kteří využívají různé online kanály, ušetří čas díky podrobným ovládacím panelům. Snadněji také budou moci sledovat akce a interakce se zákazníky z jednoho místa.
LiveAgent se nejlépe hodí pro středně velké firmy a velké podniky, které potřebují přesměrovat komunikaci z mnoha kanálů na jedno místo.
LiveAgent nabízí také individuální balíčky pro menší firmy, které jsou připraveny na rozšíření. V případě potřeby je vždy k dispozici možnost upgradu a rozšíření jejich programu pro zákazníky.
Ceny služby LiveAgent jsou v tomto odvětví zcela standardní. K dispozici je bezplatný účet s omezeným počtem uživatelů, který bude užitečný pro některé malé podniky.
LiveAgent také nabízí bezplatnou 30denní zkušební verzi mnoha svých služeb a balíček all-inclusive. Není k tomu potřeba žádná kreditní karta.
Kromě toho nabízejí různé balíčky a jednotlivé produkty za měsíční předplatné od 9 dolarů. Balíček Medium stojí 29 USD a Large 49 USD. Za další funkce a sociální kanály mohou být účtovány další poplatky.
Jak už název napovídá, SurveyLegend se zaměřuje na průzkumy a dotazníky. Umožňují poměrně snadnou integraci každého z nich do webových stránek, aplikací, sociálních médií a e-mailových zpravodajů.
SurveyLegend je ideální pro značky, podniky a organizace s dostatečně velkým počtem příznivců, aby bylo možné měřit přesné vzorky. Pokud mají malé podniky zájem o efektivní získávání zpětné vazby od svých stálých zákazníků, mohou tuto službu rovněž využít.
Nejzákladnější plán je zdarma, ale je omezený (pouze tři průzkumy měsíčně). Balíček “Pro” stojí 19 dolarů měsíčně nebo 170 dolarů ročně. Plán “Business” nabízí neomezený počet průzkumů a otázek a zároveň obsahuje více funkcí za 39 USD měsíčně nebo 300 USD ročně. A konečně balíček “Legendary” stojí 89 dolarů měsíčně nebo 780 dolarů ročně.
SurveyLegend sice nabízí bezplatný plán, ale neobsahuje bezplatnou zkušební verzi žádného ze svých placených balíčků.
Společnost HubSpot navazuje na svou dobrou pověst kvalitních nástrojů digitálního marketingu a představuje Service Hub. Nabízí nástroje pro konverzaci se zákazníky a průzkumy. Je také integrován do správce zákaznických zdrojů.
Hubspot Service Hub je určen pro firmy a organizace všech velikostí, které potřebují zefektivnit svou digitální komunikaci. Je také oblíbenou volbou pro freelancery, kteří chtějí lépe organizovat zprávy klientům.
Bezplatný balíček nabízí robustní nástroje a nevyžaduje kreditní kartu. Cena balíčku Starter začíná na 45 dolarech měsíčně. Odtud ceny rychle stoupají, služba Professional začíná na 360 dolarech měsíčně a Enterprise na 1 200 dolarech.
Zatímco marketingový software Hubspot obsahuje bezplatnou 14denní zkušební verzi, Hub Service Hub ji neobsahuje.
Pipedrive zavádí do světa prodeje platformy pro zákaznickou zkušenost. Zaměřuje se na činnosti a procesy, které vydělávají na prodeji. Pomáhá také generovat potenciální zákazníky a pomáhá prodejcům soustředit pozornost na nejlepší potenciální zákazníky.
Prodejní týmy a firmy (jakékoli velikosti) jsou do značné míry závislé na potenciálních zákaznících.
Pipedrive nabízí 14denní bezplatnou zkušební verzi s plným přístupem. Není potřeba žádná kreditní karta, ale pro zahájení zkušebního provozu je třeba zadat e-mailovou adresu a následovat odkaz.
Cena tarifu Essential začíná na 12,50 USD měsíčně, zatímco tarif Advanced stojí 24,90 USD měsíčně. Ceny jednotlivých balíčků jsou v podstatě dvojnásobné, přičemž cena balíčku Professional začíná na 49,90 USD a cena balíčku Enterprise je 99 USD. Všechny plány se účtují ročně.
Hledáte řešení zákaznického servisu, které integruje Pipedrive? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci s Pipedrive.
Survio vytváří zákaznické zkušenosti na základě průzkumů. Sleduje odpovědi a nabízí robustní analytické přehledy.
Survio je škálovatelné a vhodné pro osobní použití, malé firmy i velké podniky. Navíc je díky svému bezplatnému plánu bohatému na funkce skvělou volbou pro uživatele s omezeným rozpočtem.
Bezplatná verze je jednou z nejuniverzálnějších, jaké jsme kdy viděli, ale většina firem bude muset provést upgrade. Plán Personal (skvělý pro studenty a lidi na volné noze) stojí 25 dolarů měsíčně ( nebo 198,96 dolarů ročně). Plán Business stojí 55 dolarů měsíčně nebo 399 dolarů při předplacení na rok. Podnikoví uživatelé budou pravděpodobně potřebovat plán Elite, který stojí 95 USD měsíčně nebo 798,96 USD ročně.
NiceReply nabízí řadu průzkumů a reportování v reálném čase. Nabízí různé průzkumy pro měření jednotlivých kroků nákupní cesty a celkové zákaznické zkušenosti.
NiceReply se skvěle hodí pro střední a velké podniky, které hledají mezery ve své cestě za zákaznickou zkušeností.
Ceny služby NiceReply se odvíjejí od počtu uživatelů a očekávaných tiketů.
Tarif | Agenti | Odpovědi | Ceny (ročně) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Hledáte řešení zákaznického servisu, které integruje NiceReply? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci NiceReply.
Zendesk je platforma pro zákaznickou zkušenost navržená tak, aby pomohla zefektivnit komunikaci a podpořila prodej. Slouží také jako robustní ticketovací platforma.
Zendesk je dobrou volbou pro firmy, jejichž zákazníci jsou z velké části (nebo zcela) online. Pomáhá zefektivnit a organizovat komunikaci, která přichází z různých online zdrojů.
Společnost Zendesk nabízí bezplatnou zkušební verzi a zašle vám e-mailem odkaz pro její spuštění. Ceny jsou uvedeny za agenta a začínají na 240 dolarech ročně za plán Team. U služby Professional se zvyšuje na 600 dolarů a u služby Enterprise se omezuje na 1200 dolarů.
Služba Smartlook sleduje aktivitu uživatelů na webových stránkách a zjišťuje, jak uživatelé pracují s různými prvky stránky a kde se mohou zaseknout. Pomocí tepelných map identifikuje nejoblíbenější a nejméně oblíbený obsah na stránce.
Smartlook je skvělý pro startupy i podniky, které chtějí získat informace o chování zákazníků na svých webových stránkách.
Obsahuje bezplatnou verzi, která je užitečná pro začínající a malé místní podniky. Cena plánu Startup začíná na 39 dolarech měsíčně a cena plánu Business začíná na 95 dolarech měsíčně. Uživatelé s většími potřebami se budou muset domluvit na ceně.
Intercom je platforma pro zákaznickou zkušenost, která klade zvláštní důraz na komunikaci. Vlastní messengery, aplikace, boty a e-mail lze integrovat různými způsoby.
Intercom se doporučuje pro firmy a e-shopy, které fungují na široké škále platforem, včetně webových stránek, sociálních médií, e-mailů a mobilních aplikací.
Ceny nejsou uvedeny u středních a větších podniků; jsou založeny na řadě faktorů. Pro malé podniky stojí startovací balíček 79 dolarů měsíčně. Prohlídky produktů začínají na 200 dolarech měsíčně.
Srdcem platformy Freshdesk jsou vícekanálové služby.
Podniky, které využívají ke komunikaci s velkým počtem zákazníků různé kanály, nebo ty, které hodlají své úsilí rozšířit, mohou Freshdesk využít.
Freshdesk nabízí bezplatný plán s neomezeným počtem agentů. Každý placený plán je zpoplatněn za každého agenta.
Tarif | Měsíční cena – Měsíční účtování | Měsíční cena – Roční účtování |
Growth | $18 za agenta | $15 za agenta |
Pro | $59 za agenta | $49 za agenta |
Enterprise | $95 za agenta | $79 za agenta |
Tato platforma se integruje s více než 30 online kanály a pomáhá firmám navázat kontakt se zákazníky podle jejich podmínek. Její umělá inteligence analyzuje interakce uživatelů a vytváří strategie pro lepší zapojení.
Je to výhodné pro velké firmy a podniky, které své úsilí o oslovení šíří na různých platformách a kanálech.
Společnost Sprinklr vyžaduje, aby se potenciální zákazníci před zvážením cenových možností zaregistrovali na demo verzi. Bohužel není k dispozici žádná bezplatná zkušební verze.
Zoho Desk podporuje týmy zákaznických služeb a prodejce jako software pro zákaznickou zkušenost. Nabízí také rezervační platformu, která pomáhá zákazníkům s nastavením schůzek.
Je přínosem pro podniky, jejichž produkty a služby zahrnují častou přímou komunikaci se zákazníky.
Služba Zoho Desk obsahuje bezplatnou možnost, která podporuje 3 agenty. Zbývající programy jsou účtovány měsíčně nebo ročně za každého agenta.
Tarif | Měsíčně | Ročně |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Tento software spojuje komunikaci, projekty, vztahy se zákazníky a digitální marketing do jedné platformy. Integruje se také s řadou marketingových aplikací.
Je přínosem pro podniky, které investují velké prostředky do digitálního marketingu a komunikace a hledají platformu pro zefektivnění svého úsilí.
Všechny předchozí funkce a navíc online obchod a zákaznická podpora
Bitrix24 nabízí bezplatnou verzi s omezenou funkčností. Plán Basic podporuje 5 uživatelů za 49 USD měsíčně, zatímco plán Standard podporuje 50 uživatelů za 99 USD měsíčně. Větší organizace mohou podporovat neomezený počet uživatelů s plánem Professional za 199 USD měsíčně.
SurveyMonkey CX se nedávno připojila ke společnosti GetFeedback, aby mohla rychle vytvářet zákaznické zkušenosti. Jejich program je přizpůsobitelný podle toho, jak se mění potřeby a preference zákazníků.
Doporučujeme ji organizacím, které chtějí rychle vybudovat program zákaznické zkušenosti, který se dokáže přizpůsobit změnám trendů a potřeb zákazníků.
Dodává se ve třech balíčcích, ale zákazníci musí kontaktovat jejich prodejní tým, aby zjistili ceny.
Startquestion zjednodušuje tvorbu webových formulářů a průzkumů. Jejich průzkumy jsou určeny pro zákazníky, zaměstnance a síťová připojení.
Tuto službu doporučujeme středním a velkým podnikům, které chtějí lépe komunikovat se svými zaměstnanci a zákazníky.
Startquestion nabízí bezplatnou zkušební verzi po zadání některých demografických údajů. Stojí 49 dolarů měsíčně, zatímco upgrade na verzi Business stojí 99 dolarů měsíčně. Posledním balíčkem je Team, jehož cena je k dispozici za 299 dolarů měsíčně. Ceny Enterprise vyžadují vlastní nastavení.
Tato platforma se integruje s ostatními aplikacemi pro zasílání zpráv a implementuje vlastní, aby bylo možné komunikovat se zákazníky prostřednictvím různých kanálů.
Doporučujeme ji středně velkým a velkým firmám, které chtějí rozšířit své možnosti komunikace se zákazníky napříč různými digitálními kanály.
Userlike nabízí bezplatný a jednoduchý chatovací box pro integraci na webové stránky. Není potřeba žádná kreditní karta a nikdy nejsou účtovány žádné poplatky za zřízení. Uživatelé mohou také využít 14denní zkušební verzi zdarma.
Placené předplatné služby Userlike je dostupné ve třech úrovních: Team za 100 dolarů měsíčně, Corporate/firemní za 320 dolarů měsíčně a Business za 800 dolarů měsíčně.
Univerzální platforma SaaS, která vám usnadní začátek každého týdne. Pomáhá podnikům poskytovat lepší zákaznické zkušenosti, IT řešení a řízení projektů.
Doporučujeme ji firmám, které chtějí rozšířit svá oddělení digitálního marketingu, lidských zdrojů a IT bez velkých výdajů na hardware a personál.
Monday.com obsahuje bezplatnou verzi pro jednotlivce, kteří si chtějí organizovat své úkoly. Při ročním vyúčtování jsou jejich ceny následující:
Basic – $24 za měsíc Standard – $30 za měsíc Pro – $48 za měsíc Enterprise: vyžaduje ceník na míru
Společnost Canny shromažďuje recenze a zpětnou vazbu zákazníků na jednom místě pro snadnou analýzu. Tyto informace lze využít ke zlepšení popisů produktů a marketingových aktivit.
Doporučuje se podnikům v oblasti elektronického obchodování (e-commerce), které mají mezery ve výkonnosti, které nemohou přesně určit.
Canny nabízí 14denní zkušební verzi bez nutnosti použití kreditní karty. Plán Starter stojí 50 dolarů měsíčně a plán Growth stojí 200 dolarů měsíčně. Plán Business je třeba přizpůsobit, takže uživatelé musí kontaktovat společnost Canny, aby se informovali o ceně.
Tato platforma pro zákaznickou zkušenost nabízí agentům vzdálený ovládací panel, který obsahuje úplný přehled o každém zákazníkovi. Využívá také automatizaci k zefektivnění správy případů.
Doporučuje se pro podniky s týmem agentů, kteří spravují velké zákaznické případy. Je také ideální pro firmy, které slouží jako subdodavatelé služeb zákazníkům.
Salesforce Service Cloud nabízí bezplatnou zkušební verzi, která zahrnuje školení. Ceny začínají na 25 dolarech měsíčně za plán Essentials a zvyšují se na 75 dolarů za plán Professional. Pro větší podniky a organizace začíná balíček Enterprise na 150 dolarech měsíčně, zatímco balíček Unlimited stojí 300 dolarů měsíčně. Každá cena je stanovena na uživatele.
Hledáte řešení pro zákaznické služby, které integruje Salesforce? Už nemusíte hledat dál, LiveAgent nabízí bezplatnou integraci se Salesforce.
ActiveCampaign je navržen tak, aby automatizoval proces práce se zákazníky. Zahrnuje funkce marketingových a e-mailových kampaní.
Tento nástroj by měla využívat každá firma, která potřebuje zefektivnit marketingové kampaně a měřit zapojení zákazníků.
ActiveCampaign nenabízí bezplatnou zkušební verzi. Níže uvádíme stručný přehled měsíčních cen jednotlivých balíčků.
Lite – $15 Plus – $70 Professional – $159 Enterprise – $279
Věnovali jsme se již několika možnostem softwaru pro zákaznickou zkušenost. Jaké je ale jejich srovnání? Níže se podíváme na pět nejlepších a na to, jak je hodnotili skuteční uživatelé.
Software pro zákaznickou zkušenost | Hodnocení na Capterra | Webová verze | Bezplatná verze | Zkušební verze zdarma | Počáteční cena |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | ANO | ANO | ANO | $9 |
SurveyLegend | 4.6 | ANO | ANO | ANO | $19 |
Freshdesk | 4.5 | ANO | ANO | ANO | $18 |
Nicereply | 4.7 | ANO | NE | ANO | $49 |
Smartlook | 4.7 | ANO | ANO | ANO | $31 |
Některé platformy pro zákaznickou zkušenost nabízejí bezplatné zkušební verze. Ty jsou užitečné pro objevení dostupných nástrojů a jejich otestování s ohledem na potřeby vaší společnosti. Můžete si tak provést malé testování, než skutečně zaplatíte.
Některé platformy nabízejí také bezplatné verze svého softwaru. Jejich funkce jsou obvykle omezené a značně omezené. Často jsou nejužitečnější pro začínající a malé podniky. Často mají sloužit jako zkušební verze, které jsou připraveny k rozšiřování s růstem firmy.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Probrali jsme mnoho informací o tom, co je to software pro zákaznickou zkušenost, jak funguje, jaké jsou jeho výhody a několik předních platforem v oboru.
Probrali jsme také, jak mohou zlepšit váš marketingový přístup, a strategie, jak ze softwaru pro zákaznickou zkušenost vytěžit maximum.
Jak si LiveAgent vede? Zde je stručný přehled toho, jak naplňujeme jednotlivé potřeby uvedené v tomto příspěvku.
LiveAgent nabízí robustní sadu nástrojů a funkcí, které nabízejí plnou kontrolu nad zákaznickou zkušeností. Integrujeme se také s různými platformami a kanály, od sociálních médií po aplikace a webové stránky. Naše webové stránky obsahují celou knihovnu užitečných návodů a informací.
Nástroje nabízené společností LiveAgent vycházejí vstříc zákazníkům tam, kde se nacházejí. To znamená live chaty na webových stránkách, nástroje pro ticketing, které zefektivňují spolupráci, a dokonce i integrované call centrum. Zefektivňuje také pracovní postupy vaší organizace.
LiveAgent nabízí řadu funkcí, které pomáhají firmám navázat kontakt se zákazníky. Svým klientům nabízí také rozsáhlou knihovnu zdrojů. Mezi tyto zdroje patří příspěvky na blogy, šablony, glosáře, testy psaní, plugin pro WordPress, adresáře, webové semináře, akademie a mnoho dalšího.
Za rozsáhlé nástroje, zdroje, integrace a podporu, které LiveAgent nabízí, zaplatíte v našem nejvyšším balíčku pouhých 39 dolarů měsíčně za jednoho agenta. Bezplatná zkušební verze pomáhá zajistit bezproblémovou integraci služby LiveAgent ještě před vynaložením peněz.
Naše robustní platforma má stále lepší hodnocení než lídři v oboru, jako jsou Zendesk a Freshdesk. Tyto recenze pocházejí jak od uživatelů, tak z oborových publikací. Nejlépe hodnocený software pro zákaznickou zkušenost bude mít také klienty zvučných jmen, jako jsou Forbes, Airbus a NASCAR.
Naše kompletní sada zdrojů je navržena tak, aby vás provedla každým krokem procesu, od nastavení vaší firmy na naší platformě až po integraci našich nástrojů s vašimi digitálními prostředky. Ukážeme vám také, jak maximalizovat plný potenciál každého nástroje, který jste se rozhodli implementovat.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Software pro podporu sociálních médií bez stresu
Komunikace se zákazníky je jednodušší díky univerzální schránce, která uspořádává zprávy z různých sociálních médií. Automatizace pravidel může dále zlepšit efektivitu zákaznické podpory. Při výběru nástrojů pro sociální média je důležité zvážit požadavky, integrace a ceny. LiveAgent může pomoci s řízením komunikace na sociálních sítích. 63% zákazníků očekává služby na sociálních sítí.
Hledáte bezplatný software pro správu zákazníků?
Výhody bezplatného softwaru pro správu zákazníků zahrnují jedno kontaktní místo pro dotazy, spokojené zákazníky a zlepšení produktivity. Bezplatná znalostní báze poskytuje užitečné informace, a LiveAgent je ideální volbou pro malé a střední podniky. Získejte přístup k základním funkcím a poskytněte excelentní zákaznickou podporu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team